Autor |
Zpráva |
pitrsan
|
Napsal: stř 15.02.2017 22:23 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 30.9.2013 Příspěvky: 22
|
Prosím tě 35miliohmu na článek? Nebo baterii. Mam tu gens ace 35 a 72 miliohmu jsou tedy ko? Raytronic c 60
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pitrsan
|
Napsal: stř 15.02.2017 22:25 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 30.9.2013 Příspěvky: 22
|
Plně nabité maji odpor 35 jak to máte vy?
|
|
Nahoru |
|
|
beka
|
Napsal: čtv 16.02.2017 11:37 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.10.2012 Příspěvky: 603 Bydliště: Praha 6 ČR
|
Sakra, doplnuji, 35miliohmu na článek, ted´už mají i 57miliohmu na článek, furt je dojím, v této zimě lítá trex500 asi 3minuty.
_________________ MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
|
|
Nahoru |
|
|
pitrsan
|
Napsal: čtv 16.02.2017 14:12 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 30.9.2013 Příspěvky: 22
|
Aha tak to by ty moje mohli taky ještě něco vydržet zatím díky mám strach to s nimi zvednout aby nevypnul regulátor nebo tak něco
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: sob 06.01.2018 22:23 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Švára píše: No taky jsem se s tím moc vztekal. Zkoušel jsem všechno možné.Loga mám vlastně dvě.Jedno natuněné a druhé základní.U toho obyč jsem nakonec zkusil již popsané věci ale zastavilo se to až když jsem obrátil řemen.(směr)Najednou mám od té doby klid.Ani nevím co mě to napadlo.To bylo ze zoufalství. Citacia je z vlakna "Logo 480 XXtreme" a velka vdaka za to, Švára! ' Najednou mam od vrtulky klid ', co sa tyka vibraciu, pomohlo to aj na Protose teda a vela. Obratil som remen tiez, neviem, mozno inac , ale napad prisiel z toho, co tu napisal Švára. Uvidim, ako bude lietat s pravotocivou vrtulkou, nenasiel som informaciu o tom, aky ma to vplyv na letove vlastnosti. Příloha:
Protos.jpg [ 82.88 KiB | Zobrazeno 18417 krát ]
Pohon: Příloha:
Protos1.jpg [ 41.18 KiB | Zobrazeno 18268 krát ]
Příloha:
Protos2.jpg [ 136.34 KiB | Zobrazeno 18261 krát ]
Příloha:
Protos3.jpg [ 105.59 KiB | Zobrazeno 18261 krát ]
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: stř 28.02.2018 22:41 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Pravotociva vrtulka na novom TDF, fotka je z netu: Příloha:
TDF.jpg [ 109.31 KiB | Zobrazeno 18222 krát ]
Zaujimave! Preco zvolili to riesenie? ............ Existuju vlastne styri moznosti, ked vychadzame len z toho, ze hlavny rotor je pravotocivy. Vrtulka moze byt umiestnena na pravej strane a tam moze byt lavo-, alebo pravotociva a moze byt aj na lavej strane a tam tiez moze byt lavo-, alebo pravotociva. My sme si zvykli na to, ze je na pravej strane a je lavotociva, podla manualu treba to poskladat tak, aj suciastky su navrhnute tak a hotovo. .................. Bol by som zvedavy, ze tie jednotlive riesania co vlastne sposobuju, aky maju ucinok na letove vlastnosti, respektive na aerodynamiku, ake maju vyhody, alebo nevyhody. Preco sa to vyvijalo tak, ze vacsinou vrtulky su na pravej strane a otacaju sa "do zadu", do lava? A preco su tie vynimky? Existuje o tom nejaky studium? Rad by som to precital.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 01.03.2018 8:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Aerodynamických pouček a konstrukčních výhod je u velikých vrtulníků několik. Zakládají se na silovém měření zkrutných momentů ocasního nosníku. Vlivem precesního pohybu setrvačníku ( čti celeku soustavy vyrovnávacího rotoru) dochází k poměrně velikému namáhání ocasního nosníku - při zamýšleném otáčení směru nosného rotoru, je lepší aby se vrtulka točila někam a precesním pohybem se nelámala na ocasním nosníku, nebo jej nevyvracovala na jeho lomené (úhlovém převodu) části. A nebo o hodně méně, nežli by se točila na druhou stranu. Pak je tu ta aerodynamika a tam záleží jak vrtulka je účinná a zda je nosník lomený a v jakých režimech rotor pracuje. Je zamýšleno aby vrtulka pracovala v urychleném proudu vzduchu protékajícím nosným rotorem. Při visu a letových režimech s air speed okolo nuly, aby jeden list vyrovnávacího rotoru chodí proti tomuto proudu a zvýšenou rychlostí obtékání listu se vylepšuje účinnost na polovině VR.
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: čtv 01.03.2018 13:17 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
No jo. Ale RC vrtulnik, oproti tym velkym ma miniaturne rozmery a nema nosnik vrtulky lomeny a v tych malych rozmeroch, obrateny smer otacania ma asi len zanedbatelne ucinky na konstrukciu, ci na aerodynamiku, .......napriek tomu nemyslim, ze TDF obratil smer otacania vrtulky len kvoli iny dizajn. Aky ma vyznam davat vrtulku na lavu stranu? Ako napriklad tu na V120D02S? https://www.youtube.com/watch?v=t-EgmoSjH1QAj Ricco ma vrtulku na lavej strane.(fotka je z netu) Preco? Cim je to lepsie? Pracuje tak vrtulka ucinnejsie, alebo viac drzi piruety? Příloha:
Ricco.jpg [ 377.88 KiB | Zobrazeno 18173 krát ]
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 01.03.2018 14:56 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Ač nejsem konstruktér této naprosto famóózní malé mikro heli, tak si dovolím tvrdit, že pro tyto rozměry a výkony to nemá absolutně žádný vliv. Vše má takové přebytky výkonu že je to bez opodstatnění.
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: stř 14.03.2018 12:41 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Sem sice nepatri, len tak zo zaujimavosti, heli: Soxos Příloha:
soxos-550.jpg [ 112.26 KiB | Zobrazeno 17898 krát ]
To je pohon teda! --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Protos ma ten najjednoduchsi remenovy pohon a to je ten najjednoduchsi plne ozubeny pohon, GauiX3: Příloha:
GauiX3.jpg [ 70.15 KiB | Zobrazeno 17869 krát ]
A prave ten pohon ma najmensi odpor, spotrebovava z baterky najmenej. GauiX3 so svojim sposobom je urcite vyborny heli. ..Maloktory rc vrtulnik ma taky pohon.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: ned 15.07.2018 20:36 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Dnes po dlhsej dobe som zalietal s Protosom, je to fakt sila ta masina, ak je to spravne poskladany a nastaveny a ked aj baterka je dobra, aj listy, ..netreba lepsia 500-ka! .......Vrtulkovy mechanizmus treba velmi dosledne poskladat, aby vibracia bola v norme, no a to riesie, co je tu na fotke sa osvedcilo, ziadny problem s remenom, nepreskaka na pastorku a nemusi byt silne napnuty. Remen treba napnut len natolko, aby zbytocne nebrzdil pohon, ked pootocim rotorovu hlavu bez listy, ide podobne lahko, ako na Loga, kde je ozubene hlavne kolo. ..Napinanie remena treba velmi presne vykonat, ale iba raz. Příloha:
Protos1.jpg [ 41.18 KiB | Zobrazeno 17466 krát ]
Příloha:
Protos.jpg [ 85.52 KiB | Zobrazeno 17458 krát ]
Příloha:
Protos2.jpg [ 88.81 KiB | Zobrazeno 17454 krát ]
Příloha:
Protos3.jpg [ 97.18 KiB | Zobrazeno 17362 krát ]
Nikto nevie jednoznacny odpoved davat na tu otazku, ze aky vrtulnik pre zaciatocnika. Nie sme rovnake a su aj velmi sikovne, vzdatne zaciatocnici. ..No ale uz , ako zodpovednejsi, 500-ku pre zaciatocnika by som neodporucal. To je uz nebezpecny stroj! ................ Nic nove s tym nepisem, len sa pripajam k tomu nazoru, ze pre zaciatocnika 450-ka je najlepsia volba, normalna, alebo aj nejaka predlzena.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: sob 06.10.2018 22:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Pretoze som nevyuzival plny vykon setoveho motora MSH 880KV, rozhodol som sa vyskusat nieco lahsie. http://www.myrcmart.com/rcx-be282655-77 ... -6495.htmlPříloha:
RCX-770KV.jpg [ 76.48 KiB | Zobrazeno 16564 krát ]
Ten motor je za smiesnu cenu, vsak za cenu jedneho pastorka. .............................. Hriadel uspesne vymeneny. Příloha:
Protos,770KV.jpg [ 68.54 KiB | Zobrazeno 16564 krát ]
Příloha:
MSH195g.jpg [ 39.36 KiB | Zobrazeno 16559 krát ]
Příloha:
RCX 164g.jpg [ 34.82 KiB | Zobrazeno 16559 krát ]
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: sob 06.10.2018 23:16 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Příloha:
MSH, RCX.jpg [ 89.96 KiB | Zobrazeno 16556 krát ]
Motor 'RCX BE2826-5.5 770KV' je 14 polovy, timing 15-25. ..... Na Protose s 13T pastorkom da sa s nim dosiahnut a udrzat 2300 rotorove otacky, so 14T; 2500 rpm, ..je vhodny pre lahky Protos s celkovou hmotnostou okolo 1500g, s 430 mm-vymi listamy. (treba to pouzivat na 6S baterku, samozrejme) Příloha:
RCX Protos.jpg [ 38.91 KiB | Zobrazeno 16556 krát ]
Příloha:
RCX Protos2.jpg [ 74.35 KiB | Zobrazeno 16556 krát ]
Je usporny, efektivny, lahky a je aj dost vykonny motor. Vibracia heliny je troska mensia, ako s motorom MSH a teplota RCX motora po prevadzke je tiez mensia, ...u mna ani ten setovy motor nikdy nebol, ako zehlicka. ........................................... Perfektne sa da pouzivat vo vrtulnikoch aj niektore lietadlove motori teda.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pon 25.03.2019 23:15 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Zacinam teraz od zadu, lebo na to som az teraz prisiel a povazujem to za surne, lebo ak sa nemylim Lynxheli uz tu suciastku nevyraba. Ide o ramena unasaca vrtulkoveho mechanizmu: Příloha:
tail lever Protos 500.jpeg [ 3.81 KiB | Zobrazeno 14671 krát ]
To originalne rameno je slabe, na zataz sa zdeformuje, ohyba. Funkcne to samozrejme je, no nie je stopercentne riesenie, s tymto chvost nikdy sa stopercentne drzat nebude, vzdy bude mat nejake a v dobrom pripade iba drobne neduchy teda. To je tuhy a precizny vyrobok, existuje v cervenom, striebornom a ciernom prevedeni; LX0735, LX0734, LX0880: Příloha:
PROTOS-500-Tail-Lever LX073.JPG [ 67.18 KiB | Zobrazeno 14661 krát ]
Příloha: Da sa to este kupit na par miestach, napriklad: http://www.worldofheli.de/lynx/protos/p ... --pro.htmlhttps://www.rcheli-store.de/RC-Helicopt ... 089&p=1089Cena je taka, ..bez postovne by bolo lepsie , no okrem toho ziadny iny kovovy tuning na Protos nie je potrebne. ........ Inac ta suciastka uz je 'na veky', musi byt velmi nestastna havaria, ked sa to pokazi, jedine vodiace skrutky sa mozu casom opotrebovavat, tie sa da vymenit na originalne-protosacke.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pát 29.03.2019 11:58 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
A je to tu: Příloha:
Lynx.jpg [ 75.43 KiB | Zobrazeno 14516 krát ]
Dnes som aj vyskusal, super. Pred tym chvost vzdy mal drobne vykyvy, nech som s tym robil cokolvek a teraz sa drzi pekne, ziadne vykyvy, ziadne trasenie, je radost na to aj pozerat.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|