Liptoor86
|
Napsal: úte 08.11.2016 18:11 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.8.2011 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha 5 Nové Butovice
|
Pokud už zvládáš létání tam a zpátky a zjistil jsi jak koptéra asi létá, ihned se přepni do akro modu. Pokud se naučíš dobře létat v angle modu tak se ti bude hodně špatně navykat na nový styl. Létat bych určitě začínal někde výše aspon 10 metrů nad zemí a snažil bych se nějakým způsobem létat okolo sebe, nebo podle nějakých stromů. A až to začneš mít trochu v ruce, snižoval bych letovou hladinu a sem tam bych hodil nějaký roll nebo flip. Hlavní je trénink.
_________________ Auta: HPI E10 Drift ED, Mini Inferno, Mad Truck Quadry: QAV250, F450
|
|
Nahoru |
|
|
Fifa
|
Napsal: úte 08.11.2016 18:16 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 8.1.2004 Příspěvky: 133 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
Rozumim, ale furt to asi chce drzet na rychlosti, nejvetsi problem mam rozpoznat ze se nekam pomalu sunu/ padam. Trvala dopredna rychlost by to asi eliminovala.
|
|
Nahoru |
|
|
Liptoor86
|
Napsal: úte 08.11.2016 18:36 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 22.8.2011 Příspěvky: 129 Bydliště: Praha 5 Nové Butovice
|
Určitě to chce držet nějakou dopřednou rychlost. S náklonem kamery cca 30 st. a více, při zastavení není vidět ani zem, to samé při startu se lze dívat jen na nebe. Na začátek je dobré mít náklon kamery něco kolem 15st. a na soustředit se na to, aby byla vidět zem i kus nebe, tak lze jednoduše korigovat výšku i náklon koptéry. Já třeba nemám ještě přistání tolik natrénované, tak vždy přiletím před sebe, sundám si brýle a přistanu bez brýlí.
_________________ Auta: HPI E10 Drift ED, Mini Inferno, Mad Truck Quadry: QAV250, F450
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: úte 08.11.2016 18:44 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Angle mode je fajn na první návyky, orientaci a tak. Ale jakmile se tohle projde, tak je přechod do acro prakticky nutný. Ono je to docela paradoxní, ale od jisté úrovně pilotáže (a to ne nějak extra vysoké) se v angle/horizon létá naopak docela blbě, v jistém smyslu se totiž pořád pereš s deskou. Rozletíš se, začneš točit, ubereš a najednou to deska pochopí jako pokyn k srovnání a quad ti nečekaně zareaguje úplně jinak. Klidně to může skončit i ránou do země...
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: úte 08.11.2016 20:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Na začátek nechat kameru rovně. Létat Acro, létat Acro, létat Acro!!!! s rovnou kamerou se ti bude dobře orientovat při nižší rychlosti. Létat pořád dopředu, nikdy se nezastavovat nebo couvat. Nebát se používat směrovku a křidélka. Spousta lidí dělá chybu že létá buď směrovku, nebo křidélka. Chce používat obojí. Když poletíš na Acro, tak ti nic jiného nezbyde Létat u překážek, stromky, křovíčka. Nelétat na otevřené ploše kde nic neni. Při získání základní jistoty postavit bránu. Tam se skvěle trénuje orientace, držení výšky a trefování. Postupně zvedat kameru a zrychlovat. Nebát se s koptérou padat. Nakoupit velkou zásobu vrtulek. Trénovat, trénovat a trénovat. Při získání jistoty létat s kamarádem, hecovat se a tím se nevíc zlepšíš.
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
dudaj
|
Napsal: úte 08.11.2016 20:22 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
|
chce to čas. Je to jako poprvé v autě. Sledovat obraz spíš do dálky a pozorovat změnu obrazu. časem si člověk zvykne. První start s helinou - ani jsem jí nezvedl ze země. Další starty - velké výšky a pole bylo malý a nevěděl jsem kde letím. Po pár startech odstaruji a přistanu na zahradě a držím výšku celkem v pohodě.
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: úte 08.11.2016 20:46 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6022 Bydliště: Praha ČR
|
Dejfak píše: Nebát se používat směrovku a křidélka. Spousta lidí dělá chybu že létá buď směrovku, nebo křidélka. Chce používat obojí. Když poletíš na Acro, tak ti nic jiného nezbyde A tohle je mimochodem přesně ta situace, kterou jsem měl na mysli tou poznámkou, že se člověk s angle občas spíš pere... To se právě typicky stane v momentu, kdy člověk už letí rychleji a trochu chápe souhru křidélek a směrovky - přesně v té situaci se mi ve zdánlivě jednodušším "stabilizovanějším" módu stávalo, že jsem letěl v pohodě zatáčku a najednou mě z ní deska doslova vykopla Člověk se lekne a někdy i "bum" - v acro to je opravdu od jistého momentu spíše jednodušší Jinak k tomu "nelétat na otevřené ploše" - mě docela pomohlo to, že u nás na ploše (primárně leteckomodelářské) je sice spousta místa a malé riziko nárazu, ale zároveň je tam docela hodně "vodících linií" - příkopy kolem, sekaná část plochy se vzletovou dráhou také doslova bije do očí atd. To je pro učení asi ideální - člověk se neleká překážek, ale zároveň ho to automaticky vede k tomu, že drží určitou dráhu podle jasných bodů a nelétá jen chaoticky...
|
|
Nahoru |
|
|
Amper
|
Napsal: úte 08.11.2016 20:58 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 30.8.2011 Příspěvky: 5331 Bydliště: Plzeň, CZ Obrázky: 0
|
nejsem teda zadnej borec ale kdyz jsem nemel do letiste zapichle branky tak jsem aspon pohodil na plochu ctverce z polykarbonatu (30x30). Pak jsem se tocil kolem nich coz cloveka aspon donuti premejslet jak doletet "nekam" i na rovne plose.
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
|
|
Nahoru |
|
|
Ing.Robinsson
|
Napsal: úte 08.11.2016 21:32 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 18.7.2015 Příspěvky: 234
|
Fifa píše: Tak jsem poprve dal bryle na oci a zkusil jake to je.
2. let pochopil jsem ze takhle ne a zkusil si jen tak zaviset primo pred sebou kamerou otocenou na sebe abych podle te divne osoby ve "slepych" brylich odhadoval vysku. Moc to neslo navic foukal vitr a tak me to nekam furt unaselo. Navic se ve me praly reflexy, kdy neco vidim v brylych ale kopteru slysim nekde, takze nevedel kam ridit ( neco jako ze smerem k sobe je vpravo-vlevo opacne) Opet podotykam ze pri normalnim letani si fakt pravou a levou nepletu
Heh s tim zvukem jsem mel taky celkem problem. Letel jsem prvni lety a kamarad co už měl s 250 trochu nalétáno letěl se mnou a jak kolem mě prolítnul já najednou sem se uplně zbláznil jakto že slyším koptéru u sebe když jsem někde uplně jinde, tak sem to zapích do země. Celkem se to srovnalo, ale pořád přemýšlim jestli nepridat mikrofon a nezkusit sluchatka. Přeci jen když slyším motory tak se mi letí líp
|
|
Nahoru |
|
|
Fifa
|
Napsal: úte 08.11.2016 22:07 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 8.1.2004 Příspěvky: 133 Bydliště: Praha Obrázky: 0
|
tomashr píše: Angle mode je fajn na první návyky, orientaci a tak. Ale jakmile se tohle projde, tak je přechod do acro prakticky nutný. Ono je to docela paradoxní, ale od jisté úrovně pilotáže (a to ne nějak extra vysoké) se v angle/horizon létá naopak docela blbě, v jistém smyslu se totiž pořád pereš s deskou. Rozletíš se, začneš točit, ubereš a najednou to deska pochopí jako pokyn k srovnání a quad ti nečekaně zareaguje úplně jinak. Klidně to může skončit i ránou do země... Jo jo ja se s tim angle taky peru i s obycejnym letem dopredu, nejak nechapu proc bych mel furt tlacit pitch, ale zatim bojim bojim. No priste to zkusim v akro. V nejhorsim to tam cvaknu zpatky.
|
|
Nahoru |
|
|
Dejfak
|
Napsal: úte 08.11.2016 22:48 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.3.2007 Příspěvky: 5413 Bydliště: Praha Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (3)
|
A čeho se bojíš? Když někdo začíná, tak mu doporučuji kvalitní vybavení. Pak s tím můžeš mlátit o zem hlava nehlava. A mněníš jen vrtule. Pokud se budeš bát s tím prásknout o zem, tak se ti to učení půjde pomalu. Každý má to učení trochu jiné. Někdo řekne že nepadá. Já jsem názoru že musíš zjistit kde jsou hranice tvoje i stroje a poučit se z nich. Není se čeho bát...
_________________ Nikdy nikomu nevěř, pak budeš věřit všem stejně....
|
|
Nahoru |
|
|
TomasC
|
Napsal: stř 09.11.2016 10:35 |
|
Administrátor serveru
|
|
|
Registrován: 24.4.2003 Příspěvky: 10764 Bydliště: Praha Hloubětín ČR Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
|
Souhlas s tím co se zde píše. Speciálně bych vyzdvihl tu partu lidí. Jde tam vše nějak rychleji. Máš možnost se poradit a tak.
Kdo nepadá, létá pod své možnosti.
|
|
Nahoru |
|
|
tomas1987
|
Napsal: stř 09.11.2016 19:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 4.5.2015 Příspěvky: 679 Bydliště: Plzeň
|
řeším teď úplně to samé.. Mám 250ku stále v horizon a bojím se přepnout na normal. Zkouším s FP|V Freerider ale nic moc mi to nejde. Neumím se prostě točit, natož odhadovat výšku
_________________ Taranis 9D, x210 race, TBS disco clone, H 450 FPV, durango desc210R
|
|
Nahoru |
|
|
dracekvo
|
Napsal: stř 16.11.2016 10:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 16.11.2009 Příspěvky: 543 Bydliště: Blízko D1 exit 66
|
Já jel podle tohoto videa s vysílačkou připojenou k PC. A lítám jen acro. Ze začátku mi to taky vůbec nešlo, ale pak sem šel lekci za lekcí, na další sem nešel dokud sem nezvládnul vše co bylo v té aktuální a postupně se to začalo zlepšovat https://www.youtube.com/watch?v=391D5dX7LKg
_________________ Lítám letadla a malé koptéry, občas přes FPV. Zatím jen bubliny.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|