Autor |
Zpráva |
pikus 1
|
Napsal: úte 01.05.2018 9:38 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.11.2008 Příspěvky: 1328 Bydliště: Praha-západ Letiště: Trněný Újezd Obrázky: 30
|
Lark píše: Ve spoustě případů to určitě funguje, někdo má ale to sání těžko přístupné, třeba tak blbě jako já u Čmeldy, kdy mám sání až za motorovou přepážkou uvnitř trupu a na trombónku ještě sítko. Navíc tam má ještě nacpané nohy pilot a přístup je jen po odšroubování víčka na spodku trupu, takže je pro mě snazší sundat víčka membrán. Máš to tam nějak opravdu hodně nacpaný Hezkej
_________________ K létání nepotřebuji mít v dosahu trafostanici...
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
David Krnov
|
Napsal: úte 01.05.2018 18:53 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
Díky všem za rady. Už to jede. Paráda
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: úte 01.05.2018 20:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
David Krnov píše: Díky všem za rady. Už to jede. Paráda Debaty jsem se nezúčastnil, ale benzíňáky mě zajímají, proto bych rád věděl a určitě i zde radící modeláři, čím to tedy bylo? Nebo co pomohlo?
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: stř 02.05.2018 6:18 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
ahoj, takže jsem to udělal následovně : - z karburátoru jsem vytáhl membránu na namočil cca 1h v benzínu a posléze vše složil - po natankování nádrže jsem odpojil hadičku vedoucí ke karburátoru a počkal až sní poteče benzín a znovu ji napojil na karburátor - natlakoval jsem nádrž - karburátor jsem dal na volnoběh a zapl sytič - několikrát jsem protočil vrtuli, až jsem uviděl trochu kapat benzín z karbecu ( vytáhl jsem z hadičky ucpávku) - zapl zapalování a asi na po třetí motor chytnul
Děkuji všem za rady. David krnov
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: úte 04.09.2018 17:39 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
Dobrý den, opět mám problém s tímto motorem. A to : motor má vylítáno cca 8 litrů paliva a mám neustále problém s jeho seřízením. Pomalu každé druhé letání musím znovu seřizovat H a L. Momentální situace je taková, že motor nejde do otáček. ( volnoběh drží ). Vyčistil jsem karburátor, trysky, membrány, zkontroloval svíčky. Motor naskočí, ale na přidání plynu nereaguje. ( nebo zhasne ). H a L jehlu jsem vrátil do doporučeného nastavení, ale situace pořád stejná. Prosím o radu. Děkuji David , Krnov
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: úte 04.09.2018 19:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Popiš jak děláš základní nastavení jehel H a L a když se základním nastavením nastartuješ, tak jak jej následně seřídíš.
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: úte 04.09.2018 19:26 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
Obnovil jsem nastavení podle návodu H - 1,25 a L 1,25. Snažil jsem se prvně nastavit vysoké otáčky nastavením H jehly, ale motor nereaguje ať povoluji nebo utahuji Hčko. Volnoběh je jakž takž, ale po po přidání plynu motor nereaguje ( nebo jenom minimálně zdvihne otáčky ) a za chvilku zdechne
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: úte 04.09.2018 19:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
David Krnov píše: Obnovil jsem nastavení podle návodu H - 1,25 a L 1,25. Snažil jsem se prvně nastavit vysoké otáčky nastavením H jehly, ale motor nereaguje ať povoluji nebo utahuji Hčko. Volnoběh je jakž takž, ale po po přidání plynu motor nereaguje ( nebo jenom minimálně zdvihne otáčky ) a za chvilku zdechne H i L úplně zavři a poté obě otevři o dvě otáčky. Když to chytne, tak jehlou H nastav maximální točky při plně otevřeném plynu. V okamžiku, kdy se ti to povede ještě jehlu H otevři o 1/4 otáčky z důvodu zvýšení maximálních otáček za letu. Potom už dělej podle tohoto a na jehlu H už nesahat, jen v případě výměny vrtule za jinou (rozměrově). Citace: 4. Stáhněte plyn a nastavte směs pro stabilní volnoběh jehlou karburátoru označenou „L“. Pak použijte stejnou jehlu na nastavení plynulého přechodu z volnoběhu do plného plynu. Správně nastavený motoru bude mít stabilní nízký volnoběh a nebude zvyšovat ani snižovat volnoběžné otáčky po stažení plynové klapky na volnoběh. 5. Pokud motor mírě zvyšuje otáčky při staženém plynu je příliš chudý. ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vlevo (povolte ji) a zkuste volnoběh znovu. 6.Na druhé straně pokud motor otáčky při volnoběhu snižuje, je příliš bohatý. ŘEŠENÍ:. Otočte jehlou „L“ mírně vpravo (utáhněte ji) a zkuste volnoběh znovu 7. Pokud máte motor ZAHŘÁTÝ a po přidání plynu tento pomalu a pozdě akceleruje je příliš chudý. ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vlevo (povolte ji) a zkuste akceleraci znovu. 8. Pokud máte motor ZAHŘÁTÝ a po přidání plynu tento „brblá a pomalu akceleruje až zhasíná“ je příliš bohatý. ŘEŠENÍ: Otočte jehlou „L“ mírně vpravo (utáhněte ji) a zkuste akceleraci znovu.
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: úte 04.09.2018 20:53 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
děkuji, zítra to zkusím. Ale furt nerozumím tomu, že i když jsem H jehlu povoloval nebo utahoval , tak motor nereagoval.
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: úte 04.09.2018 21:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
David Krnov píše: děkuji, zítra to zkusím. Ale furt nerozumím tomu, že i když jsem H jehlu povoloval nebo utahoval , tak motor nereagoval. Pokud máš vše zkontrolované, jak píšeš, motor naskočí, přidáš plný plyn, tak na štelování jehlou H musí být nějaká odezva. Ten postup praktikuji na všech benzinových motorech co jsem kdy měl (a že jich bylo) a vždy to fungovalo. Bylo jedno, jestli to byl MVVS, Roto, ZDZ, 3W, DA, nebo DLE.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: úte 04.09.2018 21:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2010 Příspěvky: 10507 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
To vypadá na úplně neprůchodnou hlavní trysku (ta mosazná mezi klapkama sitiče a plynu). Prostě ti to chytá na benzín, kterej se do sání dostane volnoběžnejma tryskama (2-3 dírky přímo v hliníkovým bloku Walbra, v místě kde dosedá klapka plynu). Jsou dvě možnosti, vysrážel se ti tam N95 na takový žlutý šupinky, nebo jsi karbec blbě smontoval. Tady je pěknej pokec s malůvkama od ing Kamínka: http://www.lmkbabice.cz/?p=216
|
|
Nahoru |
|
|
David Krnov
|
Napsal: úte 04.09.2018 21:59 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 11.12.2017 Příspěvky: 178 Bydliště: Krnov
|
děkuji, vyzkůšam. Snad jsem ho smontoval dobře . Dával jsem si bacha. Uvidíme.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: olisoft, vkuc60 a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|