tomashr píše:
V F5J létám poslední sezónu vlastně jen dvě varianty.
V ultralehkém Bolt 3s500mAh -
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-bol ... -lihv.htmlV ostatních (včetně bitevníka do větru) Bolt 3s850mAh -
https://hobbyking.com/en_us/turnigy-bol ... -lihv.html Pozor - opravdu Bolt, ne Bolt V2, alespoň u 500mAh verze byla V2 tragická - těžší než "neV2", ale přitom daleko větší vnitřní odpor.
V obou případech nabíjím klasicky jako LiPOL, ne HV, výkon je i tak zcela dostatečný a mělo by to být dobré pro životnost.
Skús pozrieť túto namiesto tvojej BOLT 3S 850 mAh
HYPERION "G7" 3S 900 mAh SI-GRAFÉN HV 90C MAX. (4.35V) Výdrž 500 cyklov.
https://www.lindinger.at/en/?sViewport= ... le=9739993Pri tých nízkych kapacitách lietaných v F5J si môžme dovoliť aj iné aku. ako z HK. Oproti cene modelu je zanedbateľné.
BOLT sú relatívne ťažké voči kapacite. Keď už treba veľké "C" išiel by som radšej do REVOLECTRIX 70C/140C. Stačí si porovnať napr. REV. HV
1200 mAh 3S 70/140C
90g oproti BOLT HV
1000 mAh 3S 65/130C
100g. A to by som tím Čínskym "C" u BOLT ani neveril oproti REVOLECTRIX alebo HYPERION.
https://www.horejsi.cz/Pages/DetailProd ... cislo=3136https://hobbyking.com/en_us/turnigy-bol ... s-65c.htmlTúto som testoval. Nieje nová a dostal som ju s modelom z bazaru. (tak neviem čo má za sebou)
Turnigy Graphene
1000mAh 3S 65C
114gAle nechytá sa ani na nevydarenú sériu G6 HV Hyperion
1400mAh 30/60C
100g s ktorou som dosiahol o 20% príkonu viac.
https://hobbyking.com/en_us/graphene-10 ... -xt60.htmlSkrátka na HK už aku. nekupujem, jedine do EPP modelov. Ale chápem tých ktorý používajú veľke aku. paky, tam je ten nárast ceny značný. Podla mňa je kvalitný aku. dôležitý a tvorí cca. 50% výkonu, úspechu dobre dimenzovaného pohonu. Stačí si znížiť odpor aku. v napr. eCalc a je to jasné.