Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: úte 30.10.2018 15:24 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 2651
Bydliště: Havířov
Obrázky: 0
No dnes už výstup mimo redukčák moc nedávají. Buď jeden nebo dva výstupy za redukčákem. Nebo někdo dává rychlospojku místo ucpávky zboku do jednoho víka tlakové nádoby, ale prý tam bývá nějaký zvláštní typ závitu, tak nevím.

Ledničkáč možná nějaký ten velký, co se dával do vitrín a chladících pultů. Mají průměr kolem 40-50cm a na výšku podobně. Dávají mnohem více než ty prcky z malých ledniček.
Koukal jsem, že třeba na aukru se už dají sehnat ty kompresory co mám já Orlik(Fengda) AS 189 kolem 2500,- kč.


Nahoru
 Profil  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: úte 30.10.2018 17:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.4.2011
Příspěvky: 3156
Bydliště: Praha Letňany
varok píše:
...
Koukal jsem, že třeba na aukru se už dají sehnat ty kompresory co mám já Orlik(Fengda) AS 189 kolem 2500,- kč.


Jen tak mimochodem, jaký je rozdíl mezi Fengda AS-186 a Fengda AS-189? Koukal jsem na nějaké stránky a přijdou mi (z hlediska průtoku, velikosti vzdušníku...) dost stejný. Ta 189 je teda podle popisu hlučnější - 53 dB oproti 47 u 186

_________________
Wind Dragon slow 2,4 GHz byl první...


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: úte 30.10.2018 19:23 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12767
Bydliště: praha 5
varok píše:

Ledničkáč možná nějaký ten velký, co se dával do vitrín a chladících pultů. Mají průměr kolem 40-50cm a na výšku podobně. Dávají mnohem více než ty prcky z malých ledniček.
.


ono je ale problém je dohnat--na foukání pneumatik pro auto mám ledničák dokonce na 380V, ale dohnat takový je už docela problém.

v každém případě, pokud to má být tichý kompresor, jde to opravdu pořešit asi jen pouze o ledničáky--ono ani v dílně na baráku mi nejde o to, že tady už je mi jedno, že ten kompresor řve---ono je to opravdu otravné-nepříjemně hlučné--pokud není zavřený někde v nějaké vedlejší místnosti.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: úte 30.10.2018 21:54 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 2651
Bydliště: Havířov
Obrázky: 0
kope píše:

Jen tak mimochodem, jaký je rozdíl mezi Fengda AS-186 a Fengda AS-189? Koukal jsem na nějaké stránky a přijdou mi (z hlediska průtoku, velikosti vzdušníku...) dost stejný. Ta 189 je teda podle popisu hlučnější - 53 dB oproti 47 u 186


Nevím, já mám verzi Orlík AS 189, ale podle mě je to asi stejné až na nějaké drobnosti. Ta verze AS 186 je ale bez tlakové nádoby, ne? A těch pár decibelů bych ani tak neřešil, ten můj jen krásně vrní, v druhé místnosti už není ani slyšet, takže pro noční provoz by šel. Pro ty, kteří potřebují více vzduchu, tak se tyhle kompresory prodávají i jako 2válce, myslím že mají označení AS 196, ale taky jsou zhruba dvojnásobně drahé. V tom případě ale nemá asi smysl ta prťavá asi 3L nádoba, ale já osobně bych to dal na větší, asi kolem 5L.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 19:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.10.2011
Příspěvky: 1722
Bydliště: uhlířská lhota 74
mě by spíš zajímalo praktické řešení jak zapnout ledničáky když je v potrubí tlak........klasický odfukový ventilek nefunguje na něj je ráz z kompresoru malý a neuzavře se sestavu se třemi ledničáky jsem zkoušel ale nikdy to nenahodilo všechny první nahodil další občas a třetí ani náhodou......


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 20:52 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
kope píše:
Jen tak mimochodem, jaký je rozdíl mezi Fengda AS-186 a Fengda AS-189? Koukal jsem na nějaké stránky a přijdou mi (z hlediska průtoku, velikosti vzdušníku...) dost stejný. Ta 189 je teda podle popisu hlučnější - 53 dB oproti 47 u 186

Tady to máš přehledně v tabulce: https://www.airbrush-potreby.cz/store/department-3-vzduchove-kompresory-airbrush-fengda.html
Mám AS-189A už 6 let a trochu jsem si ho ještě vylepšil rozbočením výstupu ze zásobníku, takže mám přímý neregulovaný výstup s dalším manometrem a na výstup z redukčáku jsem ještě přidal samodělaný filtr pro pohlcení vlhkosti a případných nečistot. Dávám do něj obyčejné kuchyňské papírové utěrky, které občas měním. Taky jsem předělal ten trapný sintrovaný filtr na sání a upravil ho nalepením malé plastové lahvičky s průměrem asi 30mm, do které dávám kousek molitanu. Zlepší se sací výkon a dost podstatně klesne hlučnost. Na přímý výstup mám ještě přidanou rozdvojku s rychlospojkami, kde mám prakticky tvale ofukovací pistoli a druhou používám na hadici při dofukování kol na autě. Stříkal jsem s ním i klasickou minipistolí Čmeláka 2,2m. To ale bylo už dost na hraně a chtělo by to ještě větší zásobník.


Přílohy:
P1040658.JPG
P1040658.JPG
[ 81.33 KiB | Zobrazeno 1734 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 22:01 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10498
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Celeron píše:
Kope, ten Hecht asi nemá výstup před redukčákem, na něco je těch plnejch 6 barů taky dobrejch. Sice se to dá nakroutit na redukčáku ale za mě to je mínus. Jedině jestli to není schovaný někde vzadu, na fotkách to prostě není vidět. Taky není vidět pojišťovák, to si snad nemůžou ani dovolit.

Dnes jsem náhodou viděl zcela stejnej kompersor akorát Scheppach. Má to pojišťovák i výstup neredukovanýho tlaku dozadu za tlakovej spínač.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 22:06 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10498
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Lark píše:
Mám AS-189A už 6 let a trochu jsem si ho ještě vylepšil

Co to na tom máš za hadrohadice? Já mám rozvod zahradní křížkovou PE hadicí z Lidlu, 10m stálo i s koncovkama polovinu ceny materiálu (koncovek a hadice a ještě s tím jit do hadicárny na lis).


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 22:26 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Ta "hadro hadička" je gumová opletená s malým průměrem na Festo spojky. Mám jí jenom na výstupu přes redukčák pro stříkací pistole. Je lehoučká a krásně ohebná. Na neregulovaný výstup mám taky tu tvrdou 10m s nalisovanými rychlospojkami ze sady z LIDL a ofukovací pistoli mám připojenou obyčejnou PE hadicí bez opletení. Za ty roky už ale docela stvrdla.

Edit: Ta hadička i s rychlospojkou je třeba tady: https://www.uni-max.cz/hadice-3-m-opletena-se-sroubenim-g-1-8/d/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 23:00 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10498
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
Na tý hadici k stříkačce pistoli ale vidím rychlospojku Festo pro pneuautomatizaci. Za co ti v tý hadrohadici drží? Víš, že nesnese moc spojení a rozpojení proti velkejm vzduchovejm rychlospojkám?


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: stř 31.10.2018 23:21 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Vždyť taky tu fesťáckou rychlospojku nerozebírám. Ta hadice je připojená trvale. Na druhém konci hadice je malá kovová rychlospojka, podobná těm klasickým na pneu-nářadí, akorát je podstatně menší. Je vidět na tom odkazu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 22:14 
Mazák
Mazák

Registrován: 4.7.2012
Příspěvky: 2651
Bydliště: Havířov
Obrázky: 0
Tak v tom odkazu od Larka jsou kompresory AS 186 i AS 189 stejné i s nádobou a bez nádoby je AS 18-2. Napsal jsem to předtím špatně, omlouvám se. :oops:
Ale jaký je tedy rozdíl mezi 186 a 189?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: čtv 01.11.2018 23:02 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Pořád špatně koukáš. Rozdíly vidíš v té tabulce na začátku stránky. Zásobník mají oba.
186 - má jednoduchý vypínač a nemá el.magn.spínač a zpětný ventil
189 - má dvoupolohový spínač a el.magn. spínač a zpětný ventil


Přílohy:
kompresory.PNG
kompresory.PNG
[ 201.3 KiB | Zobrazeno 1602 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: pát 02.11.2018 20:40 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 10498
Bydliště: Nový Bydžov ČR
Obrázky: 14
To co si Larku myslíš, že je jen zpětný ventil tak to je ve skutečnosti zpětnej/tlakovej ventil, kterej se otevře až při tlaku z kompresoru kolem 1 baru. Je potřeba pro tlakovej spínač kterej má zároveň odlehčovací funkci. Všimni si, že po zapnutí kompresoru chvíli syčí a pak to přestane. Aspoň u mýho Parkside. Konzultoval jsem to s chlapem, kterýho komprdy živěj 30 let. Myslel jsem si, že to syčení je konečná tlakovýho spínače a ono to je normální. Kvůli tomu taky bývá kolem tlakovýho spínače navzlínanej olej.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 Předmět příspěvku: Re: Airbrush EW-110
PříspěvekNapsal: pát 02.11.2018 21:33 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 13.11.2008
Příspěvky: 9866
Bydliště: Benátecká Vrutice, ČR
Celeron píše:
To co si Larku myslíš, že je jen zpětný ventil tak to je ve skutečnosti zpětnej/tlakovej ventil, kterej se otevře až při tlaku z kompresoru kolem 1 baru. Je potřeba pro tlakovej spínač kterej má zároveň odlehčovací funkci. Všimni si, že po zapnutí kompresoru chvíli syčí a pak to přestane. Aspoň u mýho Parkside. Konzultoval jsem to s chlapem, kterýho komprdy živěj 30 let. Myslel jsem si, že to syčení je konečná tlakovýho spínače a ono to je normální. Kvůli tomu taky bývá kolem tlakovýho spínače navzlínanej olej.

Tak u AS189 to funguje trošku jinak. Ta kostička na hlavě válce je odlehčovací el.magnetický ventil, který je ovládaný nějakým odstředivým spínačem uvnitř motoru a nic z něj nefučí. Prostě se po roztočení motoru zavře, a při zastavení si jenom pšoukne. Na zásobníku je pak na "T", společně s mechanickým pojišťovákem (6bar) ještě tlakový spínač (4bar) pro automatické vypínání. V jedné poloze spínače automaticky vypíná při 4 barech a ve druhé poloze běží trvale, a při 6 barech začne odfukovat.


Přílohy:
P1040600.jpg
P1040600.jpg
[ 96.74 KiB | Zobrazeno 1520 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: sym a 71 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz