|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
f4u
|
Napsal: ned 23.06.2019 20:09 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Mám v Sopwith pupu výše uvedený motor a nasát palivo tak aby to začalo startovat je záležitost tak na 50 protočení vrtule s ucpaným výfukem. V podstatě se ani nedá uchlastat, a připadá mi že se i trochu přidřel. Když už se podaří nahodit nedají se naladit přechody, do otáček se rozbíhá dlouho, tak 2 - 3s. Při povolování volnoběžky se to nelepší a při utahování chcípne, nepoznám jestli je chudý či co. Přemýšlím nad rozborkou motoru a zkontrolování nádrže jestli někde neufukuje. Motor mám dva roky a přes zimu jsem ho nekonzervoval
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
XDan
|
Napsal: ned 23.06.2019 21:38 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 24.1.2018 Příspěvky: 159 Bydliště: ČR, v blízkosti Olomouce
|
Neuvedl jste, jestli motor před zimou fungoval normálně a jestli se případně jeho chování změnilo vyloženě při prvním nastartování po zimě. S tím nasáváním paliva to vypadá, jako by si sál bokem falešný vzduch a tím by jste ztrácel podtlak. To může způsobit i ztvrdlá hadička. Zkontroloval bych palivovou soustavu a motor případně pouze vyčistil namočením na den,ale klidně i 3 dny do roztoku Aceton/Petrolej - 1:1. Rozdělání motoru bych si nechal až po vyčerpání všech jiných možností.
_________________ danielskop.xf.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: ned 23.06.2019 23:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10493 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Já jsem po zaběhnutí svý FS - 160 jen propláchl protáčením za vrtuli petrákem a vystříkal Konkorem. Za dva roky s ní nešlo hnout. Po rozebrání byla rozvodová převodovka zcela zasyflená žluklým zatuhlým rycínem. Všecko jsem musel rozebrat, namočit do čistýho metylu a za týden až dva po změknutí vykartáčkovat. Bacha při demontáži, vše si nafotit a označit odkud co je a jak má být nastavený ozubený převod na vačku kontra některá úvrať motoru.
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: pon 24.06.2019 6:30 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
predpokladam ze sa jedna o zhavika, ja ho ale startujem inak: napoly pootvorim karburator upcham prstom sanie vzduchu (nie vyfuk) a pootocim vrtulou, krasne saje vidiet to aj v hadicke
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: pon 24.06.2019 7:10 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
sky59 píše: predpokladam ze sa jedna o zhavika, ja ho ale startujem inak: napoly pootvorim karburator upcham prstom sanie vzduchu (nie vyfuk) a pootocim vrtulou, krasne saje vidiet to aj v hadicke Máš postřeh, překvapivě to žhavík je . Ovšem na rozdíl od tvé, dnes už legendární, dva a půlky, je tohle čtyřtakt - FS =four strike, takže něco zcela jiného. Spi sladce dál .
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: pon 24.06.2019 8:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
DAF píše: Máš postřeh, překvapivě to žhavík je . Ovšem na rozdíl od tvé, dnes už legendární, dva a půlky, je tohle čtyřtakt - FS =four strike, takže něco zcela jiného. Spi sladce dál . zase sa v tebe prejavil kreten, stacilo napisat "to žhavík je" a k veci si sa ani len nepokusil nic hodnotne napisat a uz ked si taky chytrak, zabudol si napisat preco by aj 4takt nepotiahol palivo pri zapchatom nasavani vzduchu, tak na toto som zvedavy!
|
|
Nahoru |
|
|
Leon
|
Napsal: pon 24.06.2019 9:56 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.5.2009 Příspěvky: 476 Bydliště: Kunčice u Nechanic => u HK Obrázky: 0
|
. . já tomu teda nerozumím, ale do oldtajmra, Nebeská od raketa pánů Bušek - Vyskočil 1941 jsem nasadil ASP 5ccm 4T . . a byl, měl jsem problém s prvotním nasátím. A prst tam na karbec vrazit nejde . . Tak jsem si pomoh´ . . . viz obr: Příloha:
5ccm 4T.jpg [ 71.76 KiB | Zobrazeno 2499 krát ]
Příloha:
trup 16.jpg [ 105.42 KiB | Zobrazeno 2499 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
DAF
|
Napsal: pon 24.06.2019 12:25 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.1.2007 Příspěvky: 9109 Bydliště: Praha 8, ČR Obrázky: 9
|
Jen pro zajímavost, zkusil jsi karbec rozebrat a vyčistit? Pokud jsi s ním letál, nebo ho prostě provozoval, mohlo ti v trysce zaschnout palivo, resp olej, a tryska se mohla zanést/ucpat. A co těsnění pod fajfkou karbecu? Tehdy by to mohlo v případě poškození tahat falešnej luft. Jinak na větších motorech je už přidělaná klapka, kterýma nasátí ulehčit - https://www.pelikandaniel.com/?sec=product&id=3487. Jen nevím, zda by šla (byť po úpravě) namontovat i na tu osm a půlku (nezkoumal jsem, ač mám motory oba). Sky59, pokud vím, máš jeden čuďák, a to tu dva a půlku, a (ne)zkušenosti s ní cpeš do každého vlákna, bez ohledu na motor tazatele. Chtěl jsi dávat stejně servo z té 0.15 na karbec benzína třicítky, srovnáváš 2T a 4T, když každý se se provozuje trochu jinak, chtěl jsi testovat, že vrtačka roztočí vrtuli, a tak bych mohl pokračovat. Vím, že jsou oblasti, kde tomu rozumíš, to nepopírám, ale já také nebudu ze sebe dělat přeborníka v elektrotechnice, když jsem slavnostně na desku napájel diody do Grätze. Z tvé odpovědí bylo zřejmé, že vůbec netušíš, o jakém motoru je řeč. Palivo je možné nasát jak ucpáním hrdla karbecu, ale také ucpáním výfuku (přes tlakovací hadičku). To co popisuje tazatel vypadá na buď ucpání, nebo prostě zhoršení průchodnosti palivové cesty, nebo to někde chytá falešný luft.
_________________ Hitec Aurora 9X
|
|
Nahoru |
|
|
sky59
|
Napsal: pon 24.06.2019 12:31 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 21.9.2015 Příspěvky: 991
|
Motory mam dva ASP + NX.52 Evolution zhaviky Treti je OS 30ccm v 2m Extra benzin (ak najdem foto prilozim) a k tomu 2 elektricke vetrone epp a 4 epp akrobaty rozne velkosti do 1050mm a k tomu dnes uz 10r pilota ktoremu robim vylucne "pozemny personal" nabuduce sa spravaj a chovaj normalne a nikto ti nic pisat nebude a nie som si vedomy ze by som tu v tomto vlakne daval nejake neskusenosti - ale moje vlastne a funkcne skusenosti a nemusis na vsetko co napisem reagovat a nemusis ma uz tak detailne sledovat - neverim ze mas o vsetkych ludoch taky "prehlad" ako o mne? netusim preco... edit: nasiel som a prikladam aj ASP v akcii /extra ide na Jeti-m/ Příloha:
L1.jpg [ 33.96 KiB | Zobrazeno 2408 krát ]
Příloha:
L2.jpg [ 85.78 KiB | Zobrazeno 2408 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
radi5
|
Napsal: sob 29.06.2019 14:26 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2010 Příspěvky: 635
|
Začni tím, že zkontroluješ a vyčistíš palivovou soustavu od tlakovací niple přes nádrž po trysku.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|