timemaster píše:
jasne ale co to pouziti laboratorniho zdroje ? ten proud udrzel a jeho ukolem je prave to aby zadny ubytek napeti nebyl. Pokud by byl, rekl by to. To mi je divne. Proto mi prislo zajimave to vysvetleni s merenim vnitrniho odporu baterii..
Tak jsem udelal pokus po druhe s tim,ze jsem chtel zkusit paralelni spojeni dvou casti zdroje tak aby zvladl pripadne vyssi proud. No a zajimave je,ze se auto chytlo, co je vubec divne tak se chytlo i stemi 3xAAA ovsem skutecne nedaji dostatecny proud,takze ani s uplne plnymi bateriemi to jede vyrazne pomaleji. Je to sice stejne auto ale zda se,ze cinan nedela dve elektroniky nikdy stejne
jen co najdu to puvodni, se kterym jsme delali pokus, pustim se do toho znovu, at alespon vime.. Tenhle kus jede uplne s cimkoliv a proste jediny vysledek v pripade nedostatecneho proudu nebo napeti je ten ze to proste jede pomalu nebo uz vubec ale rozhodne se snazi s tim co ma k dispozici..