Autor |
Zpráva |
OPR
|
Napsal: stř 06.04.2016 8:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
Michael Gulyj píše: Mě nezbejvá než s velkou radostí potvrdit slova šéfpilota. Fotky dodam, ale jelikož na druhý frontě bojuju doma se zedníkama, tak dneska už na to nemam . A Petr to včera zkoušel i jako tří list
Přílohy: |
DSC_8715.JPG [ 170.6 KiB | Zobrazeno 2784 krát ]
|
|
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 8:40 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Nemuzu za to ze jeden list upadnul jeste pri prevozu....
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 06.04.2016 9:05 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
Velká paráda jak to vycházelo s odběrem na jlogu a letovým časem ? A co zvukový projev ?
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 9:24 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Osm minut letu, spotrebovano 2311mAh z 5000mAh baterky (12S). Druhy let 5:30 a spotrebovano 1830mAh. Zvuk je jen takove susteni. Letal jsem na 1200 a 1300 otacek. Je treba si uvedomit, ze listy nebyly skoro zatizeny, byly tam listy z UH-60. Tam toci 1250, ale tahnou 11 Kg tezkou helinu. Ted to vazilo okolo 6 kilo. Kdyz se listy vic zatizi, zmeni se i zvuk. Spotreba ale nejak vyrazne nestoupne. To mam vyzkousene na UH-60. Dvoulista vrtulka pri 1300 otackach fungovala slusne. Jsou tam asymetricke listy 120mm. Pri 1200 uz ale byla trochu slyset jak byla v zaberu. Nicmene pro maketovy let porad fungovala velmi slusne.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 06.04.2016 9:38 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
To vypadá perfektně, předpokládám že mechanicky nemá hlava jedinou věc k řešení takže Wessex se má na co těšit. Super - gratulace
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 9:46 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Jj, zalet Wessexe se blizi. Dneska si ho privezu domu na nastaveni. Pokud vsechno pujde dobre, tak zitra bude pripraven na zalet. Pak uz jen pockat na slusnejsi pocasi.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 06.04.2016 10:11 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
To stihneš v pohodě ještě před odjezdem. Jak mechanika Bella s dvoulistem, budeš to ještě prolítávat ? Předpokládám že včera na ní byl ten čtyřlist protože Wessex má dělenou mechaniku v maketovém trupu. Hřídele konečně máš a s dvoulistem to sice s tím šťastným karambolem letělo ale repete asi ještě dáš ne ? Příští týden se zase počasí zvedne a něco se najde. Pátek sobota leje, jedu do Krakowa - Muzeum lotnictva polskiego a na cestu nic moc.
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 10:19 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Bylo potreba proletnout tu hlavu. Nechteli jsme nic riskovat. Hola mechanika je snadno opravitelna. To se povedlo vcera. Ted nasadim zpatky dvoulist a budu dale letat s mechanikou tak jak finalne prijde do Rangera. Jeste uvazuji o jinem motoru s mensim KV. Ranger je kompletne hotov. Jakmile uznam mechaniku za bezproblemovou, tak to uz jen poskladam dohromady.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: stř 06.04.2016 10:54 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
pkotatko píše: Osm minut letu, spotrebovano 2311mAh z 5000mAh baterky (12S). Druhy let 5:30 a spotrebovano 1830mAh. Zvuk je jen takove susteni. Letal jsem na 1200 a 1300 otacek. Je treba si uvedomit, ze listy nebyly skoro zatizeny, byly tam listy z UH-60. Tam toci 1250, ale tahnou 11 Kg tezkou helinu. Ted to vazilo okolo 6 kilo. Kdyz se listy vic zatizi, zmeni se i zvuk. Spotreba ale nejak vyrazne nestoupne. To mam vyzkousene na UH-60. Dvoulista vrtulka pri 1300 otackach fungovala slusne. Jsou tam asymetricke listy 120mm. Pri 1200 uz ale byla trochu slyset jak byla v zaberu. Nicmene pro maketovy let porad fungovala velmi slusne. Ahoj, gratuluju, je to super a ty letové časy a odběry jsou úžasný Asi to někde dřív bylo napsáno, takže se omlouvám za sklerozu, ale s jakými listy jste to zkoušeli? Polosouměrné? a délka? A na Rangerovi budou listy něco přes 800 a polosouměrné nebo souměrné? Pavel
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 11:45 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Ctyrlist od Heli-Tec. Polosoumerne, delka 700mm. Na Rangerovi budou listy stejne, jen delka 820mm.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: stř 06.04.2016 12:08 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Jo, díky. Myslíš, že by to šlo i se souměrnými listy? Pořád totiž přemýšlím, jestli do toho mého Hughese nepořídit elektro místo toho benzínu. Ale mám doma zásobu listů 760mm souměrných (kdysi z výprodeje u Lindingera, listy BBT), tak by se mi moc nechtělo kupovat jiný, když tady těch mám opravdu hodně S tím benzínem jsou v pohodě, a to i když mi teď benzínová heli váží cca 7kg, tak lítá i jednoduché akro. Do Hughese musím mechaniku výrazně odlehčit. P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 06.04.2016 12:29 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Va vlaknu o Rangerovi jsem daval data z letu nez se na to me sesypalo. To tam byly soumerne listy Align 800mm. Se soumernymi listy to poleti stejne, jen budes mozna muset malinko vic tocit. Ale neni v tom zase takovy rozdil. Bude to treba 100-200 otacek podle delky listu. Petr
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
pavel123
|
Napsal: stř 06.04.2016 12:48 |
|
Mecenáš serveru
|
|
Registrován: 18.1.2012 Příspěvky: 1212 Bydliště: Praha
|
Jojo, měl jsem pocit, že jsi tam psal o souměrných listech, ale nevěděl jsem to jistě. taky jsem se tam mohl podívat. Díky za to porovnání - nárůst cca 100-200 otáček není asi nijak dramatický. Tak uvidíme, co tam nakonec zamontuju Díky P.
_________________ Benzín.heli vl. konstrukce, mot. G290RC, Spirit; heli 120 vl.konstr.; hk250(MD500); Sniper, Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Relax
|
Napsal: stř 06.04.2016 20:12 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 31.8.2009 Příspěvky: 5079 Bydliště: Praha 6
|
Je to impozantní mašina, samozřejmě pokud lítám s 550 je to logický postřeh. Na Bella i Wessexe se moc těším, snad mi to v létě vyjde pod ten Čerchov kam se nás sjede vícero .
_________________ TREX450PROHC3SX, TREX550Spirit, TREX600B.Demon, TREX600VBarNeo, TF8G http://relax450.rajce.idnes.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|