Kdyz nechces pasku, tak pouzi dva inbusove skrutky , zasrobovane cez trup do korenovych rebier vyskovky . V koreni musi byt vlepena vlozka do ktorej vyrezes zavit, alebo tam vlepis naseparovanu maticu M2. V trupe prevrtas proti sebe dve dierky pr cca 3mm na prestrcenie inbusaku a jeto . No a vo, vo tom to je...
.
Ale jeste se vratim k pouziti pasky ... myslim ze ji bezduvodne nemas rad.Co ti provedla??
Koukni ... na obycejnem papirovem kridle mam pojisteny usiska pruhlednou kancelarskou paskou.
Abych se pri demontazi vyhnul poskozeni papiroveho potahu pri sundavani pasky , je na kazdem dilu trvale umistena jeste jedna jedna zakladni vrstva.
Pri kompletaci kridla ji prelepim dalsi paskou. Pri opetovnem reozebirani pak neni problem tu druhou vrstvu bez problemu sloupnout.
pozn. a funguje to i jako bezpecnostny prvek.... pri havarce dojde k ulomeni preklizkove spojky bez destrukce dalsi konstrukce kridla a paska se strihne, aniz by poskodila potah. Overeno pri nerizenem padu modelu z cca 10 m primo na ucho. Příloha:
vosa 2015_zajisteni ucha_001.JPG
[ 129.96 KiB | Zobrazeno 2138 krát ]
Příloha:
vosa 2015_zajisteni ucha_002.JPG
[ 98.8 KiB | Zobrazeno 2138 krát ]
Příloha:
vosa 2015_zajisteni ucha_003.JPG
[ 66.73 KiB | Zobrazeno 2138 krát ]
Příloha:
vosa 2015_zajisteni ucha_004.JPG
[ 69.08 KiB | Zobrazeno 2138 krát ]
veka1