TERAZKY
|
Napsal: ned 03.04.2016 12:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
|
Osobne tie prevodovky nejak neviem prežuť... Nie je to náročné a údržbu? Dík za info.
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: ned 03.04.2016 13:57 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Já už je v pohodě prežúvam:-) přez 6 roků Je to jako se vším..když se k tomu chováš s rozumem...není problém. Když jseš technický idiot...máš za čas problém.
|
|
Nahoru |
|
|
kokeš
|
Napsal: pát 08.04.2016 6:38 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 8.1.2012 Příspěvky: 289 Bydliště: ¨Libina
|
graup15
Předmět příspěvku: Re: Viking2-E-6Kw a projekty mé či mých přátel
PříspěvekNapsal: úte 05.08.2014 18:07
Mazák Mazák Uživatelský avatar
Registrován: 2.5.2003 Příspěvky: 6071 Obrázky: 1 Blog: Zobrazit blog (25)
U Kontroniků mají podivný smysl pro humor. Odešel k nim motor s vymlácenou převodovkou. Důvod znám, ale hádat se s nima,že ten jejich slavný teflonový povrch zubů oběžného kola vydrží tak 30s,nemá smysl. Motor přišel z opravy za 100 ojro..., ale tentokrát jsem se nespolehl na alibismus (což znamená,je to nové,v záruce mělo by to být dobré,i když vím,že ten teflon vyjmysl je stupidita neskutečná),ale převodovku rozebral a namazal. Překvapení se nekonalo,opět to nebylo namazané!!! Takže jak někdo koupíte Kiru 500/600, ale i 480 řady jako komplet motor-převodovka. Nedbejte na ty žvásty v příbalovém letáku..a hezky rozebrat a namazat!!! A dobré je pak cca po 20 startech opět rozebrat, vyčistit tu směs teflonu a maziva...a opět namazat. Motory Neu, Leomotion...žádný teflonový zlepšovák nemají,chodí namazané a není s tím problém. No a jak teda u Megy
_________________ koksák
|
|
Nahoru |
|
|
TERAZKY
|
Napsal: pát 08.04.2016 7:03 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.6.2008 Příspěvky: 2560 Bydliště: Hlohovec, Člen RCMK Trnava
|
graup, prosím ťa ako je to krídlo pevné na povrchu? Neotlačí sa už pri jednoduchej bežnej manipulácii s ním?
_________________ ... čo purex spojil, človek nerozdeľuj...
|
|
Nahoru |
|
|
sramy
|
Napsal: pát 08.04.2016 8:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 11.1.2009 Příspěvky: 1048 Bydliště: ČR
|
Dotaz na Dalibora, čím mažeš převodovku? Čeká mě to u Vikouše.
_________________ Q X7S,Bolero,Q10,Rival,Limit,FW190,Flash,SK450,Viking2E,PikePerfect,Bf109,Aladin www.lmkchotebor.cz
|
|
Nahoru |
|
|
kokeš
|
Napsal: pon 11.04.2016 14:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 8.1.2012 Příspěvky: 289 Bydliště: ¨Libina
|
Díky za odpověď
_________________ koksák
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: pát 15.04.2016 18:07 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
Dalibore, nedala by se někde sehnat keramická převodovka? Jednu mám a sháním další, ale zatím nikde nic.
|
|
Nahoru |
|
|
Luboslav
|
Napsal: pát 15.04.2016 20:34 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 26.5.2007 Příspěvky: 300 Bydliště: Trnava, SK
|
Dalibor (alebo aj niekto iný), nespravil by si taký fotonávod s popisom ako rozobrať a zmontovať inrunner s prevodovkou? Zišlo by sa to určite viacerým, nikde nič také nie je. Viem že máš taký držiak na rozmontovanie. Mám v pláne spraviť si podobný. Ide mi o to či pri rozoberaní nahrievaš lepidlo, alebo to odmontovávaš len silou, ktorým smerom, čím mažeš prevody a koľko tam toho dávaš, ktorým lepidlo lepíš pastorok, ktorým lepidlom potom lepíš závit na prevodovke a hlavne koľko toho lepidla dávaš na osku a koľko na závit.
_________________ Ľuboslav Nagy
|
|
Nahoru |
|
|
tomashr
|
Napsal: pon 18.04.2016 7:35 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 21.6.2008 Příspěvky: 6020 Bydliště: Praha ČR
|
Zrovna na montáži Megy s KPG nic není, originální "flange" sedí přesně, jen se občas musí maličko protáhnout díra uprostřed, aby do ní zapadlo takové to osazení na těle motoru. Jsou to ale jen zlomky mm dané tolerancí a stačí i velký kulatý pilník a zatočit rukou - spíš je to o sražení hran než o nějakém na přesnost náročném zvětšování průměru. Funguje to perfektně i když to děláš doslova na koleně.
"Věda" a případně potřeba přípravků nastane až v momentu, kdy skládáš něco nestandardního. Třeba kvalitou jinak velmi přijatelné motory HET mají minimálně v některých sériích jinak rozložené montáží otvory a tam už se to musí předělat, to už je ale jiné téma.
|
|
Nahoru |
|
|
michalv
|
Napsal: pon 18.04.2016 13:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2010 Příspěvky: 583 Bydliště: Praha
|
Tak Dalibore kde jsou fotky?
_________________ Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
|
|
Nahoru |
|
|
graup15
|
Napsal: pon 18.04.2016 18:02 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 7423 Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (25)
|
Budou neboj...ještě se tu docmrndávám s jedním SSL. Pak budou Storka.
|
|
Nahoru |
|
|
michalv
|
Napsal: pon 18.04.2016 18:54 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.4.2010 Příspěvky: 583 Bydliště: Praha
|
Supeer dík
_________________ Jeti DC-16, Futaba FX-18+modul Jeti Swing speciál, Proxima 2, Stork 4, Mig 15, P47, Torro 900
|
|
Nahoru |
|
|
padák
|
Napsal: úte 19.04.2016 8:14 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 5.1.2012 Příspěvky: 181 Bydliště: Praha
|
Jo docmrndáváš ? a nějaký seriál nebude ?
_________________ Carbon Minicorado, P 51 Hacker, YG COSY, Slowboat, SSL, Salpeter F3K, DX9, skipper.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|