vladimir32
|
Napsal: úte 21.03.2017 21:36 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 333 Bydliště: Rýmařov
|
PeePoTN píše: Stereo jack alebo magnetický vypínač Můžu poprosit o foto zabudování a vysvětlení funkce toho Stereo jack.
|
|
Nahoru |
|
|
vladimir32
|
Napsal: úte 21.03.2017 22:55 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 5.1.2007 Příspěvky: 333 Bydliště: Rýmařov
|
Děkuji snažil jsem se málo
|
|
Nahoru |
|
|
holda29
|
Napsal: stř 22.03.2017 9:49 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 19.7.2006 Příspěvky: 1393 Bydliště: Kladno
|
Ryba píše: Jakou konkrétně jsi prosím vzal ? 300mAh nebo se vejde i tak 450mAh. Děkuji Tu 300mAh, 450 ani náhodou.
|
|
Nahoru |
|
|
onca
|
Napsal: stř 16.05.2018 0:36 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.12.2009 Příspěvky: 309 Bydliště: LMK Chotěboř
|
Konečně mám vyladěné ocásky z formy i pro Maat 1. Mají stejné jádro z xps jako předchozí ocásky, ale jsou o něco lehčí při větší pevnosti. Vypaluju je na 80'C aby zmizel pomerančový povrch. S těmito ocásky se letová váha pohybuje pod 250 g. Cena zůstala stejná.
Přílohy: |
IMG_20180516_0029370.jpg [ 56.91 KiB | Zobrazeno 7411 krát ]
|
|
_________________ RCgliders.cz
|
|
Nahoru |
|
|
onca
|
Napsal: ned 21.03.2021 13:46 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 25.12.2009 Příspěvky: 309 Bydliště: LMK Chotěboř
|
Maat 1 se stala za léta výroby jedna z nejlepších házedel ve své kategorii na světě. Prodává se po celém světě od Austrálie, USA, Japonsko, až po Anglii. Je určena především pro začátky kruhového hodu a pro seznámení se s prvními soutěžemi F3K. Letadlo je výkonné, lehké a snadno opravitelné. Jádra ocásků a křídel jsou sice z XPS , ale většína dílů je laminovaná ve stejných formách jako závodní házedla. Tudíž je za běžných letových podmínek stejně výkonné jako drahé závodní házedlo. Jako jediné xps vakuově vyráběné házedlo má křídla laminovaná jako jeden kus. Křídlo je ve spoji pevnější, lehčí a odpadá tak nebezpečí křivého slepení zákazníkem. Na nosnících, stojinách a trupu jsou opět použity tvrdé materiály (některé karbonové rowingy nemají skoro žádnou průtažnost) ze závodních házedel. Maat 1 je velice lehká. Minimálně o 80 g lehčí než ostatní házedla ve své kategorii, což na 240 g dělá velký rozdíl. Aby se dala bez větších problémů vyhodit i přes 50 m, tak musí být i pevná v každém komponentu. Dokonce záleží i na tom, jestli je stojina třeba i na výškovce. Profily jsou s velkým rozsahem rychlostí (umí letět rychle i nezáludně pomalu jako A2). Profily mám svoje, počítané v Brně. Je to kvůli tomu, že xps křídla s moderními profily nelétají, jak mají. Moderní profily musí být velice přesné (i jedna desetina mm je velice znát) a to u XPS křídel není možné dodržet. Proto mám profily, kde se rovnou počítá s prohýbáním drátu při odporovém řezání. Ocásky mají frézovaná jádra z XPS. Vše je pak za vysoké teploty (aby se později nepropadal potah) mačkané do formy. Trup je přetlakově vyráběný do duralové formy za vysoké teploty. Na konci má plošky, do kterých se jen vsune SOP a nemůže (neměla) být křivě nalepena. Přední část trupu až po křídlo je kevlarové, tudíž antény mohou zůstat uvnitř. S Maat (a starším Thowtem) začínali létat téměř všichni závodníci nejen u nás, ale i ve světě. Materiály: křídlo - xps jádro, 3 druhy tvrdostí karbonových vláken na nosníky, skelná tkanina Porcher na povrchu. ocásky - xps jádro, 2 druhy tvrdostí karbonových vláken, skelná tkanina Porcher na povrchu. trup - karbonová tkanina proti promáčknutí na povrchu, 3 druhy tvrdostí karbonových vláken.
Přílohy: |
Maat 2021 a.jpg [ 103.63 KiB | Zobrazeno 5368 krát ]
|
Maat 2021 b.jpg [ 90.08 KiB | Zobrazeno 5368 krát ]
|
Maat 2021 c.jpg [ 113.81 KiB | Zobrazeno 5368 krát ]
|
_IMG7837.JPG [ 38.68 KiB | Zobrazeno 5368 krát ]
|
|
_________________ RCgliders.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|