jyrry
|
Napsal: stř 30.12.2015 23:46 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Sesazeno, sešroubováno. Křídlo v trupu sedí velmi dobře, 3 šrouby procházejí přímo na své závity, nic jsem nemusel hledat. Osazení zbývající elektronikou a pospojování se dělá příjemně, ke všemu je dobrý přístup a všude je dost místa. Neodolal jsem a přilepil k tomu ještě GPS abych později mohl posoudit přínos šestého článku akumulátoru; zatím jsem tam implantoval výhru ze Suché - Kypom 4500mAh 5s jejíž hmotnost 530g dala konečnou letovku 2340g. Baterka je opřená o tlustou EPO přepážku a díky tomu vyšlo i těžiště malinko před doporučenou polohou, lehčí baterky by vyžadovaly operaci a jejich posun ještě více dopředu. Příloha:
SeaFury_12.JPG [ 66.56 KiB | Zobrazeno 2126 krát ]
Pak už nezbylo než vzít mazla do postele a udělat celkové foto Příloha:
SeaFury_13.JPG [ 56.04 KiB | Zobrazeno 2126 krát ]
Příloha:
SeaFury_14.JPG [ 52.47 KiB | Zobrazeno 2126 krát ]
Motor jsem jen probrouknul tak na 1/4 plynu, víc jsem si nedovolil aby nenastal nějaký případ se shozenými předměty z poliček a podobné projevy malé vichřice, to jsem už absolvoval Ještě postřeh k podvozkům - jezdí jak mají, na konci dráhy vypnou na koncáky nebo když nasimuluji zastavení v mezipoloze tak cca po 5-ti sekundách se vypnou i bez koncáku. Po zapnutí napájení samy nikam nejedou, čekají na druhé přepnutí příslušného kanálu. Kolečka jsou poněkud malá, uvidím co to provede na trávníku ale podle videí by si to mělo umět poradit.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 30.12.2015 23:48 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Motorová přepážka je poměrně mohutná, ze dvou vrstev silnější překližky a zdá se že i dobře přilepená, cloumal jsem motorem celkem dost a ani to nepruží.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Vlasta2
|
Napsal: čtv 31.12.2015 0:12 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 3.9.2013 Příspěvky: 770 Obrázky: 2
|
jsi prostě šťastlivec, alespoň něco udělali za tebe
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 31.12.2015 13:19 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Hm, tak nevím jak se záletem, ráno u nás -7,5°C... trochu se to teď zlepšilo tak jsem dal nabít baterku Spočítal jsem si zatím plošné zatížení, ono to tak děsné nebude - cca 95g/dm2
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
valach
|
Napsal: čtv 31.12.2015 16:12 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.1.2012 Příspěvky: 12
|
Zdravím,taky jsem koupil na HK Hawker Sea Fury ale né Riff Raff ale FB11 což je vlastně to samé jako RR ale v jiném zbarvení,přesně ty samé úpravy jsem zatím provedl první ten podvozek umělé vaničky jsem nahradil překližkovým ložem ,serva na dvířkách taky vrčí,takže tam dám podle Tebe kuláče,při zkušce motoru se uvolnily šrouby v překližce podle mne jsou malé nahradil jsem je za větší.Baterii Li-Po 4s 3300 jsem umístil co nejvíce dopředu a ještě jsem musel skoro 10dkg dovážit .Mám tam 5list zkoušel jsem tah 1,7kg,pak jsem zkoušel 2list 14/8 tah 2.1kg,ještě musím změřit kolik jednotlivé vrtule mají odběr,protože asi po 2 mintách plného plynu byl motor horký,regulátor vlažný.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 31.12.2015 17:27 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Tak se zadařilo a hned 2x po sobě Příloha:
SeaFury_15.jpg [ 79.17 KiB | Zobrazeno 2076 krát ]
Při pojíždění jsem doladil ostruhu se směrovkou, pak při plném plynu se to krásně zvedlo i na naší záložní 16m asfaltové dráze. Dost jsem trimoval výškovku dolů, křidélka jen pár ťuknutí doprava. Letí to jak po kolejích, ta hmotnost vůbec není znát (nefoukalo, tak nevím citlivost na vítr), výkruty, obrácená kubánská osma, táhlý přemet... Rychlost po nepříliš strmém sestupu 95km/h (nic moc) = šestičlánek tomu bude slušet. Pak jsem zkoušel ty odštěpné klapky a ty mně tedy velmi mile překvapily. Ani moc nemusím tlačit výškovkou, éro krásně zpomalí; při prvním pokusu o přistání to i na malý plyn letělo pořád ve stejné výšce, nechtěl dolů Pak jsem to položil na trávu, to byla trochu chybka - zmrzlé drny éro postavily na čumec ale nic se nestalo. Příloha:
SeaFury_16.jpg [ 185.99 KiB | Zobrazeno 2076 krát ]
Po přistání jsem ještě kvedlal motorem a protože tomu neklesal výkon, dal jsem hned ještě jeden start na 2 okruhy a pak přistání pěkně na tu 16m plochu i s výběhem, paráda ty klapky... Co je trochu horší u tohoto zbarvení to je čitelnost proti obloze; bylo pod mrakem, trochu šero a v některých polohách trochu dál ode mně se poloha určovala opravdu špatně. Motoru se asi povedla ložiska, má to měkký zvuk a ani to moc nepřipomíná vysavač, což je dané asi i tou větší vrtulí. Zvukový modul to dobře přehluší
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 31.12.2015 17:33 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
valach píše: ... Baterii Li-Po 4s 3300 jsem umístil co nejvíce dopředu a ještě jsem musel skoro 10dkg dovážit .Mám tam 5list zkoušel jsem tah 1,7kg,pak jsem zkoušel 2list 14/8 tah 2.1kg,ještě musím změřit kolik jednotlivé vrtule mají odběr,protože asi po 2 mintách plného plynu byl motor horký,regulátor vlažný. Ahoj, tak to se snad někde na akci setkáme a dáme let ve dvojici Na ten odběr jsem zvědav; já to taky změřím, zdá se mi to skoro málo ale ta 5-ti listá má nejspíš větší stoupání než 4-listá co je u RiffRaff-a, když u FB11 doporučují jen 4s. Možná bych zkusil vykoumat 4-list z nějakých APC, tam bude určitě lepší účinnost i když tyhle zase vypadají luxusně
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 31.12.2015 18:16 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Tak po cca 5 min. letu dobito necelých 2500mAh... To znamená že průměrný proud byl kolem 30A, příkon tedy asi 600W... To není špatné. Zítra tam začnu implantovat 2x 3s 5000mAh
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: čtv 31.12.2015 19:59 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Jak si tak ladím táhla a otáčím érem, koukám co je to tam za díru v křídle - ta tam přece nebyla... Propátral jsem to a jsou to záslepky po něčem co asi je v té vojenské verzi. Nepřilepené... Příloha:
SeaFury_17.JPG [ 45.73 KiB | Zobrazeno 2044 krát ]
Tak si na to dejte pozor, než je taky ztratíte za letu jako já
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: pát 01.01.2016 10:50 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Angličané prý říkají (a my po nich...) "když tlustý lezou do tenkejch" aneb jak do SeaFury dostat 2 sady Turnigy 3s 5000mAh 20C Příloha:
SeaFury_18.JPG [ 71.02 KiB | Zobrazeno 1995 krát ]
Musí se nejdřív ta vpravo, kabely do boku (však ony si drážku vymačkají) a pak tu levou, jiné varianty nešly... Zato tam drží fest, bez sucháče.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
valach
|
Napsal: pát 01.01.2016 16:36 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.1.2012 Příspěvky: 12
|
Ahoj,tak Ty již máš záletálet provedený mě to čeká.Ty díry v křídle jsou pro připevnění přídavných nádrží u FB11 jsou tam dvě serva na odghoz při letu.Co se týká vrtule tak tam bych mohl dát 4list v krabici je kužel pro 4list i s uložením takže lehce udělám 4list.Prosím Tě kolik Ti vyšla letová váha?Pokud bych tam dal 4list tak bych mohl použít i 5ti článek,4000mAh?
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: pát 01.01.2016 17:05 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Dneska při novoročním létání našeho LMK268 Rakovník jsem dal opět 2 starty, z toho druhý s aku 2x 3s 5000mAh. Éro tím citelně ztěžklo, ve vzduchu se převaluje a to ještě umocňuje možnost realistického létání bez houboletových škubanců, otáček kolem ocasu, přemetů na pětníku a dalších nepěkných obratů které jsou s lehkým érem. Citlivost na mírný boční vítr nebyla pozorována, prostě to letí Obraty se dají vykreslit ladné, pomalé a tím snad i pohledné. Přistání díky těm odštěpným klapkám se dá vyžužlat a sednout bez odskočení i s tou 5Ah cihlou. Malé porovnání (motor a regl původní, vrtule čtyřlistá, prázdná hmotnost 1810g): aku 5s 4000mAh (530g), měřený statický odběr 30,5A (docela to sedlo s tím vypočítaným ), rychlost max. 95km/hod, letová hmostnost 2340g, plošné zatížení 95g/dm2 aku 6s 5000mAh (820g), měřený statický odběr 41A, rychlost max. 130km/hod po rozjetí, vodorovná 120km/hod., letová hmostnost 2630g, plošné zatížení 107g/dm2 Doporučil bych aku 5s s tím pětilistem; i na reviews někdo zmiňuje, že to chce přitopit pod kotlíkem
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
valach
|
Napsal: sob 02.01.2016 12:14 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 16.1.2012 Příspěvky: 12
|
Díky za poznatky ze zalétávání.Hmotnost mi vyšla na 2350g ovšem bez přídavných nádrží a šesti raket které váží 80g.Já si budu muset na zálet počkat asi až do jara,protože naše letiště je travnaté a pokud napadne troch sněhu tak se tam nedostanu,včera napadlo trochu.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: sob 02.01.2016 15:08 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20846 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Mám prosbičku - ty máš obě vrtule? Pětilist i čtyřlist? Mohl bys porovnat ty listy, zda se liší stoupáním? Jen tak od oka... Dík.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|