Dík za názor. Spirála smrti to opravdu byla. SSX8 létá rychleji a byl to teprve 2. let řízený křidélky a já při stresu to vzal obráceně. Páčky jsem si poplet ve stresu i dříve, ale nikdy nebyla destrukce tak velká. Výchylky postupně ladím, u křidélek mám teď diferenciaci 100% nahoru, 50% dolu. Expa používám u Fíka100, ale až po zalétání, abych nejdřív poznal, co letadlo chce.
EPO je asi opravdu něco jiného něž EPP (nejsem ale chemik). Odkaz na výrobce Arcelu (Robbe analogie Elaporu), je tam složení: http://www.packwitheps.com/materials/arcel.html , cituji "ARCEL is a high-performance, moldable foam resin consisting of 70% polystyrene (PS) and 30% polyethylene (PE). ARCEL provides the best of both polymers with its exceptional toughness, flexibility and durability in a lightweight foam."
Vim ze nektere modely jsou z materialu který sekundak trochu zere-naleptava. To jsem povazoval za EPO. Ale SSko me to nelepta.
jinak pro priste bych doporucil ty expa davat naopak od zacatku. Ja na zalety davam minimalne 60% expo a pak to sundavam nebo zvedam. Protoze u zaletu clovek netusi co se bude dit a expo ma moznost v pripade nouze proste dat plnej knedlik ale zjemnuje rizeni kolem stredu. Prijde me ze napr. v pripade letadla s ne uplne vhodne danym tezistem je hooodne lehka ruka na vejskovce zakladem toho aby to clovek nerozmlatil Stejne tak u kridelek, nektere letadlo chce proste vic a u jineho se staci na paku kridelek krive podivat a letadlo da dva vykruty.
Treba diferenciaci na SS nemam, vykruty jsou takove divne a asi budu muset pridat vejskovku (jako ze vic divne nez normalne menil jsem vysilac/prijimac a i kdyz na zadech maximalne potlacim tak to jde dolu , s predchozim setupem to nedelalo) ale nebyl cas.
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
Jak se tak dívám na ten ocas, nechybí tam spíš nějaká výztuha? Tuším že tam bývala uhlíková trubka tady to vypadá že není, tak ještě by to mohlo být tím, spíš než křehčím matrošem..
Amper: dík za informace, dal jsi mě naději pokračovat s SSX8, zkusím expo na směrovku, ta je asi moc ostrá a jde to pak snadno do vývrtky. Křidélka jsem měl málo a teď jsou asi dobře. Výškově je to OK, pěkně se to samo srovnává bez zbytečného houpání, výškovka také bude asi dobře.
Vacc: SSX8 jsem koupil se slepeným trupem a žádná výztuha tam nebyla.
Našel jsem, že Arcon1900 je za větru přes 5 m/s už špatně ovladatelný: viewtopic.php?f=118&t=77995. To je na tom stejně jako můj Fík100.
O Esay Staru Kit jsem uvažoval, nechtělo se mě ale shánět samostatně serva, regulátor, motor, konektory a pod. U SSX8 je v ceně 2400 Kč vše kromě rádia a baterky, je to zabudováno do modelu a přijatelně kvalitní.
jo, pokud jsi zvyklej na drbani do smerovky z letadla ktere nema kridelka tak je vhodne to zmensit. Da se rict ze se SS se da litat aniz bych na smerovku vubec sahal Neni to sice stylove (zatacky nejsou ploche) ale jde to Nektery letadla co mam s kridelkama ostatne ani smerovku nemaj ovladanou
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
Pořád je to pro mě ale dost těžké, Fík100 (https://premsvo.wordpress.com/fik-100-epp/ ) jsem zvládnul daleko rychleji (jak říká i kameramanka - manželka). Dále tady nebudu s SSX8 otravovat, je na to speciální vlákno.
Nevyzkoušel jsem zatím Easy Star a docela by mě zajímalo, zda jeho zvládnutí je podobně obtížné jako SSX8, nebo zda je to snazší.
Letadla ktera maji usi a jen smerovku jsou jednodussi v tom ze smerovka je tupejsi a prevratit tim letadlo nejak zasadne je o dost vetsi problem. Prvni EasyStar treba kridelka nemel ale lidi je tam dodelavali takze pak je zacali davat taky. Ale pokud se clovek nauci bez kridelek tak ma pak problem kdyz prejde na neco vetsiho/rychlejsiho co kridelka ma.
Takze ja myslim ze je lepsi zacinat na necem co kridelka ma hned. Problem je v tom kdyz clovek zacina sam a nikdo mu nerekne ze si ma dat mensi rozsah, nedrbat do pak atd...... to je pak tezsi a holt se to bez nejakeho toho crashe neobejde. Ale SSko a dalsi podobne (Bixler, EasyStar....) vydrzi fakt hodne (vcetne narustu hmotnosti po opravach ) a dily se daj koupit docela rozumne.
Jinak gratulace, leti ti to pekne a pristani hezky k noze.
_________________ coptery@FrSky X9E, 3.4m Go-3,EPP Spartan,SkySurfX8,SE.5,MPX Extra 300s@Jeti DC-16
nelítal jste někdo s tímhle? [url]http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__16569__AXN_Floater_Jet_EPO_ARF_.html[/url
Kolega mi to dal ať mu to vyzkouším, motor origo, je tam 3S 1300mah, řízené křidélkama a když sundám plyn to letadlo je neolvladatelné. Přijde mi to hrozně zlý a záludný.
_________________ Taranis 9D, x210 race, TBS disco clone, H 450 FPV, durango desc210R
AXN Floater je nejhodnější letadlo, co jsem zatím zažil. Na křidélka je trochu tupější, jinak létá pěkně. Samozřejmě je to ledadlo pro začátečníka. Chce to samozřejmě trochu vytunit - vyměnit serva a ESC, zesílit výškovku. Lítal jsem na 2200mAh tříčlánek. Postupně jsem zvednul letovou hmotnost na 1kg a stejně krásně lítá i s původním motorem.
Registrován: 3.11.2016 Příspěvky: 114 Bydliště: Horní Tošanovice....kousek za Frýdkem ;-)
Zdravím vás všechny nadšence.Do rodiny jsme si pořídili po Brygadyrovi na sifonové bombičky v roce 1987 konečně opravdové rc letadlo.Po letmém nastudování jsem se rozhodl pro SKy Surfera (pořídil jsem staršiho,zalétaného) a po několika prvních startech jsem naznal,že je i to pro mě a 11 syna neskutečně rychlé a divoké .Proto se na vás obracím s prosbou,kde by se dalo sehnat za rozumný peníz něco takového : http://www.cemech.cz/index.php?id_produ ... &id_lang=2 zde na tomto e-shopu je již nedostupný. Děkuji
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru