|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Autor |
Zpráva |
rudla
|
Napsal: úte 15.11.2016 18:55 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.3.2016 Příspěvky: 12
|
, Vážení modeláři.Hledám benzínovy motor tak 25-30ccm,poradte,prosím.Bud DLE 30,TO JE čÍNA ALE VĚTŠINA MODELÁŘU HO CHVÁLI.A potom se mi líbi OS-MAX 33GT,ten stojí o něco víc.Nevítf kdo ho vyrábi? je to taky čína?A potom ve stejne cenové relaci MVVS 30.Stavím SUPER DECATLONA 2260mm ,váha bude kolem 5-6kg,aspon doufam.Nebo by tam stačil motor 20ccm.Děkuji
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
janva9
|
Napsal: úte 15.11.2016 19:50 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 1.8.2009 Příspěvky: 1205 Bydliště: západočesko Obrázky: 38
|
Značka O.S. Max patří japonské firmě Futaba, dělají se už taky v Číně ale fungují. Ona by ta dvacítka možná stačila ale je dobré zjistit, kolik je potřeba dovážit a podle toho vybrat motor. Je lepší dát těžší motor, než k lehkému motoru přidávat olovo. To samozřejmě platí i naopak. Moc těžký motor je potřeba vyvážit na ocase.
_________________ Ground Penetration Tester
|
|
Nahoru |
|
|
TomasTR
|
Napsal: úte 15.11.2016 19:52 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2009 Příspěvky: 907 Bydliště: Praha 9 Kyje Obrázky: 0
|
Mám Pipera, rozpětí 3m, váha 9kg a dal jsem tam DLE30, lítá to super na půl plynu, takže za mě ta dvacítka bude také v pohodě.
_________________ Moje stroje http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=341 www.rctomas.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
JirkaP
|
Napsal: úte 15.11.2016 22:13 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 10.5.2015 Příspěvky: 47
|
V Piperu L4 (2300 mm, letovka 5625 g) jsem měl DLE 20, startoval a stoupal na 2/3 plynu, takže by mu stačilo i RCGF 15. Ale jinak pokud hledám motor 25-30 ccm, tak ve většině případů volím ROTO.
|
|
Nahoru |
|
|
aviatik666
|
Napsal: stř 16.11.2016 5:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 28.5.2008 Příspěvky: 1427 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
|
Roto jsou velmi dobré motory, měl jsem dva a mohu jen doporučit. Ovšem tazateli se zřejmě nebude zamlouvat jejich cena... V Piperu 2,4m mám DLA 32 a jsem také spokojen.
|
|
Nahoru |
|
|
Waldas
|
Napsal: stř 16.11.2016 6:10 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 9.2.2012 Příspěvky: 58
|
Mal som dle 30 a spokojny som nebol vobec. Po vymene karburatora za original walbro to bolo o trosku lepsie, ale stale to nebolo ono.
|
|
Nahoru |
|
|
Joker
|
Napsal: stř 16.11.2016 9:25 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 10.5.2005 Příspěvky: 888 Bydliště: Žatec
Blog: Zobrazit blog (1)
|
Zdravím, mám v Marabu 3,05 m váha 5,5 kg RCG 26 a létá to bezvadně. Horizont na 1/4 plynu. Hezký den
|
|
Nahoru |
|
|
kocispavel
|
Napsal: stř 16.11.2016 10:01 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.7.2009 Příspěvky: 775 Bydliště: Hodonín
|
Ahojte, jaký je rozdíl mezi motory DLA a DLE? Když je o tom řeč. Díky P
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: stř 16.11.2016 16:54 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Co vím, tak DLE jsou docela povedené klony nějakého amerického originálu. DLA jsou už ne tak povedené klony DLEček.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: stř 16.11.2016 17:03 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
janva9 píše: ...To samozřejmě platí i naopak. Moc těžký motor je potřeba vyvážit na ocase. Ovšem s tím rozdílem, že ocas bývá mnohem delší než čumák, takže na tak velkém rameně toho olova naložíš pro stejný posun těžiště podstatně méně. Takže ta situace s výkonnějším, těžším motorem je mnohem příznivější - olova dáváš míň a navíc máš to vyváženo vyšším výkonem. Pokud dáš lehčí ale i slabší motor a si nucen dovažovat, tak dáváš víc balastu přitom nemáš výkon navíc žádný, co by to alespoň částečně kompenzoval. Nicméně si myslím, že pro hornoplocha 2,26m/5-6kg DLE20 postačí. Kdyby to byl stejně velký 3D akrobat, tak určitě ne, asi i třicítka by byla trochu málo.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
rudla
|
Napsal: stř 16.11.2016 17:36 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 28.3.2016 Příspěvky: 12
|
Děkuji všem za odpovědi.Zkoušel jsem trup s VOP aSOP vyvažit,vypadá to dopředu víc jak 1350 gr.To znamená,abych nemusel dávat tolik olova,byl by lepší ten motor 30ccm-35ccm.To bych to dovážil prakticky bez balastu.Aještě ,k tomu OS-MAX 33,je tam vubec nějaky rozdíl v kvalitě_?Myslím třeba ložiska a material atd. Dík za odpovědi
|
|
Nahoru |
|
|
VTjr
|
Napsal: stř 16.11.2016 17:53 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 9.2.2010 Příspěvky: 6838 Bydliště: Žilina, SK Obrázky: 15
|
Jasně že je. OS, Saito, Enya, YS = Japonec, kvalita zaručená, ceny vyšší. DLE, DLA, EME, ASP/Magnum/PH (to jsou stejné motory), Evolution, ThunderTiger ... = Čína, nebo Tchaj-Wan, kvalita různá , ovšem ceny výrazně nižší. Co se týče poměru cena/kvalita, tak značky DLE, ASP/Magnum/PH, Evolution i ThTiger nejsou na tom vůbec spatně. Pro začínajícího, kde je větší pravděpodobnost, že s tím třískne a motor rozbije) je to rozhodně lepší volba než investovat do drahého Japonce. A když už cena nerozhoduje, tak bych podpořil i české značky jako MVVS a ROTO, které jsou taky dost drahé.
_________________ Neviem byť stručný :(, ale mnohé myšlienky sa dvoma slovami povedať nedajú :)
|
|
Nahoru |
|
|
misamltr
|
Napsal: stř 16.11.2016 21:27 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 15.3.2014 Příspěvky: 1248 Bydliště: Třebíč Obrázky: 0
|
Ahoj, mám eme 35 a ten běží suprově, startuje na první a celkově kultivovaný chod. Potom mám nějakou smíšeninu Dle 55 s dla 56 a ten motor běží jako pila, zavřeš oči a jen posloucháš a nepoznáš rozdíl. Ono jde o to na jaký motor narazíš.
Michal
|
|
Nahoru |
|
|
TomasTR
|
Napsal: čtv 17.11.2016 7:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 5.1.2009 Příspěvky: 907 Bydliště: Praha 9 Kyje Obrázky: 0
|
rudla píše: Děkuji všem za odpovědi.Zkoušel jsem trup s VOP aSOP vyvažit,vypadá to dopředu víc jak 1350 gr.To znamená,abych nemusel dávat tolik olova,byl by lepší ten motor 30ccm-35ccm.To bych to dovážil prakticky bez balastu.Aještě ,k tomu OS-MAX 33,je tam vubec nějaky rozdíl v kvalitě_?Myslím třeba ložiska a material atd. Dík za odpovědi Měl jsem to obdobně, skoro 1,5kg dovážit do čumáku, ale motor jsem měl doma, tak co s tím? Serva z VOP a SOP jsem dal do těžiště, aby nebyly v ocase, nakonec jsem dal jen 850g olova. Olovo jsem odlil do tvarů plochých obdélníků, aby šli připevnit na vnitřní stranu motorové přepážky. Pokud motor budeš kupovat, tak vem určitě větší, výkon vždy lze stáhnout. U druhého benzíňáku DLE55ra mám elektrický startér - je to taková frajeřinka , ale přes půl kila k motoru se třeba taky hodí, ale mě se pod haubnu k tomu Piperovi už nevešel.
_________________ Moje stroje http://galerie.rcserver.cz/index.php?sum=341 www.rctomas.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Želivák
|
Napsal: sob 19.11.2016 12:05 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 2.2.2007 Příspěvky: 239 Bydliště: Havl. Brod Obrázky: 4
|
Ještě bych zvážil to ROTO 35, nesmrtelný motor a domáci výroba, za stejnou cenu jako čínu
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 15 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|