Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky:6
Po delší době jsem vzal opět provětrat svoji 45-tku. Je to fakt hodnej mazel i když pár úprav bylo nutno udělat. Takže má ostříďákovaný motory, pružinu, silnější baterie, předělávané osvětlení, změněné těžiště a kabinu ze 450-tky a lítá moc pěkně. Samozřejmně je to vrťásek pro toho kdo chce pohodičku bez zvýšených provozních nákladů. Ale nic víc od něj nečekejte , ale i tak si myslím že začátečníka nezklame a zkušenějšího potěší
Čus, Mám problém se střídavým upgradem na F-45 z banggoodu. Při zapojení baterky mi normálně hlavní motor zahraje melodii, pak párkrát pípne, potom pomlka, jednu pípne a je ready. Ale Zadní motor už od začátku stávkuje...někdy se ''načte''(nevím co to vlastně signalizuje)hned a někdy po melodii pípá i 30-90 sekund, potom jednou pípne a je ready. To mi dělal když jsem lítal nebo spíš visel doma, ale jak jsem ho vzal poprvé ven, tak mi pípal i několik minut a za celých 40 minut se mi nepodařilo jej zprovoznit. a stávkoval občas i hlavní motor, ale ten jen chvíli. Celkem mě to štve.
Nevíte někdo čím by to mohlo být? Je možné špatné přiletování, protože jsem pájel poprvé (ale zas jsem s ním doma v poho vylítal 10 baterek) nebo teplotou, protože v 10 stupních se spárovat nechce, ale doma v poho. Ještě je možné, že je origo baterka slabá...? Za radu budu moc rád.
Registrován: 24.1.2014 Příspěvky: 122 Bydliště: Miroslav okr.Znojmo Obrázky:1
Tím letováním by to mohlo být.Můžeš tam mít studenej spoj.V teple se to roztáhne tak to funguje.Venku v zimě se to chladem smrští a pak spoj nefunguje.
Registrován: 19.2.2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Desná jizerské hory
Dobry den kolegové:-) koupil sem pouzivany set vrtulniku s tim ze bude potreba nejspise vymnena ridici jednotky vrtulniku z duvodu ze se neparuje vysilac s vrtulnikem.nicmene se mi parovani povedlo ale pouze v pripade ze baterie ve vysilacce ukazovali 5,6V pokud bylo napeti nizsi parovani se nezdarilo.potrebuju radu jestlu se s tim nekdo setkal zda vymenit ridici jednotku nebo vysilacku popripade kestli tu mezi vami neni nekdo z okoli jablonce nad nisou kdo vrtulnik vlastni verzi jedna ze bysme skusili parovani s jinou vysilackou.dekuji vsem
Naposledy upravil knour dne pon 07.03.2016 13:50, celkově upraveno 1
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7414 Bydliště: ČR Obrázky:8
- Najít poblíž někoho s funkčním setem f45 je správná cesta. Byl tu případ s podezřením na vadnou desku RX po pádu. Po koupi nové desky, ale problém přetrvával (ta nová byla nejspíš vadná). - Vysílačka (TX) f45 je na 4 ks AA. Pokud ti párování chodí pro 5.6 V a menší napětí, tak tam dej trochu vybité NiMH 1.3 až 1.4 V na článek (5.2 V až 5.6 V celá sada - napětí při vybíjení NiMH se mění méně, je plochý) a vyzkoušej (nejlépe s pomocníkem) dosah (reakci na plyn) na zemi. Budeli vyhovovat je vše OK. Pokud jsi četl návod, tak tam je uvedena doporučená vzdalenost TX a heli pro párování. Pokud máš heli a TX těsně u sebe a nepárují se (čerstvé alkalické AA 1.6 x 4 = 6.4 V) zkus vzdálenost pro párování zvětšit. Po uspěšném spárování opět zkouška dosahu na zemi. Budeli i pak vše OK set bych považoval za vyhovující a schopný testu za letu.
- JE TO VŠAK DIVNÉ. UŽIVATELÉ, KTERÝM VADÍ pro 4 ks NiMH signalizace malé napětí, dávají do TX f45 5 ks akumulátorů. Tento úkaz dotyčný modelář nepopisoval.
Registrován: 22.7.2012 Příspěvky: 4515 Bydliště: Zvole u Prahy Obrázky: 0
Já jsem to pochopil tak, že 5,6 V se spáruje a při nižším napětí ne. Takže pokud se budou používat alkalické baterie, tak není problém. Možná jsou určeny primárně. Taky je možný, že se ve vysílači nastavuje, jaké baterky se použijí. (měl jsem to u foťáku)
Registrován: 19.2.2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Desná jizerské hory
Set sem koupil se ctyrmi nejakymi lepsimi tuzkaci a pri napeti 5,4 se nedalo zparovat.kdyz s tam vrazil svoje eneloopky, ktere nebyli plne nabyte, napeti ukazalo 5, 6V a parovani se podarilo.pri poklesu jiz nikoliv.ted vyndam baterky z nabíječky a uvidime.ale je divne ze s tim mel problem i minuli majitel a odhadoval to na spatnou ridici desku.a nebo sem lama a s tema baterkama to neumim:-) jinak o vzdalenosti vysilace a prijimace pri parovani vim letam tretim rokem letadla ale i tak diky za rady.
Registrován: 7.5.2015 Příspěvky: 7414 Bydliště: ČR Obrázky:8
To: dudaj, četl jsem nepřádně a i když mi to bylo divné i v opakovaném čtení jsem to zase pobral špatně. Hračka - heli set F45 od MJX na vysílačce volbu 1.5 V nebo 1.2 V (Nixx) nemá. === S nižším napětím má TX nejspíš nižší výkon, který pak ke spárování nestačí. Pokud po spárování je trvale a spolehlivě dostatečný dosah soupravy, tak by mi tohle až tak příliš nevadilo. === Test dosahu s pomocníkem pomocí reakce na plyn = POZOR NA MOŽNÝ ÚRAZ ROTOREM! ASI JE VHODNĚJŠÍ POHLEDEM A SLUCHEM TESTOVAT NATÁČENÍ LISTŮ SERVY. === Podívej se na stránky Google(René Hornych) https://www.youtube.com/playlist?list=UUEvfYjrHytdFaT6W0TlQ7eQ konkrétně tuto úpravu "MJX F-45 úprava napájení vysílačky 5x ENELOOP AA 2000mAh" https://www.youtube.com/watch?v=mORnPZabo38&list=UUEvfYjrHytdFaT6W0TlQ7eQ&index=15 znovu: JE-LI DOSAH PO SPÁROVÁNÍ DOSTATEČNÝ, TAK VZDÁLENOST PŘI KTERÉ SE TO PÁRUJE BYCH NEŘEŠIL "Ovládací vzdálenost: 150m - Dálkový ovládač: GR-29C R/C" (pozn.: GR129 ?) http://www.mjxtoys.cz/rc-vrtulniky/f-serie/mjx-f45 Bohužel neuvádí zda ve vzduchu, či na zemi. Předpokládal bych, že by to mělo být i pro nízký let. Ve svislém směru pak dvakrát až třikrát víc. Tak daleko nevidím, tudíž nelétám. Nezkoušel jsem to.
Pozde.Mel jsem f45 s maximalnim tuningem ( doufal jsem, ze bude letat). Rozebral jsem ji na nahradni dily, protoze f45 nikdy litat nebude.Je to na viseni.
Registrován: 1.5.2014 Příspěvky: 1500 Bydliště: Mikulov na Moravě Obrázky:6
MajaDL píše:
Pozde.Mel jsem f45 s maximalnim tuningem ( doufal jsem, ze bude letat). Rozebral jsem ji na nahradni dily, protoze f45 nikdy litat nebude.Je to na viseni.
Nebudu s tebou polemizovat jestli bude nebo nebude lítat nebo viset. Spíš se pozastavím nad dodatkem: "Rozebral jsem ji na nahradni dily". Docela by mne zajímalo kde použiješ ty náhradní díly na které jsi si F45-tku rozebral
Jednoduche,tuhle konektor, tuhle sroubek, motorek se taky hodil a baterkama napajim fatshark bryle. Polemizovat nemusime.Pretlacovani se s flybarem neni letani.Nehlede na to, ze kdyz je ve vzduchu, nesmis dychat, protoze by se proti tomu vetru neprosadila.Presel jsem na 6ch a konecne si to uzivam
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru