Autor |
Zpráva |
Standa Stuchlý
|
Napsal: stř 03.02.2016 21:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
leštěnka je ocelová kulatina, ne černá ale stříbrně lesklá. Prostě leštěnka. . Třeba tady http://www.elox.sk/k-11-tyce-kruhoveběžně v každé hutní prodejně, nebo zámečnické dílně. Stačí říct že chceš leštěnku takového a makového průměru a délky. Žádná exotika.
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
martin z
|
Napsal: stř 03.02.2016 22:10 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 2.8.2008 Příspěvky: 1566 Bydliště: Pelhřimov, ČR Obrázky: 1
|
Znám to pod názvem hlazenka, chvíli mi trvalo než jsem leštěnku pochopil.
|
|
Nahoru |
|
|
Standa Stuchlý
|
Napsal: stř 03.02.2016 22:14 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.5.2010 Příspěvky: 1891
|
jo, hlazenka . To víš, jiný kraj.......... ještě doplním: Na 2-3m křídlo stačí 8mm uhlíková trubka ( to kvůli pouzdrům ) a do ni vlepit 6mm hlazenku. Stačí sekundáčem na jedné straně, jen aby se to nehýbalo. Pevnostně dostačuje a váhově to není u tohoto rozměru až takový problém.
|
|
Nahoru |
|
|
madooeiei
|
Napsal: stř 02.03.2016 10:09 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 7.10.2015 Příspěvky: 1
|
na propojení a pevnější uložení v trupu je 4mm, takže tam závitovku asi dávat
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 14:27 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Dneska jsem byl zalítnout NIMBUSe. První let byl plný adrenalínu , ale ustál jsem to a pak už to pomalu šlo k lepšímu. Byl celkem vítr, což moc nepomohlo. Vypadá to že je těžký na čumák, tak ho ještě dovážím a pak uvidíme. Celkem ztrací rychlost a do zatáček se jakoby láme. Možná je to tím, že má tendenci lehce vyplouvat díky těžšímu čumáku.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
Naposledy upravil Vážka dne úte 14.06.2016 12:36, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: ned 27.03.2016 15:23 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
|
Vážka píše: Vypadá to že je těžký na čumák, tak ho ještě dovážím a pak uvidíme. Celkem ztrací rychlost a do zatáček se jakoby láme. Možná je to tím, že má tendenci lehce vyplouvat díky těžšímu čumáku.
musíš provést dive test--určitě by neměl Nimbus samovolně moc vybírat sám, pokud zalétávám nový model, nějakému serioznějšímu seřizování v případě, že tak nějak ten model zatím létá se začnu věnovat až po nějaké době---kdy už se mi z řízení toho nového modelu obrazně neklepou kolena---zase je ale dobré, nezvyknout si na to jak ho udržet ve vzduchu pomocí skřížených rukou. pokud se ti zdá lehký na ocas--zatím začni dovažováním ocasu klidně zvenčí na konec trupu ---třeba přišroubovávat nějakých těžkých podložek šroubama na výškovku. pokud ale nějak létá, nespěchej a spíš počkej, než se přestanou klepat kolena, páč jakákolií změna těžiště zase bude znamenat jiné trimování a nový stres, že to zase letí jinak, než let před upravou. až budeš ladit klonění pro přistání při vyklopených klapkách, nelad to přez křidélka, ty nech tak jak jsou a když to bude klonit na plných klapkách na jednu stranu, zmenši výchylku té klapky, přez kterou to kloní----někdy dojdeš k výsledku, že doma na stole jdou klapky stejně, ale ofukované v letu to přez jednu kloní víc--prostě pokud chodí křidélka stejně a model při buterfly kloní--lad to na klapkách a né na křidélkách.
Naposledy upravil pepin dne ned 27.03.2016 17:31, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
Tom75
|
Napsal: ned 27.03.2016 15:34 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 2.2.2006 Příspěvky: 118 Bydliště: Háj ve Slezsku Obrázky: 0
|
A těžiště je podle plánu? Mě to spíš připadá jako těžké na zadek, už podle té ostré reakce na výškovku a té snahy stočit se do vývrtky po ztrátě rychlosti. To je můj názor, jsem zvědavý jak posoudí tento let ostatní, snad nejsem úplně mimo.
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 16:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Děkuju za reakce. Mě se zdálo že to má tendenci se houpat/vybírat, ale ne moc. Tak jsem si říkal, že je to lehce těžší na čumák. Možná mám taky mco přitaženou výškovku, chce to ještě lítat a ladit, jak píše Pepin než se přestanou klepat kolena . Zkusím to doma ještě posadit na vyvažovačku. Pak písnu další poznatky z následných letů.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 17:09 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Jo a po tom prvotním mávání křídlama se ohly obě spojovačky. Bylo to aspoň pro mě brutální mávání. Na druhou stranu, je vidět, že křídla Nimbuse něco vydrží. Měl jsem tam ty dutý nerez trubky s karbon kulatinou uvnitř. Teď tam vrátím ty originální.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Wormsnake
|
Napsal: ned 27.03.2016 17:12 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2015 Příspěvky: 1421 Bydliště: Šternberk, ČR
|
Krasny ero! Z meho hodne laickeho pohledu me to taky prislo tezky na ocas, skusil dovazit nos. A mozna taky moz natazena vyskovka. Taky bych skusil snizit vychylky na kridilkach a vyskovce mas moc divoky.
_________________ NazaM F550-Rozebraná, RCT800-Padená rozbitá Vektor XXL, EasyGlider,Taranis HB-D8T Brushless
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 17:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Hodil jsem to teď na vyvažovačku a chybělo 15g na ocase. Jinak výchylky ještě snížím to souhlasím.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
pepin
|
Napsal: ned 27.03.2016 17:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
|
Vážka píše: Měl jsem tam ty dutý nerez trubky s karbon kulatinou uvnitř. Teď tam vrátím ty originální.
ty trubky tam dej opravdu až po záletu a pouze do bezvětrného počasí na termické létání a né žádnou divočinu. na to je tam potřeba mít ty origo ocelové kulatiny. PS: podle mojich zkušeností z mého nimbuse--s cca 200g motorem budeš prostě těžký na ocas--kde udává těžiště výrobce vubec neřeš. bez dive testu se ale nepohneš z místa a nic nedoladíš.
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 20:22 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Moc diky Pepine, snizil jsem vychylky a zitra, jestli nebude zas tak fucet to pujdu znovu zaletnout a uvidime. Jinak me mile prekvapilo kolik to ero vydrzi a taky se mi libi, jak vypada v letu majestatne.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
mab
|
Napsal: ned 27.03.2016 20:31 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.5.2012 Příspěvky: 715 Bydliště: Vyškov, ČR
|
Vážka píše: Dneska jsem byl zalítnout NIMBUSe. První let byl plný adrenalínu , ale ustál jsem to a pak už to pomalu šlo k lepšímu. Byl celkem vítr, což moc nepomohlo. Vypadá to že je těžký na čumák, tak ho ještě dovážím a pak uvidíme. Celkem ztrací rychlost a do zatáček se jakoby láme. Možná je to tím, že má tendenci lehce vyplouvat díky těžšímu čumáku. Budu rád případné poznatky zkušenějších. Moc velký výchylky na výškovce, jakmile je ofukováno vrtulí, tak to vůbec nezvládáš. S tím může, ale nemusí souviset těžiště moc vzadu. Během letu to šíleně dojíš, buď rád, že je to tak hodný letadlo, které vývrtku spíš jen naznačuje, jinak bys byl několikrát v zemi. Taky mi přijde, že nerozlišuješ po větru a proti větru! Když ho necháš na rychlosti, tak se chová způsobně, samozřejmě, nevidím ti na ruce, jen co je na videu. Zkontroluj komplet geometrii. Velké expa na výškovku a/nebo dvojí výchylky, záleží co umí vysílač. Těžiště pro zálet dle výrobce. Kormidla do nuly. Pak vytrimovat v letu. Dive test až se vylétáš. A létat, ať víš co éro umí a dokáže. To houpání pod motorem dělají tvoje ruce, teda pokud není trup z gumy. A přestaň to dojit aspoň po větru, dodíval jsem to do konce, ale je to o nervy Moc pěkné éro. PS: sakra kde to létáš, tam se mi líbí, tam chci taky.
_________________ x9d, x-lite pro a pár poletuch
|
|
Nahoru |
|
|
Vážka
|
Napsal: ned 27.03.2016 21:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 17.1.2015 Příspěvky: 966 Bydliště: Brno - Venkov (severo-západ)
|
Mas ve vsem pravdu. Uz jsem to cele prenastavil a vyvazil. A to skakani pri prvnich startech bylo tim, ze jsem tam mel blbe nastavene potlaceni vyskovky na motor a samozrejme velka vychylka vyskovky a taky moje ruce Litam mezi polema za Zebetinem u Brna, kdyz budes mit cestu klidne prijed.
_________________ ASW-17, Sea Beaver, Piper PA-18 Super Cub JETI DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|