Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: pon 21.01.2019 22:30 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Tak si říkám,že až dodělám SSL , že by to chtělo zase něco šílenýho.
Něco jako tohle.



Návod jak vložit video do příspěvku na RCMANIA.cz



Jeden šílenej motor z dob strejdy Neu tu pořád mám :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: pon 21.01.2019 22:42 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
re Shumi

Našel jsem ti další setup (dole na stránce)

http://www.stratair.com/Produktdetail.aspx?ArtId=1243

Prostě pokud chceš aby se to trošku hýbalo po obloze, tak rozhodně tohle
https://www.modelmotors.cz/cs/product/detail/469/
není dobrá cesta !!

A 70A ..proč né, ale ze 40V :-) :-)


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: úte 22.01.2019 6:07 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
graup15 píše:
Ahojky.
Tohle lítalo taky na 6S :-) Stoupavost 55m/s až 58m/s Jen byl problem ten proud 200A :-)



Normálně používáme pohon Mega 16/35/1 k tomu Kontronik KPG 25 5:1, Vrtule 15/13 a 4S-2800mAh. Lítá to dost svižně.

Tak to je krásný pohon :roll: a těch 200A též to máš tak na dvě stoupání a je po baterce :D jaké je prosím zhruba stoupání na tu megu a 4sko,koukal jsem na to video od rimra/genagen a létá to fakt slušně
Já mám připravenou lipolku 6s 2200Ah regl Castl 100A s vrtuli rf 17x13,jak psal uživatel přede mnou,že to létá ve vikingu,ten rozměr 15x13 v rfku nemám po ruce,váhově budu do 3000g.Nechci ten kontronik úplně pohřbýt.A kdyžtak jej prodám i s model a budu hledat vikinga :roll:byl jsem nalomenej na toho z modelbazaru,ale pak jsem to nějak odložil 8O


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: stř 23.01.2019 20:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
No v té době z toho baterky moc nebyli :-) Stoupání to dalo dostkrát, ale životnost baterky byla usměvná :-)

Víš co je nejhorší? Ta divná a pro mne nepochopitelná logika výrobců F3B, když začnou zjišťovat ,že lidi chtějí i elektro trup.
Tak sednou a vyrobí elektro trup do kterého se hovno vejde. Toho Hurricana jsem dal právě pro příklad,že trup nemusí být tyčka na 4S-2200mA. Na tom příkladu Hurricana je vidět,že to lítá jak raketa a větší průměr trupu tomu vůbec nebrání.
Ale dá se do takovéhoto trupu zastavět ohromné množství variant pohonu.

Do Vikinga se toho nevejde zase tak moc, jak si myslíš!! Je primárně stavěný na 4S-2800mAh baterku. Dají se tam nacpat i větší baterky, ale už to je takové nahuštěnější. Takže musíš uvažovat v širších souvislostech.

Chceš F3B-E s rozumnou dynamikou...Viking splní. Arzen taky (když tam vyměníš pohon)
Ale to už nechci, už jsem si toho užil dost. Když už tak pořádnou ujetost na 8S nebo 10S a 150A z toho tahat. 38V x 150A je hezkých 5.7kw . To už vypadá dobře :-)
Ale kde na to vzít letadlo. Jediné F3B-E které to do trupu vstřebá, je právě ten Hurricane.

Poslední dobou fakt nechápu modu tyčko trupů na 3S-1200mAh baterku ...např F5J
Elektro trupy na F3B podobná story..tyčka na 4S (se štěstím 3300mAh). Pokud tam máš nacpat víc článků začíná děsné harakiry jak to tam vůbec dostat. O nějaké uživateské ergonomii manipulace s baterkou už pak nemůže být řeč.
Prostě všechno na hovno.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 6:24 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 26.12.2006
Příspěvky: 762
Když chceš vymýšlet nesmysly, musíš na to mít, tak to holt je. Pak tě to stejně za chvíl začne nudit a pustíš to do světa, takže je to jenom nalej vylej. Vzpomeň si na Diony atd, rychlosti se člověk rychle přejí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 8:09 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Máš naprostou a úplnou pravdu Dalibore při těch výkonech ať je trub klidně jak "autobus" aby člověk mohl laborovat a neměl servané prsty.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 15:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
shumi píše:
Máš naprostou a úplnou pravdu Dalibore při těch výkonech ať je trub klidně jak "autobus" aby člověk mohl laborovat a neměl servané prsty.

Souhlasím také s Daliborem. Bohužel, výrobci jsou hluší, můžeš jim to říkat jak chceš, stejně trup kde by se vešla slušná výbava a měl jsi několik variant, NEVYROBÍ :-( - viz za poslední 2 roky vzniklé el. trupy k modelům F3F známých výrobců :-( berou to tak, že el. trup je jen pro záchranu na svahu /je to zřejmě požadavek trhu mimo ČR.../, když vypnou vítr ... Přitom i s el. F3F je prima polítání i na rovině jak na průlety a blbnutí, tak i na termiku. ale český zákazník nikoho nezajímá - bohužel.

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 15:41 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
graup15 píše:
Tak si říkám,že až dodělám SSL , že by to chtělo zase něco šílenýho.

Tak tentokrát klub 10kW...


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 22:44 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 25.6.2012
Příspěvky: 54
jojo výrobci jsou hluchá verbež :D
Jak podstatnou vidíte otázku chlazení. Stačí chlazení skrz kužel, nebo byste v takovém trupu požadovali chladící otvory.
Předpoklad je že chod motoru u F3B elektro je do 10s. na jedno stoupání.

Raďas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: čtv 24.01.2019 23:00 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
radek munzar píše:
jojo výrobci jsou hluchá verbež :D
Jak podstatnou vidíte otázku chlazení. Stačí chlazení skrz kužel, nebo byste v takovém trupu požadovali chladící otvory.
Předpoklad je že chod motoru u F3B elektro je do 10s. na jedno stoupání.

Raďas


Ahoj Radku, chlazení skrze TURBO kužel bohatě stačí. Ve Vikosovi nemám žádné další otvory a při normálním lítání je vše pouze vlažné :-) , pokud blbnu a lítám nahoru dolů a baterky vylítám během chvilky ( přes 2min motorového letu), pak jsou třeba baterky horké, ale nepálí... ale tak lítám jen občas. Lítám s příkonem cca 1kW
Už ladíš el. trup na Avalona a na nový projekt? kolik tak bude místa? Pokud by jsi vyráběl trup do "klubu 10 kW", pak bych se přimlouval za 2 chladicí otvory: 1. na boku hned za kuželem pro chlazení motoru, 2. na opačné straně, více vzadu, pro chlazení reglu a akku.
Prima den! P.

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: sob 26.01.2019 13:47 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
radek munzar píše:
jojo výrobci jsou hluchá verbež :D
Jak podstatnou vidíte otázku chlazení. Stačí chlazení skrz kužel, nebo byste v takovém trupu požadovali chladící otvory.
Předpoklad je že chod motoru u F3B elektro je do 10s. na jedno stoupání.

Raďas


Naprosto nepodstatnou. Udělat vepředu trupu díru a dát k tomu náporový lem..je to nejmenší.
Nejpodstatnější je to co jsem psal. Aby tam šlo namontovat různé motory, různé baterky, inteligentně serva motýla..tzn ideálně jak to má Viking...úplně vzadu a krátká táhla. Pak se nemusí člověk osírat s tím, jak v trupu vše vymyslet,když místo zabírají serva.
Inspiraci jsem sem dal..stačí se podívat na Hurricane . Vadí ten 2 násobný průměr trupu?...Jak vidno nevadí.


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: sob 26.01.2019 15:37 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Tak arzena si odvezl pán do Krušných hor a jdu pohledat vikinga
Nicméně vám všem děkuji za vaše rady a názory
Moc díky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: sob 26.01.2019 16:16 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.5.2003
Příspěvky: 7424
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
Myslíš,že to bude lepší??
Já to totiž nějak nepochopil. Stačilo vyměnit motor...


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: sob 26.01.2019 16:41 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 26.5.2008
Příspěvky: 471
Ano taky jsem si říkal že převodovku použiju a dám k ní jiný motor,já osobně myslím že ten arzen je prostě více na kopec a dostal jsem za něj co jsem chtěl.
Každopádně jsem naživo toho vikinga ještě neviděl (snad zítra) hodně lidí to tady popisuje jako jistý etalon,na druhou stranu když vezmu výměnu baterie tak úplně konfortní mi to nepřijde.Samozřejmě jsem v modelech letadel zelenáč a je fajn že jso tu takový šikulové


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Arzen F3B-E
PříspěvekNapsal: sob 26.01.2019 17:14 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 5.11.2014
Příspěvky: 288
Bydliště: S.M.
než Vikinga, volil bych Vikose od Radka Munzara, el.verze je celkem vychytaná a při výměně akku nemusíš sundavat křídlo :-) ani jeho motorizace není až tak drahá, záleží, na co to chceš a jakou máš představu. Byl tu hodně probírán v jiném vlákně: http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=118&t=80399

_________________
Avalon57


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 55 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz