Autor |
Zpráva |
HonzaS
|
Napsal: pon 11.07.2016 22:11 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
silvestr10 píše: Sice ne na dominatora, ale na rexe 450 sport jsem nakupoval díly na http://www.rcmarket.cz a benovoletadylka.cz. Mají tam díly i na dominatora. Jinak trex dominator tu už své vlákno má, tak nevím proč zakládáš nové. 5.karel je tu novej, netrap ho Raději mu poraď kde to vlákno je.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
helipali
|
Napsal: pon 01.08.2016 22:12 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: úte 02.08.2016 19:27 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
nechtel by nekdo hlavni listy a zadni vrtulkove? na heli 450L(480) delka 360mm cena 250 kc za hlavni i zadni
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pát 28.10.2016 20:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Napadá mě jestli nebyla ve stvabnici špatná(delší) hlavní hřídel.Změř rozteč děr a porovnej s někým.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pát 28.10.2016 20:44 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Riesenie je uplne trivialne, nie je co riesit. Vyvrtaj s vrtakom z karbidu dieru na hriadele o 7-8 mm nizsie a podla potreby skrat hriadel, to ti pomoze, ked zistis, ze v kite si dostal dlhsi hriadel, to ti nepomoze. Příloha:
KdsQ2.jpg [ 37.68 KiB | Zobrazeno 2923 krát ]
Ten hriadel bol prevrtany a skrateny tiez.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pát 28.10.2016 21:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 367
|
helipali píše: Riesenie je uplne trivialne, nie je co riesit. Vyvrtaj s vrtakom z karbidu dieru na hriadele o 7-8 mm nizsie a podla potreby skrat hriadel, to ti pomoze, ked zistis, ze v kite si dostal dlhsi hriadel, to ti nepomoze. Příloha: KdsQ2.jpg Ten hriadel bol prevrtany a skrateny tiez. Ahojda pánové, děkuji Vám! To mám teda radost, pěkný binec od Alignu.... Vrták budu muset sehnat, zatím nevím, čím zkrátím hřídel. Začínám s heli, takže se budu postupně vybavovat dalším nářadím... Hezký večer!
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pát 28.10.2016 21:31 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 367
|
helipali píše: Riesenie je uplne trivialne, nie je co riesit. Vyvrtaj s vrtakom z karbidu dieru na hriadele o 7-8 mm nizsie a podla potreby skrat hriadel, to ti pomoze, ked zistis, ze v kite si dostal dlhsi hriadel, to ti nepomoze. Příloha: KdsQ2.jpg Ten hriadel bol prevrtany a skrateny tiez. Pánové, hřídel kratší není, dle manuálu má mít 111mm a to také má. Už jsem začal doufat, tak bohužel. Jiný nápad byste neměli? Děkuji!
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pát 28.10.2016 22:36 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Máš hřídel dostatečně zasunutou v rotorové hlavě? Prochází jistící šroub opravdu dírkou v hřídeli? Není šroubek místo toho nad hřídelí?
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pát 28.10.2016 23:20 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 367
|
Ahoj, děkuji všem za rady, dám se do práce Ještě, že je dost vrtulníkářů!!!
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: pát 28.10.2016 23:23 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Mrkni si na tu fotku: Příloha:
20140308_081734.jpg [ 79.1 KiB | Zobrazeno 2942 krát ]
Kazdopadne podla tej a tvojej fotky tu hlavu mas vysoko. Rotorovu hlavu oplati sa davat tak nizko, ako sa len da, len na to treba davat pozor, aby zostala dostatocna draha pre pohyb cykliky!
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: ned 30.10.2016 22:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 367
|
helipali píše: Mrkni si na tu fotku: Příloha: 20140308_081734.jpg Kazdopadne podla tej a tvojej fotky tu hlavu mas vysoko. Rotorovu hlavu oplati sa davat tak nizko, ako sa len da, len na to treba davat pozor, aby zostala dostatocna draha pre pohyb cykliky! Ahoj, tak jsem si nechal poradit a hlava je níž, je to všechno už v pohodě Ještě bych si chtěl poradit, jaké konektory jsou nejlepší - Dean, XT60, EC3... Nebo ještě lepší nějaké neprskající konektory? Díky za odpověď.
|
|
Nahoru |
|
|
Petronel
|
Napsal: pon 14.11.2016 0:18 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 21.2.2016 Příspěvky: 367
|
Ahoj, měl bych na Vás prosbu a dotaz. Governor mám zapnutý v regulátoru, úhly náběhu listů na +9 a - 9 a kolektiv ve vysílači na 0 - 25 - 50 - 75 a 100. Jinak létám na Idle 0, na Idle 1 mám záchranu. Používám FBL Spirit, létám s T-Rexem 450L. Jsem začátečník a mám obavu, zda nastavený záporný kolektiv -9 není pro mě moc tvrdý při letu a hlavně při přistání, kde někdy tancuju nad přistávací deskou (1 x 0,5m) jako slon nad porcelánem. Řeším, zda nemám přidat Idle 2 a tam nechat záchranu, na Idle 1 přenést nastavení z Idle 1 a na Idle 0 nechat jen rozběh na start a přistání s nízkým kolektivem např. -4. Druhý způsob nevím, jestli není lepší tak, jak to je a jenom ve vysílači na Idle 1 snížit záporný kolektiv. Nevím, na kolik to vyjde při nastavení ve vysílači, jedině až po použití digitální měrky na listech. Rád bych od Vás věděl, jak je to správně pro začátečníky. Nebo jestli nechat všechno tak, jak je. Jinak bohužel nemůžu na mobilu Blackberry zprovoznit měřič otáček, takže mám nastaveno ve vysílači plyn na 65 procent a doufám, že je to v pořádku. Ocas neklepe, dobře drží i při zapnutí záchrany, tak snad je to v pohodě... Díky za odpovědi
|
|
Nahoru |
|
|
mamoulian
|
Napsal: pon 14.11.2016 20:33 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 27.11.2009 Příspěvky: 334 Bydliště: Praha 9
|
Petronel píše: Ahoj, měl bych na Vás prosbu a dotaz. Governor mám zapnutý v regulátoru, úhly náběhu listů na +9 a - 9 a kolektiv ve vysílači na 0 - 25 - 50 - 75 a 100. Jinak létám na Idle 0, na Idle 1 mám záchranu. Používám FBL Spirit, létám s T-Rexem 450L. Jsem začátečník a mám obavu, zda nastavený záporný kolektiv -9 není pro mě moc tvrdý při letu a hlavně při přistání, kde někdy tancuju nad přistávací deskou (1 x 0,5m) jako slon nad porcelánem. Řeším, zda nemám přidat Idle 2 a tam nechat záchranu, na Idle 1 přenést nastavení z Idle 1 a na Idle 0 nechat jen rozběh na start a přistání s nízkým kolektivem např. -4. Druhý způsob nevím, jestli není lepší tak, jak to je a jenom ve vysílači na Idle 1 snížit záporný kolektiv. Nevím, na kolik to vyjde při nastavení ve vysílači, jedině až po použití digitální měrky na listech. Rád bych od Vás věděl, jak je to správně pro začátečníky. Nebo jestli nechat všechno tak, jak je. Jinak bohužel nemůžu na mobilu Blackberry zprovoznit měřič otáček, takže mám nastaveno ve vysílači plyn na 65 procent a doufám, že je to v pořádku. Ocas neklepe, dobře drží i při zapnutí záchrany, tak snad je to v pohodě... Díky za odpovědi Jestli sem to dobře pochopil,máš na Governoru 65%? To je málo. Někde sem četl o 85% a já mám 95%
_________________ Aurora 9T-Rex 550X DominatorT-Rex450sportT-Rex250Phoenix simICharger 208BReaktor 300W 20A
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|