Registrován: 24.3.2011 Příspěvky: 2522 Bydliště: Brušperk
Blog:Zobrazit blog (7)
Již brzy bude dostupný nový model vrtulníku od českého výrobce LA-HELI, informací zatím příliš dostupných není. Info níže převzato z FB RCkane
Základní parametry modelu: LA 380 - průměr rotoru 850mm - hmotnost kompletně osazeného modelu bez akumulátoru 1068g Základní parametry modelu: LA 420 - průměr rotoru 930mm - hmotnost kompletně osazeného modelu bez akumulátoru 1105g
cena by se měla pohybovat okolo 10 000kč za kit a dostupnost by měla být do 30dnů
Oba vrtulníky je možné montálně předobjednat pouze na info@rckane.cz Podrobnější informace budou brzy zveřejněny na www.RCKane.cz
Pokud se podaří udělat český stroj s listy 360 nebo 380 , 6S , podporou dlouhodobého servisu tak tomu jen fandím .To nám tady chybí. Sám lítám Blade 360 a ať někdo na Blade nadává tento stroj se jim povedl. Mašina s listy 360 - 80 to už je slušné polítání byť to neni stroj pro úplné začátečníky. A co se mi líbí je typ Blade 230, ideál pro začátek, jenoduchý jak facka se vším všudy. Oba stroje ještě občas lítám, ale díky nim jsem se posunul vejš jak v lítaní tak i velikosti další mašiny.
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (2)
Nevypadá to vůbec špatně. LA380/420 má asi být logický mezikus v doplnění nabízených velikostí elektrických mikrovrtulníků. Výrobce LA heli je mistr v konstrukci mikro "700" vrtulníků. Sniper i Ricco jsou toho důkazem. Snad se vzletová hmotnost udrží v rozumných mezích a půjde opět o povedenou konstrukci s neobvyklým letovým projevem.
Osobně mám dva kousky od laheli, Ricca a Snipera.. Ale pocity jsou tak trochu rozporuplné.. Ono je otázkou co se od takové heli očekává.. Pokud to má být na pohodové létání tak není co řešit a je to super, ale třeba Sniper a hozená motyka nejde vůbec dohromady, konkrétně málo účinná vrtulka (není problém aby se v couvavém lopingu v invertu heli otočila čumákem na před), problém s pohonem (pokud je dostatečně výkonný tak žere hlavní kola při prudké manipulaci s kolektivem)... To jsou asi dvě zásadní chyby, tu druhou jsme s Laštůvkou vyřešili instalací hlavního kola z LA700 tuším, ale vrtulka by potřebovala rychlejší převod.. Takže se Sniperem jsem létal nejvíce v začátku ale jak jsem se zlepšoval tak už nestačil a teď už dvě sezóny leží na polici a nějak nemám chuť ho vůbec tahat ven protože se musím držet zkrátka a hodně se krotit s kolektivem..
Každopádně na toto jsem dost zvědav a není tajemstvím že si na něj brousím zuby už delší dobu, vím o tom od kluků z RC káně od února, jen byl přísný zákaz pouštět informaci do světa. Pokud Tonda udělá heli co zmákne hozenou motyku a zůstane v celku tak mám konečně náhradu za vysloužilého MP ..
Registrován: 27.10.2007 Příspěvky: 2788 Bydliště: Český Těšín
snipr je má srdcovka pořešil jsem vrtulku poupravoval co se dalo motor x nova tereq edition a je to brus jak se patři:) není to hard 3d ale e agresivní 3d se ji moc líbí ja bych se snipra nezbavil už odešlo mnoho helin a snipr tu má své místo stejne jak upravené La 700
_________________ Chase360 SniperII LA 700 Agile 7,2 Rytmus Max http://petrct.rajce.idnes.cz/ http://www.helitesin.cz/
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (2)
Ááá tady někoho svrbí
Jinak koukal jsem na fotky a má to spousta dílů, které již Tonda na svých vrtulnících použil. Tak snad to bude tak bezvadně létat, jako létali jeho stroje doteď.
PS: informace o tom nejsou žádné, budeš asi první kdo se podělí o zkušenosti.
Tak stále nikdo?? Já se pídil po informacích a třeba aspoň po manuálu ale bezvýsledně .. Z RCkáně se na můj dotaz ohledně manuálů a podrobnějších informací neobtěžovaly odpovědět a Tonda mi napsal následující:
"bohužel je to teď pozastavené, a na manuálu se průběžně pracuje. Bohužel výroba modelů, již není náš hlavní směr, tedy jsou přednější práce, které nás živí. Snad se k tomu dostaneme co nejdříve."
Registrován: 21.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky:1 Blog:Zobrazit blog (2)
Je to smutné. To je bohužel realita. Víc produktů od LAheli se létá třeba v Americe nebo dokonce v Austrálii. Našinec nad tím ohrne noc a dá raději přednost něčemu jinému. Ale vrtulníky od LAheli vynikají naprosto perfektními letovými vlastnostmi. Díky správnému poměru hmotnosti a ploše disku rotoru jsou něco co nemá konkurenci.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru