Autor |
Zpráva |
HavM
|
Napsal: úte 06.03.2018 15:37 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 23.9.2008 Příspěvky: 71 Bydliště: Škrdlovice
|
Trpělivosti není problém. Ruku v ruce technice hodu jde fyzická příprava. Pokud od těla chci, aby podalo nějaký výkon, musím ho na to dobře připravit. Většina pilotů tohle vůbec neřeší. Zde se to dělí na dva proudy lidí, ti co chodí lítat, a ti co chodí trénovat. Pokud budu chodit trénovat, budu se zlepšovat, nic jiného v tom není Natrénovat výšky okolo 70m + trvalo asi poslední dva roky pilování techniky a vývoj nového letadla, protože ty ostatní, a že jich bylo, to nevydržely Ale už v 2012 tam byly první vlaštovky.... Příloha:
229047_124690481010653_154696019_n.jpg [ 61.32 KiB | Zobrazeno 4852 krát ]
Milan Composite Bross
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=AZS0qBGUFas
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
makyk
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:04 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Limit jsem zatím nestanovil, to až podle zájmu. Teorie se dá povykládat klidně 50-70 lidem. Na to prostor v Přibyslavi je. S praxí to je horší. Budeme na Vás jen 3 a z toho 2 umí nejlíp vysvětlit a říci věci kolem techniky hodu. Po domluvě s Milanem a Petrem je na mě, abych dal dohromady program. Dal jsi mi tím myšlenku, jak jej vymyslet, abych nemusel limit dát. A my to v pohodě dali a nezbláznili se. Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:16 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Otázky se teď ubírají jen zájmem o techniku hodu. To není ale jediné. U sebe jsem na 100% přesvědčen, že výšky hodu co "mladí" kluci nikdy už nedosáhnu. A ani mě to netrápí. Důležité jsou i další věci.
V prvním případě je potřeba mít ale správně vyvážené éro. Následně mít správně a dostatečně výchylky, poměry používaných mixů. Třeba diskuze jak mít diferenciaci křidélek, byla na posledním MČR F3K, hodně velká. A to třeba nejen o tom jestli jít víc nahoru nebo dolů. To třeba jen jedna z věcí. A jejich mraky.
Další třeba může být letové režimy, které kdo používá. Na kolik fází má rozfázovaný hod, co vše při tom mění. Atd. atd. atd.
Bude co probírat. A dle stávající reakce se na to moc těším.
Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
BoBik_CZ
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:29 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.2.2016 Příspěvky: 501 Bydliště: Frýdek-Místek
|
Díky za odpověď. Já jsem jenom amatér s Longshotem. Ale rád bych se něčemu přiučil. Zdraví jsem si loni nezničil, odnesla to jenom levá bota. Ta byla po půlce sezóny nadranc. Třeba bych se mohl naučit jak házet a nedávat za boty více než za letadlo.
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:38 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
[quote="BoBik_CZ"]Díky za odpověď. Já jsem jenom amatér s Longshotem. Napíšu to naposled , workshop je pro všechny, je jedno jestli má éro z produkce některého z výrobců, nebo si jej udělal sám doma. To samé platí o věku, jak jinoch sotva chodící a schopný udělat s érem otočku, tak starý kmet, který zvládne to samé. Berte to tak, že pár "bláznů", kdy někteří dosáhly i na poměrně vysoké mety v této kategorii, se chtějí podělit o zkušenosti. Jediné co potřebujeme, tak je zájem posluchačů. Našim cílem je, aby odjeli s nabitými novými zkušenostmi, které je posunou dál. Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
EAN
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:43 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 14.2.2018 Příspěvky: 1
|
Ahoj, Marceli ještě pár tipů na témata: - přistání - jak si naletět na přistání, jak načasovat, nikoho netrefit atd. - změny v pravidlech (poker atd.) čistě pro ujasnění - jaké kdo má pojištění zodpovědnosti ( např teď do Vercelli ho přímo vyžadují v propozicích ) - jak hodit letadlo s ranní kocovinou atd. Martin
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: úte 06.03.2018 16:45 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Poslední bod bude hodně zajímavý. Jinak díky, znamenám si. Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
komár
|
Napsal: úte 06.03.2018 17:24 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.12.2006 Příspěvky: 362
|
Ten poslední bod půjde, myslím, klidně v neděli vyzkoušet v praxi Jinak co se týká maximálního počtu účastníků, myslím, že 20-30 lidí zvládneme. Kdyby nás mělo být ještě víc, budeme muset vymyslet, jak to zorganizovat, ale řekl bych, že by to taky nějak šlo.
_________________ --Komár
http://denicek.lmkzdar.cz
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: stř 07.03.2018 6:58 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
Aktuálně 12 účastníků.
Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
TomHlavinka
|
Napsal: stř 07.03.2018 8:15 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 29.10.2014 Příspěvky: 605 Bydliště: Litovel - Rozvadovice
|
Velké díky pořadatelům za myšlenku takové setkání uspořádat! Mám pocit, že je to jediná smysluplná aktivita, která rozšíří počet aktivních soutěžních pilotů. Ač se mi to kryje s jednou akcí, tak uvažuju že se také zúčastním!
za mě témata: 1. jednotlivé fáze otočky, ideálně s využitím kamery a následného rozboru na PC ?projektoru? a porovnání s nejlepšími. 2. letmý start 3. strategie letových úloh 4. letový režim HOD
Poslední bod předchozího příspěvku jsem již trénoval minulou neděli....
|
|
Nahoru |
|
|
vlada123
|
Napsal: stř 07.03.2018 10:23 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 24.8.2014 Příspěvky: 90 Bydliště: Vyškov
|
Ahoj, taky mě nejvíc zajímá technika hodu, jsem trochu dřevo, problémy jsem měl už v tanečních, ale nějakej potenciál ke zlepšení tam určitě bude . Zrovna bastlím tlačítko na vysílač, abych mohl zkusit režim hod, uvidíme, jestli to bude něco platné. Předem díky za tuhle akci.
|
|
Nahoru |
|
|
koko
|
Napsal: stř 07.03.2018 12:33 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 29.7.2004 Příspěvky: 1266 Bydliště: Škvorec
|
Natrénovat výšky okolo 70m + trvalo asi poslední dva roky pilování techniky a vývoj nového letadla, protože ty ostatní, a že jich bylo, to nevydržely Ale už v 2012 tam byly první vlaštovky.... Příloha: 229047_124690481010653_154696019_n.jpg Zdá se mi to, nebo tam opravdu vidím pultovku?
|
|
Nahoru |
|
|
makyk
|
Napsal: čtv 08.03.2018 12:52 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 14.5.2006 Příspěvky: 691 Bydliště: Zlín Obrázky: 8
|
koko píše: Příloha: 229047_124690481010653_154696019_n.jpg Zdá se mi to, nebo tam opravdu vidím pultovku? Dobrý postřeh. Jak Milan tak Peťo jsou vyjímky a jejich ještě pár, které potvrzují pravidlo. Ano i s pultovým rádiem jde s F3K lítat, má to své ale. U Milana to "ale" je vyřešeno jeho fyzickým fondem. Na to mě napadá možné srovnání. Změřit Milanovi jeho hody s použitím pultového rádia a bez rádia. Co ty na to Milane, zkusíme to na Workshopu? Nebo máš změřeno? Většina pilotů používá palcové rádio. Je to díky volnosti pohybu, který je potřeba při hodu. Marcel
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|