Autor |
Zpráva |
makyk
|
Napsal: stř 11.04.2018 16:45 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Ahoj Tome, smekám, ty jsi pacient. ( myšleno v dobrém ) Dej sem ještě fotky těch dílů, které jsi oproti standardu upravoval. Serva do křídel jsi dával do rámečků, nebo lepil do křídla? Díky Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
TomHlavinka
|
Napsal: čtv 12.04.2018 15:35 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2014 Příspěvky: 605 Bydliště: Litovel - Rozvadovice
|
Fotky upravených dílů nemám, vlastně ani žádné fotky z druhého osazování. Tentokrát to probíhalo po volných chvílích a většinou ve spěchu. Můžu dodatečně vyfotit model na váze, vyfrézovanou díru v kozlíku a vnitřní uspořádání v trupu. Serva v křídle mám klasicky v dodávaných rámečcích. Lehké křídlo jsem totiž osazoval jako součást toho prvního modelu a to jsem ještě neměl pomyšlení na podobné "hrátky". Mám poznačeno, že rámečky mají 0,9g. Když servo oblepíš papírovou páskou a zamotáš dynemou bude to taky půl gramu. Dohromady by tedy šlo instalací bez rámečků ušetřit asi 1g. Komfort instalace mi za to však nestojí.
Tebou zmiňovaný dodávaný drát na štárání jádra, je dobrý i jako "kalibrátor dírek" v plastové páce serva. Je totiž z identického drátu jako jsou táhla. Stačí si flexkounarexkou uříznout 3cm a nabrousit konec jako čtyřhran do špičky. Po upnutí do vrtačky vrtá stejně dobře jako 1,2mm vrták, díra je však přesnější a náhony jsou absolutně bez vůle!
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: čtv 19.04.2018 21:53 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Tento týden jsem dokončil lehouše. Výsledná váha 225g při těžišti 69-70mm. První pocity hodně dobré, jen si budu muset pohrát s nastavením.
Přílohy: |
28B47FC8-2B0A-449B-87C3-6F596F23D796.jpeg [ 97.76 KiB | Zobrazeno 10051 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
HavM
|
Napsal: ned 27.05.2018 17:49 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 23.9.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Škrdlovice
|
Progress je stále více vidět, společná fotka pilotů z workshopu v Přibyslavi Příloha:
DSC_0255.JPG [ 215.81 KiB | Zobrazeno 9809 krát ]
Příloha:
DSC_0142.JPG [ 231.4 KiB | Zobrazeno 9809 krát ]
Composite Bross
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=AZS0qBGUFas
|
|
Nahoru |
|
|
HavM
|
Napsal: ned 17.06.2018 12:46 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 23.9.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Škrdlovice
|
Progress se ukazuje na stupních vítězů i mimo český rybníček, jasný důkaz o jeho kvalitách!! Nejvíce nás však těší to, že se s ním na pódiích objevují piloti, kteří na takové uspěchy ani nemysleli.... Bernhard Flixeder 1. místo Rakousko Příloha:
31265360_171188680207755_1773165634562031616_n.jpg [ 140.62 KiB | Zobrazeno 9412 krát ]
Fred Simiand 3. místo Francie Příloha:
35058278_183000079026615_8000675777752334336_n.jpg [ 102.25 KiB | Zobrazeno 9412 krát ]
Příloha:
34857614_183000049026618_6559805565244014592_n.jpg [ 195.66 KiB | Zobrazeno 9412 krát ]
Yoshihiro Kurita 1. i 2 místo Japonsko Příloha:
35649109_1413455018798649_7927301432640798720_n.jpg [ 70.29 KiB | Zobrazeno 9412 krát ]
Composite Bross
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=AZS0qBGUFas
|
|
Nahoru |
|
|
mab
|
Napsal: pon 18.06.2018 21:24 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 715 Bydliště: Vyškov, ČR
|
Volal kamarád, jestli jdem létat, progress light (střední verze) těsně před dokončením tak honem ještě lanka k výškovce a směrovce a už se jelo. - Na letišti vše napípat, výchylky samozřejmě jen od oka, doporučení výrobce není poruce . - Krytky serv ve křídle jsem zapomněl doma, tak ještě škaredou papírovou páskou přelepit. - Težiště jen tak na prstech a šup s ním do vzduchu. Asi sedm hodů, je to jakási divočina, citlivé až příliš, ale létá Pět gramů do čumáku, trochu zmensit výchylky a už to jelo! Nádherné polétání, hodina házení a jednočlánek 600mAh pořád ještě 3,8V (i s tím docela dlouhým pípáním) Létá skvěle, i když musím ještě hodně ladit. Výškoměr nemám, ale výška byla. Doma zváženo celkem 245gramů (5g olovo), těžiště 68mm. Fotka ještě před záletem (fotím zásadně před )
Přílohy: |
IMG_20180618_182658.jpg [ 197.86 KiB | Zobrazeno 9311 krát ]
|
IMG_20180618_182651.jpg [ 129.67 KiB | Zobrazeno 9311 krát ]
|
|
_________________ x9d, x-lite pro a pár poletuch
|
|
Nahoru |
|
|
DidaJI
|
Napsal: úte 19.06.2018 23:15 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 22.6.2012 Příspěvky: 216 Bydliště: Jihlava
|
Tak jsem dneska taky úspěšně zalétl mého nového Progresse. Stavbu jsem fotograficky nedokumentoval, je tady toho už spousta... Jak již bylo hodněkrát napsáno, dodaný model obsahuje vše potebné a v podstatě nic není třeba dokupovat. Stavební předpřipravenost je na úžasné úrovni, vše je dobře zdokumentováno fotonávodem. Osazení mám doporučené od výrobce, směrovku ovládanou, napájení 2S 300mAh. Jelikož s modelem i hodně "blbnu", tak jsem zvětšoval výchylky na výškovce provrtáním "mezi dírky" na ovládací páce výškovkového serva. Jinak mám vše jak je doporučeno od výrobce. Bral jsem si tu nejpěvnější variantu a těžiště na zálet dal podle místních zkušeností na 69mm. Váha mi vyšla na krásných 258g. Ještě teda nemám v křídle zalepené protizávaží k házecímu kolíku, taže předpokládám, že výsledná bude cca 260g. Výborně je zde vyřešen také balastní systém. Toho jsem se u F3K modelů vždy děsil, ve většině případů na to výrobce nemyslel a každý si to musel dobastlit nějak sám. Tady je vše vyřešené již v základu a to včetně dodaných 5ks závaží! Stavba jde opravdu velmi rychle, kdybych neměl čas vždy pouze hoďku až dvě pozdě večer, tak by to bylo za dvě delší odpoledne hotové. V neposlední řadě bych chtěl taky pochválit perfektně vizálně i funkčně provedené přepravní obaly. Jelikož mám teď opravdu málo času, tak jsem na zálet pouze zkopíroval model z mého starého JJ Edge, lehce poupravil co bylo třeba a dneska večer vyrazil na první lety. Už při prvních "oštěpových" hodech bylo vidět, že je model v kluzu naprosto někde jinde něž můj Edge. A to opravdu o hodně! Je až neskutečné, jak se dá za klidu zpomalit a přitom se vůbec nepropadá. Edge je třeba držet poměrně na rychlosti, jinak má hodně velké opadání. V podstatě jsem nemusel nic nastavovat ani trimovat, kormidla nastavené od oka do 0 fungovali na první dobrou. Jediné co bude opravdu třeba je dovážit házecí kolík. V Edge to nemám, ale tady to za ním "táhne" bez dovážení celkem dost. Měl jsem teď v házení dost dlouhou přestávku a výška hodů podle toho momentálně vypadá, každopádně házel jsem zhruba po 3 hodech na střídačku obě letadla a Progresse vyhodím stabilně o cca 8 metrů výše (někdy i o víc) než JJ Edge. To je celkem obrovský rozdíl. Čekal jsem, že to bude lepší, ale o tolik opravdu ne. Částečně to bude asi způsobené "stářím a rozměknutím" Edge, každopádně přesto, že házím teď fakt málo, tak jde Progress výborně vyhodit. Co se týče těžiště, tak mám pocit, že minimálně v bezvětří bych šel ještě dále než je 69mm, ale s tím budu muset ještě polaborovat. Měl jsem taky trochu strach z menší obratnosti až možného přestabilizování na které jsem byl předem upozorněn, ale to se neprojevilo. S těžištěm na 69mm jde s Progressem "blbnout" úplně stejně jako s Edge, navíc proti němu chodí krásně rovně, jako po kolejích. Jsem schopen s ním na rozumné rychlosti ve třímetrové výšce točit bezpečně výkruty bez prosednutí. Toto ale asi běžný pilot F3K se svým strojem nedělá Reakce na kormidla je rychá a přesná, možná u klapek mi přijde, že mi Edge malinko více brzdil. Musím ještě schválně porovnat úhel maximálního vyklopení u obou letadel. Termiku jsem zatím nezkoušel, začal jsem létat ve 20:15 a než přešel na "plné" hody byl už úplný klid. Bude to chtít ještě hodně ladění, ale už teď je vidět, že jsem si Progressem hrozně polepšil a to jak v hodech, tak v kluzu. Tohle letadlo můžu opravdu doporučit všemi deseti!!! Příloha:
IMG_20180619_201311.jpg [ 249.25 KiB | Zobrazeno 9225 krát ]
Příloha:
IMG_20180619_201319.jpg [ 126.28 KiB | Zobrazeno 9225 krát ]
Příloha:
IMG_20180619_201325.jpg [ 106.37 KiB | Zobrazeno 9225 krát ]
Příloha:
IMG_20180619_220918.jpg [ 45.95 KiB | Zobrazeno 9225 krát ]
|
|
Nahoru |
|
|
HavM
|
Napsal: úte 14.08.2018 20:45 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 23.9.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Škrdlovice
|
|
Nahoru |
|
|
H1N1
|
Napsal: sob 25.08.2018 9:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 25.8.2010 Příspěvky: 2777 Bydliště: Kladno ČR Obrázky: 1
|
Ahoj kluci, po rozhodnuti vratit se zpet do kategorie F3K jsem objednal progresse a bude na konci zari. Dneska jsem byl litat s kamaradem (vytahl jsem starickou Mantu) a bavili jsme se o palubni baterii a prijimaci. No a vznikl problem. Puvodni objednavka byla na 1S, ale prijimac pracuje od 3,7V (Futaba) coz je docela problem. Resit to mohu boostrem nebo upravou na 2S. Co by kdo z Vas doporucil a proc? U boosteru usetrim vahu a budu vozit je vyuzitelnou kapacitu, ale nepoznam stav baterie z telemetri.
Diky Ondra
_________________ http://lee93.rajce.idnes.cz/Cabarna_13.6.08/
|
|
Nahoru |
|
|
PeePoTN
|
Napsal: úte 25.09.2018 12:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.12.2007 Příspěvky: 482 Bydliště: Trenčín
|
Aký prijímač presne? lebo ja lietam na 1s 600mAh a prijímače mám frsky a corony som mal predtým a nemal som žiadny problém s napájaním. Origo prijímač R6308 čo bol k vysielačke mám v F3RESku a tiež na 1s 1200mAh a tiež bez problému.
|
|
Nahoru |
|
|
Los577
|
Napsal: pon 08.10.2018 0:09 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 7.2.2009 Příspěvky: 111
|
Zdravím všechny příznivce modelu Progress. Nyní se bude tento povedený model vyrábět u mně, tzn. v případě zájmu kontaktujte přímo mě. Pro Progress jsem nachystal trochu inovovaný design. Formy jsem kompletně přeleštil, křídla jsou jako zrcaldlo! Kvalita veškerých dílů zůstává stejná, technologie taktéž. Chystám pár změn a vychytávek jako jsou duralové matičky do trupu-pylonu výškovky aby nedocházelo ke stržení plastového závitu. K tomu budou hliníkové šrouby, které by mohly malinko snížit váhu. Další novinky u modelu budou již zhotovené a nalepené zavětrovací pásky už v základu na křídle i u ocásků. V křídle bude vyfrézovaná dutina pro kolík, který nyní jen zalepíte. No a to hlavní, v křídle budou již vyfrézované drážky a průchodky pro táhla a páky křidélek. Toto vše bude samozřejmě vykompenzované o trochu vyšší cenou, ve finále ale tyto změny každému velmi usnadní instalaci elektroniky a kompletně velmi usnadní dokončení modelu. Nyní Progress zvládne dokončit opravdu každý téměř bez možnosti šlápnutí vedle. Abych nezapomněl, podařilo se mi již na prvních křídlech snížit váhu téměř o 15g! Dá se tedy předpokládat, že Progress bude dostupný téměř ve všech verzích cca o 10-15g lehčí, než doposud byl. Přikládám fotky prvních křídel. Brzy přibudou fotky kompletních modelů i detailněji veškeré změny a inovace. Ivo
Přílohy: |
IMG_E0239.JPG [ 98.74 KiB | Zobrazeno 8018 krát ]
|
IMG_E0235.JPG [ 140.99 KiB | Zobrazeno 8018 krát ]
|
IMG_E0234.JPG [ 134.23 KiB | Zobrazeno 8018 krát ]
|
IMG_E0217.JPG [ 74.17 KiB | Zobrazeno 8018 krát ]
|
|
Naposledy upravil Los577 dne pon 08.10.2018 0:18, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|