Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
Takže dojmy z Geo Linku... Naprostáááá BOMBÁÁAA!
Heli se teď v podstatě nedá rozbít, leda by člověk nechal vycucnout baterky a spadnul na nedostatek elektriky. Jinak v podstatě ne... Helina prostě nespadne na zem a ani neuletí (obojí se mi už v minulosti stalo, a stálo mě to dost peněz). Zatím jsem vyzkoušel pouze kontrolu letové hladiny, nastavil jsem dolní mez 4m, pak jsem jí po zkušenosti upravil na 3m. Vrtulník to prostě nepustí na zem, máčkne to samo záchranu tak na 1s (odhadem). Samozřejmě, že když chceš přistát, tak musíš toto přepínačem vypnout, jinak se na zem nedostaneš
Pak jsem vyzkoušel Návrat domů, ten funguje zcela bez chyb, prostě helinu přivede zpět, rozumnou rychlostí a ke konci jemně doladí, tj. nepřiletí jako šílenec a nezasekne na místě, takže žádný adrenalin, ale pohodička. Po dobu návratu si pilot sám ovládá kolektivem výšku, případně směrovkou točí helikoptéru dle libosti (vrací se to domů pouze cyklikou - tu ovládá robot).
Tady jen takové malé video, jak vypadá to automatické hlídání dolní letové hladiny:
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
Když chci ve Spirit Settings otevřít letový záznam, řekne mi to že je dostupný záznam z předchozího letu. Pak ale po kliknutí na OK ohlásí, že nemám nainstalovanou čtečku PDF. Čtečku ale mám nainstalovanou a funkční (Adobe Reader. Zkusil jsem s příponou .PDF asociovat Čtečku z Win10, nebo Edge, a pořád je to stejné). Nemáte s tímto někdo zkušenost, příp. řešení? Děkuju za nápady!
Příloha:
Screenshot_2.jpg [ 71.74 KiB | Zobrazeno 2660 krát ]
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
Tak bohužel nepomohlo. Odinstaloval jsem Spirit Settings i Spirit Aero (měl jsem v počítači obojí), odinstaloval AdobeReader, nainstaloval Spirit Settings (v.2.5.0), nainstaloval Adobe Reader. Pořád stejná hláška
Když v dokumentech otevřu např. soubor spirit-log-2018-08-20-200204.pdf, tak se mi v Adobe Readeru normálně otevře otevře a je čitelný. Ale v programu Spirit-settings pořád ta hláška a neotevře se...
Čtení PDF by mělo ve Windows 10 fungovat dokonce bez jakéhokoli programu. I když tam nebude Acrobat tak by se mělo PDF otevřít v exploreru. Co to dělá, když se Acrobat odinstaluje?
Podpora pro změnu převodového poměru a max. otáček hl. rotoru v plném rozsahu.
Dělitel snímače a převodový poměr je zobrazen v menu ESC telemetrie.
HoTT integrace:
Podpora pro změnu převodového poměru a max. otáček hl. rotoru v plném rozsahu.
Dělitel snímače a převodový poměr je zobrazen v menu ESC telemetrie.
Jeti integrace:
Podpora pro změnu převodového poměru a max. otáček hl. rotoru v plném rozsahu.
Dělitel snímače a převodový poměr je zobrazen v menu ESC telemetrie.
Nový parametr Omezení držení otáček v menu Governor.
Přidány speciální funkce z verze 2.5.0.
Rozsahy parametrů jsou shodné s verzí 2.5.0.
POZNÁMKA: Ke stažení je nový soubor BIN.
FrSky integrace:
Podpora pro změnu převodového poměru a max. otáček hl. rotoru v plném rozsahu.
Dělitel snímače a převodový poměr je zobrazen v menu ESC telemetrie.
Parametr Omezení držení otáček v menu Governor.
Rozsahy parametrů jsou shodné s verzí 2.5.0.
POZNÁMKA: Ke stažení jsou nové skripty integrace.
Podpora GeoLink modulu:
Oprava stability spojení, je-li aktivní HobbyWing, Scorpion, Jive, YGE LVT/HVT telemetrie současně se spojením Spektrum DSM2/X.
Kontronik telemetrie:
Regulátor Kontronik nemůže již přepsat obsah paměti jednotek Spirit.
Telemetrická propojka pro regulátory Kontronik může být nyní připojena i během nastavování jednotky.
Volba Směr kolektivu - Obrácený:
Řízení serv je opět identické s chováním verze 2.4.3.
Wifi-Link firmware:
Obecné/Kanály byly rozšířeny o speciální funkce verze 2.5.0.
Po aktualizaci z předchozí verze 2.5.0 není nutné provádět žádné změny v nastavení. DŮLEŽITÉ: Pokud je nastaveno Směr kolektivu - Obrácený, je nezbytné upravit reverzování smyslu serv! Chování se vrátilo na předchozí z verze 2.4.
Aktualizace pro jednotky Spirit, Wifi-Link a integrace je dostupná na našich stránkách v sekci Ke stažení.
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
ZeXx86 píše:
Čtení PDF by mělo ve Windows 10 fungovat dokonce bez jakéhokoli programu. I když tam nebude Acrobat tak by se mělo PDF otevřít v exploreru. Co to dělá, když se Acrobat odinstaluje?
Když se Acrobat idinstaluje, je to pořád stené - Hláška, že nemám nainstalovaný žádný prohlížeč. Programátor tam dal tuhle hlášku, když nastane něco - co?
Pozn. V tabletu Androidu když kliknu na Letový záznam a ukazuje mi to záznam v pohodě. Tento problém mám jenom ve svém NB s Win10. Asi bych to měl zkusit ještě v jiném počítači/NB, abychom se přesvědčili o tom, že chyba bude v mém NB. Ale rád bych jí odhalil, chci se dívat hlavně v mém NB.
Registrován: 3.7.2009 Příspěvky: 1007 Bydliště: EU
Kolegové, postrčte mne prosím, kde dělám chybu? I když mám maximální výchylku na vrtulku, tak v reálu je výchylka velmi malá. Vysílač ukazuje 100%, Spirit 118%. Díky
Přílohy:
spirit.jpg [ 41.6 KiB | Zobrazeno 2272 krát ]
vysílač.jpg [ 73.1 KiB | Zobrazeno 2272 krát ]
výchylka-max.jpg [ 53.29 KiB | Zobrazeno 2272 krát ]
Kolegové, postrčte mne prosím, kde dělám chybu? I když mám maximální výchylku na vrtulku, tak v reálu je výchylka velmi malá. Vysílač ukazuje 100%, Spirit 118%. Díky
A co tam mas za servo? Nema to nahodou 760us-ovu odozvu?
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Registrován: 3.7.2009 Příspěvky: 1007 Bydliště: EU
Kolegové děkuji za rady a opět jsem se posunul dále. Cesta bude v nastavování ještě velmi trnitá # kanály srovnány, SW ukazuje 100% výchylka, ve vysílači monitor serv ukazuje cca 85% # v limitech jsem přidal rozsah na maximum možnosti vrtulky # přidal jsem kanál na potenciometr k zisku vrtulky, který jsem neměl nastaven / v návodu je cca 60% /
Co mne trochu mate, že v návodu je uvedeno ... "nastavte mechaniku vrtulky tak, aby páka serva byla přesně kolmo na krabičku serva a zároveň střih vrtulky, tj. svíraný úhel vrtulkovými listy byl 0°" . Při klasickém gyru se nastavuje malý úhel vrtulky. Proč tomu tady tak není?
Dříve bylo u nějakých gyr požadován střih, dneska asi u všch FBL jednotek je střed 0° ideální. Když tam budeš mít střih drobet směrem k trubce tak to bude fungovat také OK.
Dnešní elektronika už si s tím asi poradí sama.Lítám jen pádla tak podle zkušeností bych to asi shrnul tak,že záleželo na konkrétní kombinaci vrtulníku,gyra a vrtulkového serva kdy dát střih vrtulky nula a kdy bylo potřeba tomu trochu pomoct mírným posunutím do strany.Jde taky o provozované otáčky rotoru.Všeobecně by se možná dalo říct čím kvalitnější gyro a servo,tím menší potřeba posunutí střihu od nuly do strany.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru