Ono to s tou váhou tak úplně není, P120RX má 1500g, H16 má 1600g... Taky jsem se bál, ládoval baterky dopředu. Nakonec jsem je musel šoupnout až k nádržím v těžišti pod kabinou a stejně mám CG o 1 cm vpředu.
Mám 2 x 3000 mAh LiFe na palubu, 5000 mAh 2S LiPo na turbínu a 1x 2100 mAh LiFe na osvětlení. A ta poslední je až vzadu u turbíny. Protože jsem ujetej na Albatrosy, byl by tak akorát Albík od Jetlegend, nebo M346 od CModels, přesně na H16. Místo na to ještě najdu. Taky by mě bavila P20 nebo Colibri do těch malejch hajzlů, ale cena je jak za H16 . Do čeho budeš dávat toho Franka?
Ahoj, zeptám se, jaká a kde konkrétně používáte serva na tomto modelu. Budu na příští rok dělat L 159, má velmi podobné rozměry, tak bych uvítal nějakou radu na osazení které funguje , a není zbytečně předimenzované ( drahé) Děkuji
Tak osobne nic. Ale proste bych bral neco osvedceneho co pak i potom treba dobre prodas. Kdyby v cenach byly nejake vyrazne rozdily....ale ony nejsou vubec zadne. Levne turbiny ted delaji polaci jepol.pl
Ahoj, zeptám se, jaká a kde konkrétně používáte serva na tomto modelu. Budu na příští rok dělat L 159, má velmi podobné rozměry, tak bych uvítal nějakou radu na osazení které funguje , a není zbytečně předimenzované ( drahé) Děkuji
Ja mam ve vsech jetech Hitec. Co vim od jet kolegu, pouzivaji take hitec. V MB339budu mit Graupnery kvuli velikosti.
Naposledy upravil arkudo dne ned 03.01.2016 16:17, celkově upraveno 1
Ono to s tou váhou tak úplně není, P120RX má 1500g, H16 má 1600g... Taky jsem se bál, ládoval baterky dopředu. Nakonec jsem je musel šoupnout až k nádržím v těžišti pod kabinou a stejně mám CG o 1 cm vpředu.
Mám 2 x 3000 mAh LiFe na palubu, 5000 mAh 2S LiPo na turbínu a 1x 2100 mAh LiFe na osvětlení. A ta poslední je až vzadu u turbíny. Protože jsem ujetej na Albatrosy, byl by tak akorát Albík od Jetlegend, nebo M346 od CModels, přesně na H16. Místo na to ještě najdu. Taky by mě bavila P20 nebo Colibri do těch malejch hajzlů, ale cena je jak za H16 . Do čeho budeš dávat toho Franka?
S tou vahou mas pravdu. Ja srovnaval s tou moji BF ktera hmoti jen 1200g. Kolibri me tedy nezaujalo. Pisti to a nic z toho. Jinak BF neni Frank ale opravdu BF turbines.de Franka bych nechtel, nelibi se mi ani jak to delaj. Je to takovy na kolene. Predchozi typy byly des. Jinak B100F pujde do MB339 od C&C models. Je to 2x2 metry. Vaha sucha 10,5kg a turbina 13kg bude myslim stacit
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
Ona ani moc nepadá u všech turbín cena, ale snáž se prodá Jet Cat než KingTech... I když...dneska se těžko prodává cokoli. S BF máš pravdu, popletl jsem to, Frank je opravdu divnej. MB 339 vypadá, že bude oproti L39 školní, hodný éro M346 nechám až na příští rok a hlavně bych chtěl nový, voňavý, ne žádnej olítanej krám a to není zadarmo
Serva používám také Hitec, v Albíku jsou nějaký kovový Graupnery od předchozího majitele, na směrovce bylo Futaba, to začalo kmitat, tak jsem ho nahradil HS 7954 SH. Výměna byl děs, protože původní bylo na ostro nalepený epoxidem na směrovku. Udělal jsem rámeček aby to nějak vypadalo. Být tebou, tak na servech opravdu nešetřím, víš sám, že když to servo lehne blbě, je po letadle...ušetřil jsi pár tisíc a rozsekal celou investici. Prostě do takovýho letadla to nejlepší, co si můžeš dovolit!
Tady je jeden z nouzáků, tentokrát se neotevřela pravá noha hlavního podvozku:
Mas muj obdiv litat v takovy tme. Ja si to u jetu netroufam. Mozna by bylo lepsi zavrit podvozek a sednout na bricho. Tak mas zase co delat vid. Hlavne zjisti co je pricinou ze se noha neotevrela.
Jinak ano, MB339 jsem porizoval se zamerem hodneho, lehkeho jetu se kterym budu moct litat kdekoliv i na trave.
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
To se mi stalo v září, urazil jsem jen nádrž na konci křídla. To už je spravené. Přemýšlel jsem, že bych sednul na břicho, ale všechen vzduch jsem vyfrcal na pokusy otevřít ho. Neotevřel se proto, že tam byly větší gumy a trošku jsem je přifoukl a kolo se zaseklo o podvozkovou šachtu. Díky světlům a zábleskům je to dobře vidět, kdyby to nesvítilo, tak to nejde
Dnes jsem vytáhl jen Edge a Focke Wulfa a ten je v tomhle počasí vidět bez světel fakt mizerně. Teď přišla řada na Typhoona, takže už tam kudlám pozičky a přistávací reflektory
Jinak opravdu mas vetsi gumy? Nejsou jen jiz zpuchrele a tim nafukovanim se vytahuji? Mel jsem stejny problem. Napsal jsem do Skymasteru a poslali nove... Ted kdyz je nafouknu, nemeni tvar.
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
Je možný, že to tak bylo, byly hodně měkký a obržděný z betonu. Do skymasteru jsem psal Johnovi, ani mi neodpověděl. Máš nějakou jinou adresu, komu napsat? Nakonec jsem je koupil v Dreamworks, ale ty jsou dost tvrdý, ani jsem je nefoukal a samozřejmě ubývají.
Nový jet mám, ale Eurofighter to není, zatím jsem ho dal do skladu a ještě se rozhodnu jak na něj .
To, co dělám je warbird, Hawker Typhoon, měl jsem ho v dílně v krabici a nějak jsem nevěděl, jestli jo, nebo ne. Přemýšlel jsem i, že ho prodám, ale dneska nikdo nic nekupuje a zadarmo se mi dát nechtěl. Pak mi kámoš střelil Saito 220 Zeus, tak to sešroubuju, aby nezahálel
Přílohy:
20160111_181132[1].jpg [ 66.28 KiB | Zobrazeno 4514 krát ]
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
Arkudo, nepřijde mi to přínosné, nepoužívám Jeti, lítám JR Propo. Změříš si kolik to letí, jinak to stejně nemůžeš sledovat, nemá hlasový výstup, dá se nastavit několik tónů. Ve vlečné používám vario, abych neklesal, když už to skoro nevidíš a výškoměr, mám na 500 a 600m, to je obvykle vykládám, podle viditelnosti. Tam je to přínos. Samozřejmě napětí pohonných aku s alarmama mám všude.To je parádní věc, u žádného letadla nemám BEC, buď je tam 2S LiFe, pokud stavím nové éro, dávám HV rozvod na 2S LiPo. Rychloměr není mezi důležitými informacemi u modelu.
Registrován: 15.11.2010 Příspěvky: 707 Bydliště: České Budějovice
Chtěl jsem jet do Czech Heaven, ale mám to trošku rozesraný. Při posledním letu minulý týden se mi otevřela klapka, na zádech a poměrně nízko, během okamžiku se zase vrátila, ale stejně jsem si šel vyměnit trencle Zjistil jsem, že se mi utrhl svazek z držáku a prošoupalo ho roztočené kolo zataženého podvozku, tak jsem to všechno vytrhal a udělal nový rozvod. Potom jsem si nechtěně smazal celý letadlo z rádia, takže to asi do víkendu stihnu, ale budu to znovu zalítávat a to nedělám rád mezi spoustou lidí. Nebo jinak, lidi mi nevadí, ale domovské letiště znáš a víš, kam sednout v případě průseru
Chci to kvuli padovce. Myslim ze to se u jeta hodi vzdycky. Nevim jaky ma funkce jeti ale myslim ze nastaveni padovky ano. Hlasove take ano. Mereni tlaku v podvozku je dobry ale kdyz ti vzduch unikne stejne podvozek nedostanes ven. Unik pokud vznikne bude tak rychlej ze si myslim na to jednotka nestihne zareagovat a podvozek se stejne nevysune. Mam na jinym jetu podvozek JETA1 a ten ma pruziny takze pri uniku vzduchu se sam otevre.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru