Autor |
Zpráva |
mab
|
Napsal: stř 05.09.2018 20:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 715 Bydliště: Vyškov, ČR
|
BoBik_CZ píše: No ani nechci. Když se podíváš na stoupání v čase 26,5s - 30,3s, tak vidíš, že jsem za 3,8s nastoupal z 50m do 88m. Tedy 88-50 = 38 a 38/3,8=10m/s. A to už baterka měla pár startů za sebou . . . Taky se přimlouvám za nové měření, nebo použití jiného logu, kde je start se stoupáním po dobu 30sec, altis flight manager umí i ukázat takovýto úsek (ikona "měření") Třeba moje poletucha jasně ukazuje 5m/s viz přiložený snímek.
Přílohy: |
měření.jpg [ 54.63 KiB | Zobrazeno 1319 krát ]
|
|
_________________ x9d, x-lite pro a pár poletuch
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
BoBik_CZ
|
Napsal: stř 05.09.2018 21:23 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.2.2016 Příspěvky: 501 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Nedám tady log se stoupáním 30s na plný plyn, protože takhle s tím nelítám. Ale našel jsem třeba tohle, mezi 5s až 15s z 25m do 140m. To je 115m za 10s.
A pozor, tohle všechno jsou logy z letů, kdy nebylo cílem dosažení maximálního stoupání. Samozřejmě to někdy můžu testnout, ale počkám si až bude úplný klid, ať to není ovlivněno větrem.
Přílohy: |
Stoupání_motor2.png [ 211.39 KiB | Zobrazeno 1289 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
BoBik_CZ
|
Napsal: stř 05.09.2018 21:28 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.2.2016 Příspěvky: 501 Bydliště: Frýdek-Místek
|
juraj.jurej píše: Také chvílkové stúpanie nič nedokazuje! Rozbehnutý model proti vetru, podfuknutie atď. To ja dám aj 20 m/s. Ukáž my log. kde nastúpaš od štartu za 20s 200m. Už na začiatku tvojho logu od štartu na plný plyn vidieť, že to stúpa cca. 7m/s. Citujem "Mám tam Dualsky XM2830EA-9, vrtule 9x5, 3S baterka" Iba že by si tam mal inú kombináciu pohonu. To, že motor běží na plný plyn ale ještě neznamená, že letadlo stoupá maximální stoupavostí. Když budu chtít, tak na plný plyn poletí dokonce horizontálně a stoupání bude 0m/s. Jinak pohon tam je přesně takový, jaký jsem uvedl, tedy Dualsky XM2830EA-9 na tříčlánek a vrtule 9x5.
|
|
Nahoru |
|
|
juraj.jurej
|
Napsal: stř 05.09.2018 21:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4016 Bydliště: SK Obrázky: 6
|
Ja sa nevadím, len my to podľa eCalc a vlastných skúsenostiach s tým pohonom nesedí. Možno ten motor má v skutočnosti iné KV ako udávajú. Nebolo by to nič nové u Čínskych motorov.
_________________ FrSky Tandem X20
|
|
Nahoru |
|
|
martinni
|
Napsal: čtv 06.09.2018 6:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.8.2006 Příspěvky: 549 Bydliště: Praha 8
|
Minicorado s 800 g hmotnosti mi stoupe s NTM 2830 1200 kV, vrtuli 9,5/6, cca 13 m/s. Odpor Djanga bude o dost vetsi.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 06.09.2018 8:32 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
martinni píše: Minicorado s 800 g hmotnosti mi stoupe s NTM 2830 1200 kV, vrtuli 9,5/6, cca 13 m/s. Odpor Djanga bude o dost vetsi. No bacha - Minicorado má profil spíš tlustší než Django a malá štíhlost navíc zvedá indukovaný odpor. Django je sice o metr větší, ale vsadil bych se, že rozdíl odporu bude menší, než bys čekal...
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 06.09.2018 8:35 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Kuba78 píše: k cemu mit dve uplne stejny letadla? Na soutěže snad úplná samozřejmost... Navíc nikde není psáno, že je Honza udělá stejně, běžně se jeden kus osadí silněji i za cenu větší hmotnosti jako optimalizace do větru, druhý zase jako "vyšlechtěná klidovka".
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: čtv 06.09.2018 8:54 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10763 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Kuba78 píše: k cemu mit dve uplne stejny letadla? Nebo víc. Na závodech je normální, že místo opravy vezmeš jiný model a opravuješ v klidu doma. Nebo máš model nastavený do jiných podmínek. Ale souhlasím, stavět tři stejné modely najednou je docela otrava, ale taky slušná úspora času.
Přílohy: |
Připravené modely a skvělá česká vrtule od Nikoly Bardyna.JPG [ 51.57 KiB | Zobrazeno 1164 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: čtv 06.09.2018 9:04 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
No v F5D jste super extrém, tam jsou modely fakt prakticky totálně stejné... U (elektro)větroňů je obvykle aspoň ta variabilita, o které píšu výše, navíc se pak leckdy díly modelů i kombinují mezi sebou, čimž vznikají "meziverze"...
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: čtv 06.09.2018 9:36 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Já je stejný mít rozhodně nebudu. Nový bude mít klasický ocasky, ne Včko, a snad bude lehčí, a bude barevný aby bylo vidět i když bílý zrovna vidět neni. nechám stejný motor Hacker, regl Hobbywing a přijímač, serva dám asi nějaký lepší. Táhla ocasek uhlík, trochu jiný vnitřní uspořádání v trupu. Proč opakovat znovu stejný chyby
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
BoBik_CZ
|
Napsal: čtv 06.09.2018 10:33 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.2.2016 Příspěvky: 501 Bydliště: Frýdek-Místek
|
HonzaS píše: Proč opakovat znovu stejný chyby To je i jeden z důvodů, proč si druhé Django pořizuju já.
|
|
Nahoru |
|
|
juraj.jurej
|
Napsal: čtv 06.09.2018 15:21 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.3.2012 Příspěvky: 4016 Bydliště: SK Obrázky: 6
|
Tak to je pravda, na prvom sa človek učí, kombinuje a druhý si už vymazlí. Nakoľko už vie čomu sa vyhnúť a ako to spraviť lepšie. Tak isto aj osadenie, niečo vyhovuje niečo nie.
_________________ FrSky Tandem X20
|
|
Nahoru |
|
|
von boberov
|
Napsal: čtv 06.09.2018 16:57 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.7.2010 Příspěvky: 1095 Bydliště: vesničan v okr.ZR
|
Používáte kluci tu tištěnou motorovou přepážku Já jsem spíše zastánce klasické překližky, přeci jen je to roky prověřený materiál. Navíc ta moje tištěná se celkem ochotně rozlupuje po vrstvách.
Přílohy: |
IMG_20180906_163215.jpg [ 133.28 KiB | Zobrazeno 1022 krát ]
|
IMG_20180906_163202.jpg [ 103.96 KiB | Zobrazeno 1022 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: čtv 06.09.2018 17:15 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
von boberov píše: Používáte kluci tu tištěnou motorovou přepážku Já jsem spíše zastánce klasické překližky, přeci jen je to roky prověřený materiál. Navíc ta moje tištěná se celkem ochotně rozlupuje po vrstvách. To že se loupe po vrtsvách je úplně jedno. Loupe se jen ten nákružek je tam jen proto, aby to stavitel jednoduše slícoval s čelem trupu, pak je tam pevnostně k ničemu, prostě je tam jen jako vymezení. No a pevnostně ta zbylá část v kuse na 200w motor? Naprosto spolehlivě, i když s tím dost často tluču čumákem o zem. Zkus to rozlámat v ruce. Plast je H PLA 100 - tedy teplota 100°C . Jestli se tam dostane i motor, tak pak už není moc co řešit, to fakt nevydrží. Ale samozřejmně na 3mm sklotextil to nemá, o tom žádná A abych to nějak shrnul, tak zatím se ke mně nedostalo, že by někomu přepážka nevydržala. Jestli ne, budu rád že řekne, abych s tím něco udělal. Papíra
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
von boberov
|
Napsal: čtv 06.09.2018 17:20 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.7.2010 Příspěvky: 1095 Bydliště: vesničan v okr.ZR
|
Ok, dobrý vědět, že je to až takto otestováno
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|