se servisem mám špatné zkušenosti. koupil jsem novou P3, jen samotný stroj, bez ovladače, baterie, gimbalu atd. s tím, že ty věci tam přendám z havarovaného. Stroj přišel v pohodě, spárování proběhlo, kamera šla, ale nešla registrace. 3 různé přístroje a tři různé adresy... v DJI mi poradili, at se obrátím na prodejce.
http://www.model-rc.cz .poslal jsem to tam a po dvou týdnech se ozvali z Pelikána a po mě chtěli ještě gimbal a ovladač. v dobré víře jsem jim ho poslal. za další dva týdny mi odpověděli, že to není záruční oprava, prý bylo ulomené párovací tlačítko ale že musí opravit ten gimbal, že bez toho to nejde. poslal jsem je do řiti s tím, že reklamuji stroj a ne gimbal. chtěli za to 12tis.
za opravu funkčního gimbalu - na druhém stroji funguje bez problému. mezitím jsem si pořídil P4, protože jsem byl bez dr.ona... sice mi zůstal ten starý,ale bez kamery.
nakonec to dopadlo tak, že mi ten starý gimbal poslali zpět, přidali nový, a řekli si 9tis. takže ted mám doma dvě P3 adv, jednu funglovku, ten starý a tu P4.
at jde celý servis do prdele i se zárukama. najdou si něco, aby to nebylo v záruce a pak jen chtějí peníze....
spárování s ovladačem proběhlo v pohodě..... nechápu jak mohlo být ulomené tlačítko... to by se mi to vůbec nespárovalo a co to mělo společné s gimbalem.
no a dr.on mi zpět přišel tento týden, po 8 týdnech....