OPR
|
Napsal: pát 07.04.2017 13:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Dle zasvěcených, co si prý už moc nepamatují ... je to prý už dávno .... to je regl od Jeťáků ... řada master která dnes již ale nežije.
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pát 07.04.2017 13:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Dík.Co vím z MojeHobby a pod. tak je ten regulátor vytvořen a naprogramován na maxira.Jiné využití tedy asi nemá.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Kary
|
Napsal: ned 16.04.2017 15:08 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.3.2012 Příspěvky: 48 Bydliště: Brtnice
|
No já používám MicroBeast, ale místo kovového spodku mám plastový - kvůli váze... Před časem jsem koupil MS Brain, ale ještě nevím, jestli ho zkusím do Ricca, nebo spíš do 500
_________________ Trex 500FB, MaxiRicco DFC, Blade 180CFX, Blade mCPX BL, Blade CPX
|
|
Nahoru |
|
|
pheek
|
Napsal: ned 16.04.2017 15:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.1.2014 Příspěvky: 727 Bydliště: Přerov, Czech Reuplic
|
Braina jsem v Riccu zkoušel a nedařilo se mi ho rozchodit, aby mi necukali serva. Určitě velké vibrace, v té době ještě neuměl Brain logovat. Teď by to bylo asi snažší rozchodit. Roztočit a zjistit odkud vibrace pocházejí.
_________________ LOGO 550 SX - Brain // SAB Goblin 380 - Brain // HELI-X V6
|
|
Nahoru |
|
|
Kary
|
Napsal: ned 16.04.2017 18:30 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.3.2012 Příspěvky: 48 Bydliště: Brtnice
|
Hmm, u Beasta jsem problém s vibracemi nikdy řešit nemusel. Mám ho na obyčejné oboustrance a umístěný je za rotorem. Přidal jsem pouze ještě druhou plastovou upevňovací podložku (obě z přilehlé strany trochu ucvaklé, tak aby celkově měly potřebnou délku). Jinak vibrace lokalizuju obezřetným uchopením za ocas: tvrdé vibrace = vrtulka; měkké = rotor.
_________________ Trex 500FB, MaxiRicco DFC, Blade 180CFX, Blade mCPX BL, Blade CPX
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: čtv 15.02.2018 11:34 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Malé shrnutí provozu s touto nejlepší microheli na světě Tak mi včera podvečer když jsem byl létat rádio začalo znovu měřit čas od nuly. To znamená, že mé Ricco má odlétanou další porci 100 letových (motorových) hodin. V pořadí je toto nové počítání času od nuly již třetí. Jasně že to není nic přesného ale mohlo by to odpovídat cca 2000 startů. V provozu jej mám od roku 2010. Za tu dobu byly dva vážnější pády a tři bez poškození, kdy stačilo narovnat listy, zkontrolovat a dolétat baterku. Od začátku létám na baterie 3S 1,0Ah v teplejších dnech 10 minut a v teplotách pod 5° jen 8 minut. Ricco je opravdu povedená malá sedmistovka. Do budoucna plánuji Ricco odlehčit na bateriích, výbavě a rámu ještě o něco více a udělat z něj ještě lepší sedmistovku
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pon 26.02.2018 17:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Kam by ses chtěl v tom odlehčení dostat? Můj maxiRicco váží 360g bez baterky. Nějaké odlehčení by bez větších zásahů ještě šlo.Mám tam pár zbytečně těžkých věcí.Jen nevím jestli se tím chci zabývat.V tomhle stavu lítám už dost let a venku můžu lítat velký rozsah stylů letu,v hale v zimě(10x10x6m) téměř to samé. Otáčky kolem 2500 s celkem různým rozsahem podle použití konkrétní baterie(jejího stáří).Mám tři shodné letové režimy které se liší jen v nastavení otáček ale stejně používám jen ty nejnižší a vlastně je postupně za ty roky co lítám stále snižuju.
Tak jak to mám,můžu jít lítat kdykoli,kamkoli.Jediné omezení je až vítr kolem 6ms.To už ale stejně neni moc zábavné lítání.
Zkouším nějaké ty FAI prvky o kterých jsme mluvili jinde,zkrátka pomalé precizní přesuny, zatím jen variace na přesuny ve tvaru "M" a po ubrání otáček někam skoro ke 2000 už se mi zdá že se to ovládá při těchto pomalých přesunech hůř.Nevím,asi už málo otáček na moc váhy.Má ta Tvá snaha o odlehčení něco společného s tímto?
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: úte 27.02.2018 11:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
dagx píše: Kam by ses chtěl v tom odlehčení dostat? Můj maxiRicco váží 360g bez baterky. Nějaké odlehčení by bez větších zásahů ještě šlo.Mám tam pár zbytečně těžkých věcí.Jen nevím jestli se tím chci zabývat.V tomhle stavu lítám už dost let a venku můžu lítat velký rozsah stylů letu,v hale v zimě(10x10x6m) téměř to samé. Otáčky kolem 2500 s celkem různým rozsahem podle použití konkrétní baterie(jejího stáří).Mám tři shodné letové režimy které se liší jen v nastavení otáček ale stejně používám jen ty nejnižší a vlastně je postupně za ty roky co lítám stále snižuju.
Tak jak to mám,můžu jít lítat kdykoli,kamkoli.Jediné omezení je až vítr kolem 6ms.To už ale stejně neni moc zábavné lítání.
Zkouším nějaké ty FAI prvky o kterých jsme mluvili jinde,zkrátka pomalé precizní přesuny, zatím jen variace na přesuny ve tvaru "M" a po ubrání otáček někam skoro ke 2000 už se mi zdá že se to ovládá při těchto pomalých přesunech hůř.Nevím,asi už málo otáček na moc váhy.Má ta Tvá snaha o odlehčení něco společného s tímto? Nevím kam se chci dostat. To odlehčení asi spíš plánuji z důvodu vyzkoušení nějaké změny. Nechce se mi kupovat něco nového, na to nejsou ani peníze, ani chuť. To co mám létá báječně a nikam už skoro jinam nejde uhnout. Myslím tak abych si polepšil (váha / plocha rotorového disku) Jediné co by mělo smysl a je to opravdu velice precizně promyšlený stroj je nové TDF. No a jelikož nejsou peníze na Na Riccu mám Savox serva tj 3x 15g - 45g Futaba S3154 8g x 3 rovná se 24 g. Baterie místo 1,0Ah by šli použít 550-650mah Motor AXI asi už asi lépe vymyslet nepůjde. (ekonomie provozu / hmotnost motoru) Možná něco proříznout na rámu. Udělat kabeláž na centimetr přesně ..... Něco shodit určitě půjde. A rád bych z toho udělal takovou halovou specialitku. Na ven bych asi Ricco již nebral a chodil se sniperem. Já nevím ale to Ricco mi venku trošku připadá takové .... nevím jak to napsat. Asi moc lehké. Možná by stálo za to, na bazaru koupit druhý kus, a udělat jej malinko těžší. Nebo to nehnat Celý je to jen pokus. S otáčkami je to jednoduché, tam jsem zakotvil na třech různých. Od úplně těch nejnižších, kdy už jedna zatáčka nejde udělat moc ostrá, jelikož to vrtulka nepřefoukne (nastavení pouze do haly) , až po takový tréningový lítání a cvičení postřehu. Krom otáček NR jsou další věc dvojité výchylky a expa. Tak nějak s tím pořád laboruji a zdá se mi že čím dál jasnější, že na indoor a venkovní létání to chce absolutně odlišné požadavky na stroj. Proto ta úvaha o dvou strojích. Jelikož úprava parametrů a letových vlastností pro hlové létání a dosažení co nejlepšího nastavení jde absolutně proti tomu, jak nastavuji takvouto microheli na ven za horších povětrnostních podmínek. Ricco beru pouze jakoby udržovací a kondiční stroj. Mám na něm obrovskou porci nalétaných hodin a to přesnější létání raději trénuji na něčem větším.
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: úte 27.02.2018 18:44 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
http://www.mojehobby.cz/magazin/detail.php?idclanku=37 znám a dnes už jsem schopen opět o trochu víc porozumět.Určitě minimálně to,že vše souvisí se vším.Proto se mi nechce jít do nových experimentů které spotřebují spousty času. Mám asi stejný názor.Když se zabývat hlouběji nějakou ůpravou, stane se z univerzálu jednostranně použitelný speciál.Zjišťuju že tohle není můj styl.Proto jsem taky neobětoval žádnou heli do pořádné maketové ůpravy. Taky občas pro pocit nějaké změny přemýšlím nad nějakou ůpravou modelů(ale spíš vzhledovou) a možná by i pro odlehčení ricca byla použitelná. Podvozek.Vyhodit liže,možná i ty triangly a vyrobit něco ve stylu goblinů.Dvě šikmé placky z uhlíku,sklotextitu vyfrézované do nějakého tvaru liží.Nebo jen takovou tu modernější trojnožku.Tohle nemá na nic vliv a letos to asi zrealizuju. Kabeláže tam mám učitě dvojnásobek než je třeba.Kabely mám smotané do spirálek.Možná mě nakonec donutíš si s tím precijen trochu pohrát.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: stř 28.02.2018 11:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Ten podvozek ...... hmmmm, to je dost zajímavá možnost. Vidíš, to mne vůbec nenapadlo to nějak řešit. Ono jde o to, že pokud neuděláš nějake alá golbin spíd podvozek, jak jsi psal třemi uhlíkovými tyčkami, tak to asi nebude zas až taková úspora hmotnosti. Ty tyčky ...... hymbajs teď nad tím tak přemýšlím jak by šlo je přidělat. 2-3mm plnou kulatinu uhlíku a využít těch trianglů a zkusit je nějak navrtat a epoxidem zafixovat. Večer na to mrknu.
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 28.02.2018 14:36 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Pozor na nozicky treba ve stylu Goblina 380. Myslim ty lachtani ploutve. Pokud neletate na krasnem a rovnem letisti. Uz se mi stalo, ze jedna zapadla do diry po nejakem zviratku a bylo po listech. Za me zlate liziny. Tady bych zrovna na hmotnosti nesetril.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|