No v té době z toho baterky moc nebyli
Stoupání to dalo dostkrát, ale životnost baterky byla usměvná
Víš co je nejhorší? Ta divná a pro mne nepochopitelná logika výrobců F3B, když začnou zjišťovat ,že lidi chtějí i elektro trup.
Tak sednou a vyrobí elektro trup do kterého se hovno vejde. Toho Hurricana jsem dal právě pro příklad,že trup nemusí být tyčka na 4S-2200mA. Na tom příkladu Hurricana je vidět,že to lítá jak raketa a větší průměr trupu tomu vůbec nebrání.
Ale dá se do takovéhoto trupu zastavět ohromné množství variant pohonu.
Do Vikinga se toho nevejde zase tak moc, jak si myslíš!! Je primárně stavěný na 4S-2800mAh baterku. Dají se tam nacpat i větší baterky, ale už to je takové nahuštěnější. Takže musíš uvažovat v širších souvislostech.
Chceš F3B-E s rozumnou dynamikou...Viking splní. Arzen taky (když tam vyměníš pohon)
Ale to už nechci, už jsem si toho užil dost. Když už tak pořádnou ujetost na 8S nebo 10S a 150A z toho tahat. 38V x 150A je hezkých 5.7kw . To už vypadá dobře
Ale kde na to vzít letadlo. Jediné F3B-E které to do trupu vstřebá, je právě ten Hurricane.
Poslední dobou fakt nechápu modu tyčko trupů na 3S-1200mAh baterku ...např F5J
Elektro trupy na F3B podobná story..tyčka na 4S (se štěstím 3300mAh). Pokud tam máš nacpat víc článků začíná děsné harakiry jak to tam vůbec dostat. O nějaké uživateské ergonomii manipulace s baterkou už pak nemůže být řeč.
Prostě všechno na hovno.