|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
djgas
|
Napsal: ned 11.02.2018 16:33 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Zdravim vsechny,potreboval bych poradit,davam kamaradovi dohromady model auta,sam jsem modelar heli a letadla...Nevim co je to za model,nicmene pred lety do toho nasypal pres 20tis.a ma tam nainstalovany konverzni kit z nitro na elektro , nyni je to osazene setem Novak Team HV Maxx na motoru oznaceni 4,5, regulator ma uvedeno 6-14 clanku a ma 2 konektory,tj.byl designovan na pouziti 2 packu(2x Tamyia vstup konektor) 6-7 clanku,predpokladam pararelne kvuli proudu, nyni by to rad zprovoznil,predpokladam,ze vzhledem k cenam a dostupnosti jsou NiMh hostorie,tak bych mu tam rad dal Lipol,vygooglil jsem,ze k tomuhle regulatoru bude potreba dokoupit Cut Off (regl neumi vcas vypnout Lipol),to sezenu na ebay,ale poradte kolik clanku lipol,na trubce jsem videl videa se stejnou konfiguraci a-clankem Lipol,ovsem vzhledem k napeti puvodniho packu by mi vice sedel 2-clanek...Predem diky za rady s historikem
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
kornutek
|
Napsal: ned 11.02.2018 18:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 4.1.2017 Příspěvky: 299 Bydliště: Březnice (ZL)
|
Měl to kolega v E-maxxu ale regl HV pro Jezdil dvakrát dvoučlánek. Mám dojem že to byl jen dvoupólový motor proto má vysoké kv. Pastorek musel být jen 12Z a stejnak to bylo teplotně na hraně.Pak odešly senzory.
_________________ Taranis+ T2-2008, E-REVO, Diablotin,Ariane V6 slow flyer ve výstavbě.
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: ned 11.02.2018 18:55 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Myslím, že na výběr moc nemáte. Jednočlánek je málo a tříčlánek je asi moc.
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: ned 11.02.2018 21:03 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Aha Ok,zkusím tedy něco objednat a uvidíme...jen nevím zda to cut off zařízení bude třeba na každou větev input od baterie ...?
Sent from my iPhone and I will remove the signature Pro
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: ned 11.02.2018 21:06 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
A co je to za zařízení? Myslím, že u pohonu se to nepoužívá.
|
|
Nahoru |
|
|
Kreyson
|
Napsal: ned 11.02.2018 21:24 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.11.2011 Příspěvky: 592 Bydliště: Česká republika
|
Aha. To ale nepřerušuje napájení. Připojí se to na aku paralelně a měří to napětí. Když moc klesne, dá to nulový plyn pomocí PWM místo přijímače. Když si tam dáte pípák za $2, bude to jednodušší a stejně funkční. P.S.: Kdy odstraníte ty podpisy?
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: ned 11.02.2018 21:26 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Sakra už jednou jsem tl odstraňoval ale asi se to po updatu Tapatalk defaultne seplo,sorry
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 12.02.2018 8:45 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
To řešení vypínacího napětí reglu pro LiPOL se zbytečně dramatizuje. Zaprvé se to u mnoha modelů nemusí v jistém smyslu řešit vůbec - pokud jezdím s nějakým rychlým modelem, tak propad napětí poznám na jízdním projevu na první pohled a úplně stačí brát na vědomí, že zpomalení se rovná konec a nesmím se snažit vymačkat z baterie ještě více nějakým dojížděním. Ono jde po zastavení a konci odběru napětí okamžitě nahoru a reálně skončím na celkem rozumné hodnotě. Průser by nastal až v případě, že by se pokles výkonu nerespektoval a snažil bych se to dojezdit do extrému. Zadruhé pokud chci být pečlivka anebo mám model s menším odběrem, kde se pokles rychlosti tolik nepozná (typicky nějaký expediční model), tak je k dispozici nožnost, co napsal Kreyson, tedy triviální "pípák" v ceně jednotek USD, který se připojí na balanční konektor a při poklesu na mne bude pištět - u auta se to opravdu nepřeslechne. Příklad viz https://www.banggood.com/Wholesale-1S-8 ... rehouse=CN . V reálu je pípák dokonce lepší varianta než "chytřejší" regl, protože měří jednotlivé články a začne tedy pískat už v momentu, kdy pod určenou hodnotu klesne nejslabší článek sady, ne až při celkovém poklesu. U nové sady v perfektním stavu je to vcelku jedno, ale u starší více používané to může být docela podstatné plus.
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: pon 12.02.2018 8:47 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Díky za tip,pipak mě nenapadl před tím i když ho občas pouzivam ,resp.pristupuji ke kamarádovi jako laikovi a snažil jdeme e to vytvořit trochu blbuvzdorne
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 12.02.2018 8:50 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Jinak to, co jsi odkazoval od Novak, samozřejmě fungovat bude, to nijak nezpochybňuji. Pokud by se to našlo někde za rozumnější cenu (takhle je to s poštovným bez přehánění 10 pípáků), tak to určitě poslouží dobře také.
|
|
Nahoru |
|
|
scarabeus
|
Napsal: pon 12.02.2018 9:40 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 10.12.2006 Příspěvky: 2695 Bydliště: Praha 5 Obrázky: 7
|
Pokud tam byly 2 packy na 6-7 NiMH, tak bych tam dal 2x dvouclanek LiPo s pipakem jak tu vsichni zminuji. Jestli paralelne nebo v serii, to zalezi co snese motor. Jestli tam jsou skutecne ty Tamiya konektory, tak je doporucuju vyhodit a dat tam neco schopnejsiho. Minimalne dutinky 3,5 a nebo lepe XT60ky, ty jsou osvedcene a blbuvzdorne. Aby se pak kamarad nedivil, ze ma veleslavne konektory specene
|
|
Nahoru |
|
|
djgas
|
Napsal: pon 12.02.2018 9:41 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 6.5.2004 Příspěvky: 162 Bydliště: Hradec Králové
|
Jj s tím počítám taky ,je to hnus už od pohledu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|