@Lark Z doby jízdy 1/4 h odhaduji střední odběr 4 x 0.8 = 3.2 A. Co je účelem diody 2S2P ? Rozdělit proud tím
snížit ztrátový příkon = nižší teplota přechodu? Mezi 1až10 A, při 25℃ je Vf max. (V) 0.8až0.9 V (1.1V pro 15A).
P = 0.9 x 3.2 = 2.88 W . Pro TC(℃) = 175 ℃ je přípustný Ifor. 4 A .
15A10G - General Rectifier DiodePro Thermal Resistance(Typical) = 3.0 ℃/W a návrh chladiče, bych musel někde vydolovat nejlépe graf.
- Společný SBEC (RX + motor) by byl lepší (i když dražší). Mohly by se objevit potíže s rušením.
- Zatím nevím zda jak snadno by šly navzájem oddělit větve (RX + servo) a (ESC + motor).
==edit02
Při užití diod by asi bylo lepší vybrat nějaké s pouzdrem TO220AC např. MUR1560 .