Autor |
Zpráva |
jimi-m
|
Napsal: úte 12.09.2017 19:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Ahoj kolegové. Rád bych si pořídil elektrovětroň s rozpětím 2m a více z dospělého materiálu. Tedy už žádné EPP. Nejsem žádný honič termiky, ani rychlostní šílenec, rád bych tedy něco předvídatelného a univerzálního s vyšším rozsahem rychlostí, z čeho budu mít radost. Požadavky: skladné, plná mechanizace křídla, ideálně na 3S, dobrá klouzavost, velké stoupání. Prostě model pro zábavu. Je prosím vás třeba toto vhodná volba? http://lsmodel.cz/index.php?page=model&model=amperDěkuji za rady
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
Naposledy upravil jimi-m dne stř 13.09.2017 16:12, celkově upraveno 2
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Grugh
|
Napsal: úte 12.09.2017 20:33 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 24.11.2013 Příspěvky: 627 Bydliště: Praha 10, ČR Obrázky: 9
|
Mám Staufenbiel Vitesse (3m) a je poměrně svižný a pěkně létající univerzál. Amper je termický speciál. ION PRO+ zase možná až warmliner (a bez směrovky), ale to se jen domnívám.
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: úte 12.09.2017 20:36 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Tak jsem se podíval na to, jak ion létá a je to tedy pěkná bestie )) https://youtu.be/Q9akJIBbR-8Takový hotliner. To já bych si nedal, spíš tak nějaký warmliner nebo softliner, co umí i tu termiku (trochu)... Teď létám s Swish od Topmodel http://www.topmodelcz.cz/index.php?desk ... il&id=1016Je to ale už trochu nuda.
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
|
|
Nahoru |
|
|
Papir
|
Napsal: úte 12.09.2017 21:18 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 25.7.2006 Příspěvky: 1054 Bydliště: Česká Lípa
|
Bestie to není neboj , umí právě i hezky pomalu. Ale mezi lehoušem a ionem mně pak napadá něco Reichardovo. Proxima 2, Variant 3, Elipsoid. http://www.reichard.cz/modely/ Papíra
_________________ DJANGO - výrobce, ION, ASW 28, LF 109, ..., T14SG www.vpmodel.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: úte 12.09.2017 22:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12767 Bydliště: praha 5
|
jimi-m píše: Ahoj kolegové. Rád bych si pořídil elektrovětroň s rozpětím 2m a více z dospělého materiálu. Tedy už žádné EPP. Nejsem žádný honič termiky, ani rychlostní šílenec, rád bych tedy něco předvídatelného a univerzálního s vyšším rozsahem rychlostí, z čeho budu mít radost. Požadavky: skladné, plná mechanizace křídla, ideálně na 3S, dobrá klouzavost, velké stoupání. Prostě model pro zábavu. Je prosím vás třeba toto vhodná volba? http://lsmodel.cz/index.php?page=model&model=amperDěkuji za rady podle mého to po epp modelech není špatná volba, létavější než epp to bude rozhodně, ale um řízení pouze po epp modelu bude na takový, nebo podobný model uplně v pohodě stačit a budeš si ho užívat hned od prvního startu bez chaosu, že nestíháš páčkovat. do svižnějších modelu, viz zmíněná optima bych se po epp modelu uplně nehrnul--osobně bych se do právě zmíněné optimy--dýhopolyš nehrnul vubec, když už časem něco opravdu svižnějšího , tak právě po nějakém 2m modelu dýhopolyš , jako máš v odkazu už spíš jít rovnou na třímetr a trochu víc , ale do kompozitového--pokud tě vezme dynamické létání, pokud termika a občasné blbnutí s rozumem vuči konstrukci a samozřejmě i kapse--peněžence, tak jít do učelovky větroně klidně dýhopolyš, ale určitě přez 3,5m Leošovo Optima se přiznám, že z ní mám pořád pocit, že je to ero pro lidi, co se ještě neumí rozhodnout a bojí koupit kompozitové ero. nakonec ho stejně koupí a jsou rádi, že se Optimy přez bazar zbavili. nic proti Optimě, na dýhopolyš dobrý, ale kompozit to prostě není a zadarmo Optima oproti kompozitu taky není. ale ty nižší modely od LS v dýhopolyši mi přijdou zvlášt pro pokročilejší začátečníky naprosto super, létavé a už jen i z duvodu jednodušších oprav než u kompozitu, nebo vakuovaných lehoušu--polyš sklo-uhlík. rozhodnout se musí ale každej sám.
|
|
Nahoru |
|
|
mirek100
|
Napsal: stř 13.09.2017 6:17 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 24.1.2011 Příspěvky: 498 Bydliště: Žamberk
|
Koukni i na www.vhmodel.cz. Mám od nich Absolutiona Pro (3,2m rozpětí), pro švagra jsem osazoval Rytmuse Max (2,5m). Vyztuží ti křídlo, jak budeš chtít, kvalita výborná. Obě éra dokážou létat rychle nahoru i dolů, v termice je obzvlášť ten Absolution taky dost dobrý (letovka 3 kg).
|
|
Nahoru |
|
|
Asek
|
Napsal: stř 13.09.2017 6:43 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.5.2013 Příspěvky: 557 Bydliště: Praha 8 , ČR Obrázky: 2
|
jimi-m píše: Tak jsem se podíval na to, jak ion létá a je to tedy pěkná bestie )) Kdepak. Umí lítat ostře i lážo plážo. Záleží na tobě. Nejsem žádný extra pilot a nemám s ním problémy.
_________________ Futaby T14SG, T9CP+Duplex, FC16+FrSky už jen elektry, LMS Beckov
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: stř 13.09.2017 7:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Díky za rady. Všechno je to moc hezké, létavé a kvalitně zpracované, ale kvůli omezení v peněžence to asi opravdu nepůjde. Možná někdy v budoucnu. Koukám se hlavně po modelech z druhé ruky a také kvůli skladnosti maximálně do těch 250cm, aby se dali převážet ideálně v kufru auta. I tak ale díky za rady, pokud na něco narazím, hodím to zase sem
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: stř 13.09.2017 7:43 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Drobná výhrada proti Ionu (i Optimě) - docela to kurví pilotní návyky kvůli absenci řízené směrovky... Mohl bych jmenovat pěkných pár pilotů jezdících po soutěžích, kteří právě s těmito stroji začínali a po přechodu na plnohodnotné F3x se vlastně nikdy nenaučili pořádně létat i se směrovkou. Neříkám, že to je důvod pro úplné odmítnutí této varianty, ale kladem to není v žádném případě... Jinak Ampér od LS v základu směrovku ovládanou taky nemá (on je Leoš taky z té generace elektropilotů bez křidélek ), nicméně u něj je přidání jejího řízení naprostá banalita, takže to lze snadno vyřešit.
|
|
Nahoru |
|
|
jimi-m
|
Napsal: stř 13.09.2017 7:56 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 17.7.2015 Příspěvky: 271 Bydliště: Brno venkov
|
Já se Swishem létám na 90% bez směrovky, křidélka naprosto stačí. Těch 10% využívám jen na "kopané (nebo to jsou "sudové" ?) výkruty" Bez ní to nejde Ale je fajn mít další ovládanou plochu k dispozici, to je fakt.
_________________ FrSky Taranis X9D+ MPX Xeno, Robbe Arcus Sport, Ariane V6, Topmodel Swish, Durafly Tundra
|
|
Nahoru |
|
|
semi
|
Napsal: stř 13.09.2017 9:06 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.12.2009 Příspěvky: 1164 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Na bazaru je Lynx, nevím jak cena, ale je plně vybavený. Lynx-E, DSmodel, prakticky novýV podstatě, pokud je vybavení v pořádku, tak samotný model je téměř zadarmo.
_________________ KMX, Edge RCF, Veloxity, MC, DF DS-14
|
|
Nahoru |
|
|
martinni
|
Napsal: stř 13.09.2017 15:42 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.8.2006 Příspěvky: 549 Bydliště: Praha 8
|
tomashr píše: Drobná výhrada proti Ionu (i Optimě) - docela to kurví pilotní návyky kvůli absenci řízené směrovky... Mohl bych jmenovat pěkných pár pilotů jezdících po soutěžích, kteří právě s těmito stroji začínali a po přechodu na plnohodnotné F3x se vlastně nikdy nenaučili pořádně létat i se směrovkou. Neříkám, že to je důvod pro úplné odmítnutí této varianty, ale kladem to není v žádném případě... Jinak Ampér od LS v základu směrovku ovládanou taky nemá (on je Leoš taky z té generace elektropilotů bez křidélek ), nicméně u něj je přidání jejího řízení naprostá banalita, takže to lze snadno vyřešit. Souhlas, do větroně bez směrovky bych nešel, pokud se alespoň trochu budeš pokoušet o termiku, tak bez směrovky to moc nejde. Do stroje, kde to jede 30 m/s vzhůru a potom rychle sviští dolu to asi úplně nutné není, ale stejně bych ji tam chtěl.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: stř 13.09.2017 15:50 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Za úvahu také stojí za to koupit starší kompozitové F3J, bývají levné (mnohdy bývalé vrcholné soutěžní stroje) a sám si elektrifikovat. Právě ty " starší " mívají baňatější trupy než ty úplně nová hubená košťata, takže si to o dodatečnou zástavbu elektroniky (motor + baterka) přímo říká. Třeba já jsem si užil spustu zábavy tady s tím elektrifikovaným 3,5m F3Jčkem.
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|