Právě, že "keby sa mi šmikla ruka" po trupu, asi bych neodhodil a pokud by došlo k vypnutí, nejspíš bych si před dalších pokusem odhodu zamixoval kniplama a všimnul si toho (nejspíš, ale také by záleželo na situaci). Pokud ale správně odhodíš a nedej bože o vypínač brnkneš (čímkoliv) a vypnulo by se to, už se s tím nedá nic dělat. Tuhle radu jsem vyčenichal kdysi z Modeláře (jiná literatura v podstatě nebyla). Měl¨jsem, tedy ještě mám, příručky "Stavíme RC modely" (nebo jak se to jmenovalo). Byly to modré sešity časopisového formátu, o trochu tlustší (hlavně díky tloušťce papíru, na kterém to bylo tištěno). Z toho jsem tahal také spousty rozumů. Internet nebyl, časopis jeden, navíc jednou měsíčně a byly v tom, jinak to nešlo, všechny modelářské kategorie, tedy hlavně té funkční modelařiny. Kitaři snad ani nic svého neměli, to snad občas bylo v Modeláři také.
Ale k tomu vypínači, také jsem ho třeba umisťoval dovnitř modelu a měl k němu táhlo z drátu (svého času MayBug - viz RC Album). U jiného modelu mám otvírací okénko a pákový vypínač je na palubce (PA 15 Vagabong, tamtéž). Ono také záleží co to je za model a jak to jde narafičit. Jeden způsob umístění vypínače, kde nehrozí riziko náhodného vypnutí, je zde
https://daf64.rajce.idnes.cz/Cloud_Crui ... G_2304.jpg. Ale tak to jde hlavně u větších modelů. U modelu Sagitta62 bych možná vypínač přesunul na horní plochu trupu. Případně dal (už při stavbě) serva tak, aby šel vypínač na druhou stranu od výfuku.
P.S. Nefňukej, u takovýho prcka to fuckt nemá cenu.