Autor |
Zpráva |
karamazin
|
Napsal: pon 02.07.2018 18:01 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 8.2.2016 Příspěvky: 5
|
Ahoj, zdravím všechny, chci si pořídit sadu ND filtrů a chci se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s konkrétní značkou. Dobré reference jsou na Taco-rc. Díky za odpovědi.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
f4u
|
Napsal: pon 09.07.2018 21:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Snažím se nabít aku ve vysílači a už asi 1,5h to mám připojené a stále bliká jen první ledka ze 4 možných. Předtím to leželo asi 10 měsíců bez zapnutí. Co mám dělat? Aktualizoval jsem firmware vysílače a je to stále stejné.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: pon 09.07.2018 22:49 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
No skvělý, vyndal jsem lipolku, změřím na ní napětí 8,3V, tak zkusím připojit nějakou žárovku na 12V jako zátěž, žárovka nesvítí a náhle 0V, šmitec Co to sakra je.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: úte 10.07.2018 6:49 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
Co to sakra je. 1) Při nabíjení vzroste U, ale neklesne I. Tváří se že se nabíjí, ale do zátěže nic nedá 2)Při vybíjení nic nedá - ihned konec. Příliš velký vnitřní odpor. Takovým LiPol_kám vystavím úmrtní list a parte. Následuje ekologická likvidace. (- Popisovaný úkaz není výsadou jen lithiových accu. "Umí" to i Pb, NiCd, NiMH a řada dalších.)
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: úte 10.07.2018 16:44 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Tak jednoduché to není, připojil jsem vysílač na laboratorní zdroj 8,4V odběr je 300mA a stále to hlásí vybito. No nevím tedy, asi máme doma vybité zásuvky. Z tou baterkou je to taky těžký, je v ní nějaký bazmek a díky němu teď na štekru není žádný napětí. Baterku jsem trochu rozpáral abych se dostal na kontakty a rozsvítil jsem s ní autožárovku 12V/60W. Změklá tedy nebude, pokles napětí je jen 0,4V při 4A Ri je tedy 0,1 Ohm což mi Tx aku připadá vpořádku.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: úte 10.07.2018 20:23 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
Říká se tomu "kurvítko". Je to obvod ochrany. odpojuje baterku. Důvodem je někdy i nabíjení bez balancování (na baterce je jen silový konektor). Obvod ochrany by měl umožnit nabíjení pod-vybité, nebo ji připojit po nabití přímo na kontaktech. - TX na zdroji 0.3 A, 8.4 V a signalizace VYBITO - to vypadá divně. VADNÝ TX?
|
|
Nahoru |
|
|
Fafa999
|
Napsal: stř 11.07.2018 6:17 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.12.2013 Příspěvky: 45
|
Říká se tomu inteligentní baterie, pokud je napětí nižší než nastavená hodnota (nevím kolik to je) elektronika baterie ji vyhodnotí jako vadnou a nezačne ani nabíjet. Řešení by mohlo být rozdělat baterii a připojit se přímo na články a pokusit se ji nabít samozřejmě kontrolovat ji při tom a při přehřívání toho nechat. Automatika to neudělá kvůli ochraně - baterie by mohla explodovat. viz např: https://forum.dji.com/thread-96062-1-1.html
|
|
Nahoru |
|
|
guchar
|
Napsal: stř 11.07.2018 9:43 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7415 Bydliště: ČR Obrázky: 8
|
@Fafa999 Na Li-Ion 1S2P určených jako náhrada za 2ks alkalických AA do foťáků jsem zaznamenal "ochranu-odpojovač" která při poklesu napětí pod min. hodnotu se pokusila (malým proudem) o oživení takového akumulátoru. Po nárůstu napětí nad 3 V, ochrana přešla do normálního režimu = ACCU PŘIPOJEN na konektor. Pokud na "skladovaném" accu kleslo napětí, nebylo nutno jej při oživování kuchat. Obdobně se chovaly i 2S1P 9 V (8.4 V) 6F22 accu od Conrad.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: stř 11.07.2018 9:53 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Inteligentní to moc není přímo na článcích je 8,3v a po 4,15v na každém. Napětí jsem předtím změřil i na konektoru po zatížení se ztratilo. Jak to vrátit do původního stavu? Pochybuju že tohle někdo bude vědět
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Fafa999
|
Napsal: stř 11.07.2018 12:01 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.12.2013 Příspěvky: 45
|
Aha špatně jsem to pochopil ty píšeš o bateriích ve vysílači, nicméně ta elektronika je i tam. Vyndat a zkusit nabít mimo vysílač, pokud to nepůjde tak koupit nové, pokud je nabiješ a nebude to fungovat, tak to bude asi problém jinde než v baterkách. nebo tam zkusit jinou 2s baterii - konektor vypadá standartně.
|
|
Nahoru |
|
|
f4u
|
Napsal: pát 13.07.2018 18:37 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.1.2016 Příspěvky: 355
|
Nezabírá, prostě si to myslí, že je to vybité nezávisle na skutečném stavu a napětí zdroje. Už jsem zkoušel i jakýsi reset podle videí na youtube a nic. Píská to jak šílené už bůhví jak dlouho a bezproblémů se mi z "vybité" baterie nabil tablet na 100%.
_________________ Jeti DC-16 F4U Corsair (Saito FG-60R3), Swift 2, VSB-66 Orlice 4,35m, Sopwith Pup 1,35m, Mustang P51
|
|
Nahoru |
|
|
Romanm745
|
Napsal: ned 17.03.2019 20:38 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 17.3.2019 Příspěvky: 3
|
Kupil som asi 2-rocny Dji phantom 3 advanced. Boli k nemu aj 3ks baterii. Jedna mala 30 nabijacich cyklov, druha 60 a tretia 100. Najnovsia bateria ukazovala pokles kapacity len niekolko %. Najstarsia so 100 cyklami pokles na 50%. Nabil som ich na 100% a isiel vyskusat. Pocas stupania bol pokles napätia na 3,4V, ked som prestal stupat, tak sa napätie ustalilo na 3,7V. Pri stupani napätie znova kleslo tesne pod 3,5V. Neskor, ked sa bateria zohriala, tak to bolo lepsie. Ta najstarsia bateria mala pokles az na 3,23V. Je toto normalne chovanie, ze pri zatazi je taky velky pokles napätia? Alebo su baterie zrele na vymenu?
|
|
Nahoru |
|
|
Romanm745
|
Napsal: stř 20.03.2019 12:50 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 17.3.2019 Příspěvky: 3
|
|
Nahoru |
|
|
MarkAurel
|
Napsal: stř 20.03.2019 17:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 27.8.2010 Příspěvky: 921 Bydliště: SK
|
Neni to uz moc bezpecne, jedna vec je pocet a druha vek baterii, pri koptere to nieje moc stranda kedze pad moze stat par 100eur
_________________ DJI Phantom 4pro, DJI Spark, DJI Mavic pro
|
|
Nahoru |
|
|
Romanm745
|
Napsal: stř 20.03.2019 19:26 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 17.3.2019 Příspěvky: 3
|
Co som videl nejake videa, tiez tam bol pokles az na 3,4-3,5V. Nemohlo to sposobit aj to, ze baterie boli studene? Hned po nastartovani som dal plny plyn nahor.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|