Taka sumarizacia:
Metyl:-vibracie
-horsia odozva na plyn
-vyssia hmotnost
-zaryhane lietadlo
-bez nitra to ani nema zmysel do akrobata
-cena nitra v konecnom dosledku vyssia nez akku
+zvuk ked tam das 4t (ale zas vyssia cena)
Benzin:-vibracie rozsypu takyto maly model za 2 sezony ked ho nespevnis (+ hmotnost)
-horsia odozva na plyn
-vyrazne vyssia hmotnost
-menej, ale predsa len spinave lietadlo, musis ho skladovat v garazi alebo na balkone ked nechces aby ta hnali z domu
-cena paliva*
+-niekomu sa paci zvuk kosacky
Elektro:+plyn ako len chces, f3A brzda a rozne ine vychytavky
+prakticky bez vibracii
+najlahsia alternativa
+zapojis akku a ides hore
+cena*
-nabijanie**
*kolko zerie taky 15ccm benzin, 2 deci na +-7min letu? spocitajme si to:
benzin = 1,5eur/L
2x turnigy graphene 5s 3000mah + posta 90eur
300 letov a uz si presne na cene tych akku
Ked tie graphene nabijas na 4,2v/cl iba pred letom a inac ich stale skladujes na 3.8v/cl tak musis presiahnut zivotnost 150cyklov ().
Cital som na rcgroups viacere prispevky kde si turnigy graphene 65C pochvalovali, jeden na nich (na stole, nie vo vzduchu) dal 900 cyklov 40C vybijanie 10C nabijanie a kapacita poklesla iba na 85%, IR takmer bez zmeny.
**jedinu nevyhodu beriem ze niekto nema na letisku zdroj napatia
Ako tak ratam, do 1,5m akrobata vzdy elektro vychadza lepsie (a verim tomu ze az do 2,2m to bude tak isto). So spalovakom to bude stale horsie, ci uz letove vlastnosti alebo koniec koncov cena.