Reklama

 





Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Potahování 3D tisku fólií
PříspěvekNapsal: čtv 08.02.2018 0:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 22.4.2010
Příspěvky: 5713
Bydliště: Nový Bydžov
Obrázky: 14
Vážení, zkoušel jste někdo potáhnout a přižehlit Oracover na některej plast z tiskárny? Tisknu tady z ABS "náběžný části" křidýlek a vztlakovek s pantovejma textitovejma závěsama kdy se pohyblivá půlkulatá část otáčí v půlkulatý drážce v pevný části křídla a jde mi o to, jak to celý potáhnout. Přemejšlím, jestli Oracover jen přehnout přes náběžnou část křidýlek a klapek a přižehlit k horní a dolní balzový části po celý ploše a jestli půjde Oracover taky přižehlit na ABS. Nebo jestli potáhnout Oracoverem jen dřevo horní a dolní plochy křidýlek a klapek a přes ABS nalepit samolepící Oratrim či reklamku fólii. Jenže tady není zas takovej výběr totožných barev. Ono ani tak nejde o to, jestli to půjde potáhnout, to se dá odzkoušet na vzorku předem, ale hlavně jak dlouho to vydrží a zda třeba nebude Oracover na neprůdušným ABS dělat časem v teple bubliny a nebo se postupně odlepovat.
Díky


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
 Předmět příspěvku: Re: Potahování 3D tisku fólií
PříspěvekNapsal: čtv 08.02.2018 8:40 
Mazák
Mazák

Registrován: 30.8.2011
Příspěvky: 4887
Bydliště: Plzeň, CZ
Obrázky: 0
potahoval jsem hlavovou operku na SE.5 a kolecka na tomtez. Zatim nemam dlouhodobou zkusenost ale udelal jsem to tak ze jsem plast namaznul tycinkovym lepidlem UHU (ale power - http://www.uhu.com/en/products/all-purpose-adhesives/detail/uhu-contact-kraftklebereasy-and-clean-stick-1.html?cHash=4bc2c66396f24622c2500f6248c9176d&step=603 ) a nasledne prizehlil. Drzi to v pohode i na tech koleckach kde je relativne mala plocha

Co se tyka bublin tak nevim, zeptej se v zari :-D

_________________
210,280X8,480 Hexa, 3.4m Go-3, EDF Goshawk, Huricane XL, EPP Spartan, SkySurfX8, SE.5 pred opravou


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potahování 3D tisku fólií
PříspěvekNapsal: pát 09.02.2018 5:32 
Zkušený debatér
Zkušený debatér

Registrován: 14.1.2015
Příspěvky: 208
mám to v plánu,jen jsem to ještě neměl čas zkusit


https://3dprintedrcplanes.com/how_to/

_________________
Protos Stretch,TSA 600E,Oxy3 all@SPIRIT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Potahování 3D tisku fólií
PříspěvekNapsal: pát 09.02.2018 5:48 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 15.1.2010
Příspěvky: 251
Bydliště: Bratislava
Kuki
http://www.rc-network.de/forum/showthre ... -***/page6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz