aviatik666
|
Napsal: pát 13.10.2017 17:40 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Ahoj, i když jsem 100% a čistokrevnej čmouďák, tak do éra s tímto rozpětím bych spalovák nedával.
Naposledy upravil aviatik666 dne sob 14.10.2017 5:08, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Joker
|
Napsal: pát 13.10.2017 17:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 890 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, a ozvučení také ne, bude to strašně těžké. Už ta stavba vypadá robustně. Hezký den.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: pát 13.10.2017 17:59 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Elektro a ozvuceni urcite ju. Mel jsem ho i v SeaFury 1200mm a vubec mi to nepripadlo nejak tezke. Doporucim ess-air od Sense Hobby.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pát 13.10.2017 18:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
Dal bych tam DLE20 se zadním výfukem hlavou dolů. Válec je širokej 45 mm a patky 75 mm, vejde se i do dost úzkýho čumáku. Nebudeš muset řešit zvukovej modul ani kudy do toho strkat baterku, což je u dvouplocha vždy trochu složitější než u nějakýho jednoplocha typu Extra. A zcela určitě ten pohon bude levnější, než elektrika a pár baterek k tomu který po roce, dvou, zahodíš. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
Petr1344
|
Napsal: pát 13.10.2017 20:07 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.7.2017 Příspěvky: 27 Bydliště: Přešticko
|
ellet píše: Tak teď opravdu babo raď! Presne Ja sam vaham. Kdyz jsem byl v modelarske prodejne, kam chodim nakupovat, tak mi chlapi rekli, ze tam mam dat ctyrtakt. Jsem trochu nahlodanej to tam dat. Jinak litam jen elektro, nemam nikoho kolem sebe, kdo by mi pomohl a je pravda ze “dospelej” motor me laka, ale znamena to koupit uplne vse co je potreba a zjistit vice o techto motorech...
|
|
Nahoru |
|
|
jozefbb
|
Napsal: pát 13.10.2017 20:12 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 1.1.2008 Příspěvky: 2370 Bydliště: Ban.Bystrica
|
Stacil by rcg15. Ak to urobi elektro a da tam vacsiu bateriu, aby predlzil letovy cas, tak sa podla mna dostane na vahu toho motora .20 ka sa mi zda uz ozaj velka.
|
|
Nahoru |
|
|
Celeron
|
Napsal: pát 13.10.2017 20:53 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.4.2010 Příspěvky: 10498 Bydliště: Nový Bydžov ČR Obrázky: 14
|
jozefbb píše: Stacil by rcg15. Ak to urobi elektro a da tam vacsiu bateriu, aby predlzil letovy cas, tak sa podla mna dostane na vahu toho motora .20 ka sa mi zda uz ozaj velka. A co udělá u makety s úzkým čumákem s vejfukem do boku? Dej tam DLE 20 s zadním vejfukem a nic nebude vidět. A na snížení výkonu kdysi vynalezli karburátor. Jirka
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: sob 14.10.2017 5:28 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Petr1344 píše: Presne Ja sam vaham. Kdyz jsem byl v modelarske prodejne, kam chodim nakupovat, tak mi chlapi rekli, ze tam mam dat ctyrtakt. Jsem trochu nahlodanej to tam dat. Jinak litam jen elektro, nemam nikoho kolem sebe, kdo by mi pomohl a je pravda ze “dospelej” motor me laka, ale znamena to koupit uplne vse co je potreba a zjistit vice o techto motorech... Čtyřtakt má při troše představivosti autentičtější zvuk, ale je drahej na provoz, když už by to fakt muselo být, tak jedině benzín a takový, aby se vešel do haubny pokud možno i s výfukem. Pokud chceš zachovat trochu maketový vzhled, bude dost těžké se vyhnout vyřezávání nějaké vopičárny pro výfuk. Ale stále jsem názoru, že do tak malého éra raději elektro, nebo to prodej a postav to s rozpětím 2m, to už by byla jiná třída...
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 14.10.2017 5:45 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Celeron píše: .... pár baterek k tomu který po roce, dvou, zahodíš. Jirka Což ovšem nemusí být pravda, létám 2m dvoumotora WWII na čtyřleté baterky... Kouzlo je (podle mně) skryté v dosažení potřebného příkonu takovým napětím, aby průměrný letový proud byl pod 10C a tím se dostanu i na zajímavější doby letu (násobilka...). Jinak uznávám, o výhodách a hlavně nevýhodách většího elektropohonu obvykle nejvíc ví ti co ho nelítají edit: Neřešme to co kolega má zřejmě běžně zažité - tedy nabíjení na letišti s následným nenastartováním auta a tak (se to tu řešilo asi stopadesátjedna krát)... Však píše že létá elektry... Tedy nejspíš ví (věděl by) do čeho jde. A určitě nebude potřebovat (opakované) nabíjení 6s 5000mAh, u tohoto éra...
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
fokker1
|
Napsal: sob 14.10.2017 7:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 23.4.2009 Příspěvky: 754
|
1300mm není větší elektrolet, to je prcek. S tímto dvouplochem 1620mm http://fokker1.rajce.idnes.cz/Bristol_Scout/ létám na pětičlánek 5200mAh 10-12 minut. Stejnou baterku používám i ve 2m, 6kg Ansaldu, ale tam vydrží jen 5-6 minut. Do takhle malého modelu bych dneska spalovák vůbec neřešil.
_________________ https://fokker1.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: sob 14.10.2017 10:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
jyrry píše: Jinak uznávám, o výhodách a hlavně nevýhodách většího elektropohonu obvykle nejvíc ví ti co ho nelítají jyrry, např. já když jdu lítat, tak obvykle na celý den a nepotřebuju sebou tahat elektrocentrálu. Když už potřebuji dobít přijímačovky, což se málokdy stane, tak si je dobiji z auta s tím, že poté nepotřebuji někoho s kabely na startování.
|
|
Nahoru |
|
|
jarda17
|
Napsal: sob 14.10.2017 15:51 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 14.10.2005 Příspěvky: 386 Bydliště: Praha 4
|
Já bych byl pro ten čtyřtakt. Jestli to rody nemusí byt super maketa, tak to ten malý výfuk zvládne. S tím drahým provozem bych to taky neviděl tak černě. Mám Saito a lítám 15 minut...po přistání mám ještě půl nádrže plnou. To se nedá srovnávat s dvoutaktem.. a ten zvuk. ..úplně paráda. .
|
|
Nahoru |
|
|
Shorty
|
Napsal: sob 14.10.2017 18:56 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.3.2014 Příspěvky: 1573 Bydliště: Letovice,ČR
|
Ten plán už mám dlouho doma. Pohon jsi měl podle mě řešit před stavbou. Je to konstruovaný na spalovák a tudíž bytelnější. Viděl bych tam spoustu míst, kde ušetřit na váze pro verzi elektro. Takže spíš spalovák. Možná se mýlím, ale já bych to tak udělal. Jinak pěkná práce, tak ať to dopadne.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|