Pohledal jsem v historii svých objednávek na HK a mám tam toto:
https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=25077https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=45018https://www.hobbyking.com/hobbyking/sto ... duct=38095No a k tomu klasický turbokužel a listy AE 10x6. Ale už během asi třetího zalítávacího dne se aku začínal bránit, motor se při stoupání na plný plyn (motor spouštím přepínačem, plynovou pákou řídím vztlaky) ozýval takovým jakoby pulsováním jako že už nemůže, prostě něco podobnýho jako když na jednu baterku jsi dal během letu už několik stoupání a brzy regl vypne nebo omezí výkon. Vlastně jo, to bylo něco takovýho jako prvotní jev omezení výkonu. Udělal jsem tedy kompromis a vyměnil trochu stoupavosti za chod bez pulsování, mám tam teď listy AE 10x4 a jsem spokojen. Stoupám do těch obvyklých 200 metrů trochu dýl, ale doba využitelnýho motorovýho chodu na jednu aku mi připadá delší, takže je to plus mínus podobný, možná je řízení při výstupu plynulejší, protože to tak nevalí nahoru.
Moje váhový prohřešky jsou cca tyto:
-místo drátových Z táhel v křídle mám poctivý táhla s mpjet vidličkama
-páky klapek jsem si udělal nový bytelnější ze sklotextitu
-ty 4 serva jsou v křídle tavnou pistolí přilepeny opravdu spíš víc než míň
-uhlíkem vyztužená podlaha kabiny, protože ta mi přišla měkká
-ocelovou strunu 0,8mm na VOP jsem nahradil tužší a na menší vůle lepší strunou 1mm, do lanovodu se vešla
-vozím na palubě vario skyasistant a 10 kanálový přijímač
Takže kdybych nehřešil, tak jsem mohl být cca o 60 gramů lehčí, ale člověk nesmí tolik podléhat temné magii čísel, lítá mi to hezky.