To není o rušení, ale na mobilu zvládnu psát tak akorát SMS, ale už ne delší texty s diakritikou.
Jde o to, vyndat celou sestavu hlavní hřídele, včetně hlavního kola. Pustíš heli, uvidíš zda ti nevibruje hlavní motor nebo ocasní motor. Pak namontuješ hl. kolo s hřídelí a pojistným kroužkem. To samé. Pak díly hlavy, bez listů. ... No a takhle postupně pokračuješ, dokud nezjistíš, kdy se vibrace skokově zvýší.
Je možné, že takto na nic nepřijdeš. Pak je potřeba v první řadě zkontrolovat a potlačit vůle - u takhle malých strojků se každá projeví negativně, jinak řečeno, "vakl" někde je sice třeba 0.1 mm, ale v poměru k celkové velikosti dílu už to "hází" hodně. No a jak se to třeba v přepákování nasčítá, tak ti pak mechanika hází jako prase.
Pokud se matně pamatuju, na přepákování radili kdesi na webu trochu připlácnout očka horkým šroubovákem, do toho bych se spíš nepouštěl (riziko zničení celého dílu) a napřed bych zkusil vybrat ze zásoby takové ND, aby byly vůle minimální.
No a pak to převážení listů, nebo je aspoň zkus mezi sebou prohodit, uvidíš zda se vibrace sníží.
Vzato kolem a kolem, můžeš na tom strávit hodně hodin. Na druhou stranu, pokud je vrtulník řiditelný, tak bych to moc nehrotil - ve své podstatě jsou to strojky takříkajíc na hraní. Otázka pak je, zda ten čas nestrávit spíš blbnutím (poletováním) na hřišti