Pravidla fóra


O dalších nadšencích se dozvíte na Interaktivní mapě heli maketářů.



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 8:22 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 20.7.2010
Příspěvky: 5680
Bydliště: Kamenice - Praha východ
Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
Michael Gulyj píše:
Mě nezbejvá než s velkou radostí potvrdit slova šéfpilota. Fotky dodam, ale jelikož na druhý frontě bojuju doma se zedníkama, tak dneska už na to nemam :? .


A Petr to včera zkoušel i jako tří list :mrgreen:


Přílohy:
DSC_8715.JPG
DSC_8715.JPG
[ 170.6 KiB | Zobrazeno 2784 krát ]

Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 8:40 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Nemuzu za to ze jeden list upadnul jeste pri prevozu.... :D

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 9:05 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5079
Bydliště: Praha 6
Velká paráda :-) jak to vycházelo s odběrem na jlogu a letovým časem ? A co zvukový projev ? :-)

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 9:24 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Osm minut letu, spotrebovano 2311mAh z 5000mAh baterky (12S). Druhy let 5:30 a spotrebovano 1830mAh.
Zvuk je jen takove susteni. Letal jsem na 1200 a 1300 otacek. Je treba si uvedomit, ze listy nebyly skoro zatizeny, byly tam listy z UH-60. Tam toci 1250, ale tahnou 11 Kg tezkou helinu. Ted to vazilo okolo 6 kilo. Kdyz se listy vic zatizi, zmeni se i zvuk. Spotreba ale nejak vyrazne nestoupne. To mam vyzkousene na UH-60.
Dvoulista vrtulka pri 1300 otackach fungovala slusne. Jsou tam asymetricke listy 120mm. Pri 1200 uz ale byla trochu slyset jak byla v zaberu. Nicmene pro maketovy let porad fungovala velmi slusne.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 9:38 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5079
Bydliště: Praha 6
To vypadá perfektně, předpokládám že mechanicky nemá hlava jedinou věc k řešení takže Wessex se má na co těšit. Super - gratulace :-)

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 9:46 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Jj, zalet Wessexe se blizi. Dneska si ho privezu domu na nastaveni. Pokud vsechno pujde dobre, tak zitra bude pripraven na zalet. Pak uz jen pockat na slusnejsi pocasi.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 10:11 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5079
Bydliště: Praha 6
To stihneš v pohodě ještě před odjezdem. Jak mechanika Bella s dvoulistem, budeš to ještě prolítávat ? Předpokládám že včera na ní byl ten čtyřlist protože Wessex má dělenou mechaniku v maketovém trupu. Hřídele konečně máš a s dvoulistem to sice s tím šťastným karambolem letělo ale repete asi ještě dáš ne ? Příští týden se zase počasí zvedne a něco se najde. Pátek sobota leje, jedu do Krakowa - Muzeum lotnictva polskiego a na cestu nic moc.

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 10:19 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Bylo potreba proletnout tu hlavu. Nechteli jsme nic riskovat. Hola mechanika je snadno opravitelna.
To se povedlo vcera. Ted nasadim zpatky dvoulist a budu dale letat s mechanikou tak jak finalne prijde do Rangera. Jeste uvazuji o jinem motoru s mensim KV. Ranger je kompletne hotov. Jakmile uznam mechaniku za bezproblemovou, tak to uz jen poskladam dohromady.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 10:54 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
pkotatko píše:
Osm minut letu, spotrebovano 2311mAh z 5000mAh baterky (12S). Druhy let 5:30 a spotrebovano 1830mAh.
Zvuk je jen takove susteni. Letal jsem na 1200 a 1300 otacek. Je treba si uvedomit, ze listy nebyly skoro zatizeny, byly tam listy z UH-60. Tam toci 1250, ale tahnou 11 Kg tezkou helinu. Ted to vazilo okolo 6 kilo. Kdyz se listy vic zatizi, zmeni se i zvuk. Spotreba ale nejak vyrazne nestoupne. To mam vyzkousene na UH-60.
Dvoulista vrtulka pri 1300 otackach fungovala slusne. Jsou tam asymetricke listy 120mm. Pri 1200 uz ale byla trochu slyset jak byla v zaberu. Nicmene pro maketovy let porad fungovala velmi slusne.



Ahoj,
gratuluju, je to super a ty letové časy a odběry jsou úžasný :D Asi to někde dřív bylo napsáno, takže se omlouvám za sklerozu, ale s jakými listy jste to zkoušeli? Polosouměrné? a délka?

A na Rangerovi budou listy něco přes 800 a polosouměrné nebo souměrné?

Pavel

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 11:45 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Ctyrlist od Heli-Tec. Polosoumerne, delka 700mm.
Na Rangerovi budou listy stejne, jen delka 820mm.

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 12:08 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
Jo, díky. Myslíš, že by to šlo i se souměrnými listy? Pořád totiž přemýšlím, jestli do toho mého Hughese nepořídit elektro místo toho benzínu. Ale mám doma zásobu listů 760mm souměrných (kdysi z výprodeje u Lindingera, listy BBT), tak by se mi moc nechtělo kupovat jiný, když tady těch mám opravdu hodně :)
S tím benzínem jsou v pohodě, a to i když mi teď benzínová heli váží cca 7kg, tak lítá i jednoduché akro. Do Hughese musím mechaniku výrazně odlehčit.

P.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 12:29 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 13.1.2007
Příspěvky: 6689
Bydliště: Berounsko
Va vlaknu o Rangerovi jsem daval data z letu nez se na to me sesypalo. To tam byly soumerne listy Align 800mm.
Se soumernymi listy to poleti stejne, jen budes mozna muset malinko vic tocit. Ale neni v tom zase takovy rozdil. Bude to treba 100-200 otacek podle delky listu.
Petr

_________________
Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 12:48 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru

Registrován: 18.1.2012
Příspěvky: 1212
Bydliště: Praha
Jojo, měl jsem pocit, že jsi tam psal o souměrných listech, ale nevěděl jsem to jistě. taky jsem se tam mohl podívat. Díky za to porovnání - nárůst cca 100-200 otáček není asi nijak dramatický.
Tak uvidíme, co tam nakonec zamontuju :)
Díky
P.

_________________
Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 18:35 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 29.7.2015
Příspěvky: 801
Kolegové, všem vám děkuji, ale hlavně bych rád veřejně poděkoval Petrovi Koťátkovi, za jeho obětavost a nasazení, které ještě nekončí (Wessex), v jeho tak vzácném čase. Opravdu si toho s Martinem upřímně vážíme. Myslím, že technicky už bylo všechno řečeno, tak chybí jen ty slíbené fotky.


Přílohy:
003.JPG
003.JPG
[ 138.22 KiB | Zobrazeno 2641 krát ]

005.JPG
005.JPG
[ 164.38 KiB | Zobrazeno 2641 krát ]

009.JPG
009.JPG
[ 103.23 KiB | Zobrazeno 2641 krát ]

024.JPG
024.JPG
[ 34.82 KiB | Zobrazeno 2641 krát ]


_________________
Westland Wessex
Bell 47G Sioux
Futaba T-10CG
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06.04.2016 20:12 
Mecenáš serveru
Mecenáš serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 31.8.2009
Příspěvky: 5079
Bydliště: Praha 6
Je to impozantní mašina, samozřejmě pokud lítám s 550 je to logický postřeh. Na Bella i Wessexe se moc těším, snad mi to v létě vyjde pod ten Čerchov kam se nás sjede vícero :-).

_________________
TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G
http://relax450.rajce.idnes.cz


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz