Konečně jsem vzdal synkovo oddalování sestřihu videa (má jiné důležitější činnosti jako filmy, hry, facebůk apod.) a umatlal jsem to sám. Točeno jeho Galaxy S4, trochu jsme do toho kecali, pípá do toho vario které neumím deaktivovat (je součástí GPS modulu) a vrčí do toho vlečná z letiště za zády
Měl jsem "v šuplíku" plonkové 2 sady 5s LiPol 3000mAh 20C. Po proměření Ri jsem vybral 6 článků a spáchal z nich pack "na míru" pro Riff Raffa.
Příloha:
6s_3000mAh_20C.JPG [ 53.13 KiB | Zobrazeno 2749 krát ]
Má krásných 500g a éro s ním viditelně ožilo díky vyššímu výkonu a letovce 2300g. Po kraťounkém letu (tak 2,5 min.) jsem dobíjel asi 800mAh - pokud tedy výdrž bude cca 6 minut (dobíjet bych chtěl tak 2400mAh max.), budu spokojený.
Měření rychlosti má éro již za sebou, implantoval jsem místo GPS čidlo přece jen praktičtější - snímač napětí Gr/SJ Hott. Protože je však jen do 4s, musí stačit sledování "spodních" čtyř článků abych věděl kolik toho v baterce asi tak zbývá po stránce napětí za letu; po proříznutí boku konektoru tam jde zapojit jak 5s tak 6s pack:
Příloha:
SeaFury_19.JPG [ 58.91 KiB | Zobrazeno 2749 krát ]
Ještě zopakuji dnes opět potvrzený postřeh z prvních letů - éro je při zatáčkách v dálce velmi špatně čitelné, proti šedobílé obloze je vidět jen černý střed křídel a čárka trupu, víc už nic... Chce to model stále sledovat a mít trvalou povědomost o jeho okamžité poloze.
Taky jsem neodolal a koupil letadlo za 90 USD,ještě jsem neletěl,čekám na 90 mm kužel až dorazí, budu používat vrtuli 15/8 kterou jsem testoval,ztratím nádherný vzhled čtyřlisté vrtule,ale ta originál má tragickou účinnost.Testoval jsem tah a odběr na zařízení z HK a porovnával jak vrtule tak parametry originálního motoru s podobným motorem,který půjde do Katany od PA. K originálnímu motoru,nevím jak kvalitní jsou ložiska,to ukáže čas ale,parametrově je skoro na chlup stejný s tímto motorem:LEOPARD LC4250-12T 410KV BRUSHLESS OUTRUNNER http://emotors.cz/elektromotory/6853-le ... unner.html Naměřené hodnoty motoru: 6S-30C - Vrtule 15/8 APC Proud 30A spotřeba 750 Watt tah 3200 gr. Vrtule 14/7 23A 570Watt tah 2400 gr Vrtule 13/6 3 listá 26A 630 Watt tah 2600 gr Bohužel jsem ztratil lístek s parametry originální vrtule,ale bylo to asi o 30 procent horší.Nevím jestli zařízení měří přesně,myslím si, že to ukazuje méně, protože když porovnám měření jiných motorů s parametry které jsou dány výrobcem tak to nesedí,u leoparda při stejné vrtuli co mají oni v tabulce 15/8 a spotřebě 540 Watt mají tah 3300 gr já naměřil 2500gr. Jinak dík za upozornění záslepky na nádrž,určitě bych ji taky ztratil.
Registrován: 2.8.2011 Příspěvky: 445 Bydliště: Černovice u Tábora Obrázky:2
Když jsem měl P-47 1400 od fms, tak tomu i k P-51 jsou unašeče a maketový vrtule 14x8 Muselo by se nakoupit plastový unašeč a listí. Díra v unašeči je 8mm. Třeba vám to pomůže v rozhodování Můj Jug měl taky přes dvě kila, 4250/600kv motor a honil to 4s. Lítalo to hezky maketově, dostatečně na základní obraty. Takže na 6s by to musela být střela. http://www.pelikandaniel.com/?sec=rel&id=46308&rt=2#rels
_________________ Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
No, ony tyhle lisované jakomakety jsou dost členité, samý zářez, drážka, výstupek... To dost brzdí a na překonání odporu vzduchu to potřebuje chlapácký výkon. Mám příkon cca 900W (se 6s) a letí to tak nějak rozumně a pohledně; vyšší fofr by tomu podle mně ani neslušel, bylo by to nerealistické už od pohledu... si říkám...
Registrován: 2.8.2011 Příspěvky: 445 Bydliště: Černovice u Tábora Obrázky:2
Jako jasný, tak ubrat plyn se dá vždycky, ale nemůžu říct, jak by to lítalo. S mím pohonem jsem si říkal, že by to ještě chtělo přidat, aby to bylo ono, ale spokojil jsem se stím. Jen jsem chtěl ponuknou, že možnost koupit hotové tu je A vlastně. Tady může vidět, jak to letělo. Průlety jsem měl 1/2 až 3/4 plynu, plný do stoupáků a baterka už taky byla stará asi dvě sezony. https://www.youtube.com/watch?v=WmFmt5If6EA
_________________ Přístroj, který je pod proudem, vypadá stejně jako ten, který není, jen je jiný na dotek. :D
Zdar,pěkné video.Co se týká vrtule tak ve stavebnici byl ještě kužel na 4list i s unašečem ,tak s 5listu který byl ve stavebnici bych lehce udělal 4list a zkusim to .Jinak pokud sleduješ poznatky na Fury na HKtak tam je spousta diskuze o vrtulích a různých úpravách ,je tam asi 180 stránek jenom o Fury.
Ahoj, tak to se snad někde na akci setkáme a dáme let ve dvojici
Pokud chvíli počkáš než dodělám Hurika Mk.IIC Trop , můžem dát taky let ve dvojici , ale hezčí by to bylo asi s Mosquitem pokud ho ještě máš , měřítkově by to tak nějak bylo , tohle má rozpětí 1350mm.
Můžete mi někdo změřit jak daleko máte těžiště od náběhu křídla,a na kolik stupňů máte asi nastavené klapky na přistání. V návodu je 9 cm, prý je ale lepší 8cm, kolik máte?? Dík
Dík za foto,to máš skoro na maximum neé?? Uvažuji je dát na 3 polohový vypínač do začátku, až zjistím jak se to chová. Jakou tendenci při zapnutí klapek to má,čumák táhne dolů, nebo nahoru ???? Jinak k vrtuli,já mám ověřenou nejlepší účinnost na dvoulistou 15/8, ale pro lepší vzhled uvažuji o koupi tří nebo čtyřlisté. U třílisté bude mít přibližně stejný odběr 14/7 ale u čtyř nevím, nevíš odhadem co by té 15/8 odpovídalo,a hlavně stoupání,jestli nechat 8 a zmenšit průměr na 13, nebo sehnat 14/6,nemáš s tím nějakou zkušenost?? Na začátek bych koupil něco levnějšího tady,ale nevím vůbec co je to za kvalita,značku jsem nikdy neměl. Co bys doporučil tady: http://www.nastik.pl/smigla-master-airs ... 7_101.html Pokud budu spokojen ,tak třeba koupím něco takového,je to ale skoro cena celého letadla,ale asi bych to dal do lepšího letadla. https://www.lindinger.at/at/flugzeuge/a ... ng-corsair
Dík za foto,to máš skoro na maximum neé?? Uvažuji je dát na 3 polohový vypínač do začátku, až zjistím jak se to chová. Jakou tendenci při zapnutí klapek to má,čumák táhne dolů, nebo nahoru ????
jyrry čtv 31. pro, 2015 17:27 píše:
... jsem zkoušel ty odštěpné klapky a ty mně tedy velmi mile překvapily. Ani moc nemusím tlačit výškovkou, éro krásně zpomalí; ...
A jinak - mám je na třípolohový přepínač ale na přistání jdu stejně na plnou výchylku.
Tyhle jsou sice na pohled pěkné ale mají mizernou účinnost (ověřeno na velikostech 10-16"), APC jsou lepší ale není výběr. Navíc trojlistá tam bude divná...
Tak dostavěno podle zdejších doporučení,ještě jsem odstřihl konektory od motoru a přiletoval na regulátor,tak jsou kratší asi o 10 cm,regulátor je hned za dřevěnou deskou co drží motor a bude na něho pěkně foukat.Váha s těžkou vrtulí vybaveného letadla je 1850 gr. Mám ale problém s těžištěm, s baterkama 2200 mAh se na těžiště 8,5cm nemám nárok dostat,s 2800 jsem na 9cm,použil jsem tak 5000mAh s těma je těžiště v pohodě,ještě musím baterky posunout kousek dozadu. Ale váha je s něma přesně 2500gr, myslíte ,že to ještě s tou váhou dobře poletí,podvozek asi dostane zabrat,jinak bych musel koupit baterky tak 4000mAh to bych to těžiště trefil asi přesně,a váha by asi vyšla na 2400gr.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru