Autor |
Zpráva |
sitra
|
Napsal: sob 06.06.2015 18:49 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 5.5.2013 Příspěvky: 31
|
Ahoj, jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru? Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku.... Jinak aku jsem měl dobité. Takže pokles napětí nepřipadá v úvahu. Díky
_________________ Phoenix 4.0, WL911, mcpx, e325
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 18.06.2015 22:11 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Trim plynu musí byt uplně nahoře, kdyz ho necham ve stredu v pulce tak skoro nevzletne .....
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
VláďaW
|
Napsal: pát 19.06.2015 10:55 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 18.3.2010 Příspěvky: 62 Bydliště: Č. Budějovice
|
[quote="sitra"]Ahoj, jaký máte prosím rotorové listy, aby šla 200 rychle nahoru? Popř. jak máte nastaven plyn? Já to zkoušel jak na setovce, tak s Dx6i a plynová páka je v podstatě nahoře a sice letí ale hrozný... Když jsem dal na mcpx-u páku nad půlku tak to byl fofr panečku....
To je rozdílem mezi 4 a 6-ti kanálem.
_________________ Mini Titan E325S ARFTF, Blade 130X, Blade mCPx, Blade nano CPX, Blade mSR X, DX8
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: sob 11.07.2015 22:40 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Ked by si upravil pilnikom troska na sikmo uchytenie list tak, aby si ziskal vacsi fix kolektivny uhol. Tak by heli zacinal zdvihat na mensich otackach. Tie rotorove listy mam na V200D01.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: pon 20.07.2015 18:11 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
Hlavně neztrácet hlavu už je na světě Blade 230S.
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: pon 20.07.2015 18:52 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Mám informaci z Astramodel z červenec 2015, že ještě tento rok bude větší vrtulník se SAFE skoro velikost 450. Tak doufám že to "skoro" nebude znamenat ten jen ne o moc větší 230. Velikost 450 se SAFE bych asi ihned přikoupil. S vrtulníkem s technologií SAFE jsem jako začátečník velmi spokojen a da se říct že jinak bych vrtulník "nedal" . Teď zvažuji i letadlo se SAFE asi F4U Corsair S . Asi tak že vezmu vysílač Spectrum DX6i a pak letadlo BNF a setový vysílač od vrtulníku co mám prodám.
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
Martin82
|
Napsal: čtv 10.12.2015 20:53 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 10.12.2015 Příspěvky: 25
|
Můžete mě prosím někdo poradit se stabilitou a modem panika. Jsem začátečník a jedno rotor je pro mě úplná novinka. Ale od začátku musím, abych udržel vrtulník ve visu dávat dost křidélek cca 30až50% výchylky v režimu začátečník. Trim je málo. Zajímavé je, že ke konci baterky (asi změna otáček) se tento problém podstatně zlepší. Zároveň mám pocit, že když dám, režim panika, tak se s tím skoro nic neděje a pokračuje to vesele letem do …… pryč. To mě taky nepřipadá jako úplně super věc, jak všichni tak chválí. Mám model RTF mod1, a když sem to vytáhl z krabice, tak vysílačka vůbec nebyla spárovaná s přijímačem. Tak sem to s omezenýma radami CZ návodu vlastní tvořivostí nějak propojil, ale nějak se mě to nezdá. Nevíte prosím, kde by mohla být chybka a případně radu, jak postupovat na odstranění. Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
crossfirej
|
Napsal: čtv 10.12.2015 23:40 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 13.5.2014 Příspěvky: 43 Bydliště: Brno
|
Tam bude neco špatně nastavené . RTF by měl být uspešně a bezproblemově spárovany s vysílačkou ihned v krabici.. Zajdi do obchodu kde jsi koupil a žádej nápravu, tam jsou fandové a nastaví . Blade 200 SRX prave je senzační tím že vzletne , visí a přistane skoro sam bez vetšiho zásahu (v bezvetří), jen mala korekce směru (režim začátečník) . Ja trim "plynu" musel mit na max aby vubec letel. Chystam se ho kupovat znovu tentokrat v BNF a DX6.
_________________ Coptera Traxxas Aton, Letadlo BETA 1400 .
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: pát 11.12.2015 11:16 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
pokud je to stejny problem jako u 230S tak staci podle videa a yotubu udelat update a nastavit pomoci vysilace+trimrovaci let
|
|
Nahoru |
|
|
Martin82
|
Napsal: pát 11.12.2015 18:35 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 10.12.2015 Příspěvky: 25
|
Díky za rady. Ale nejsem z těch videi na youtubu moc moudrý. A čistě na 200 sem tam našel jen něco v němčině a zas tak jednoznačný mě to taky nepřipadá. Můžete mě prosím doporučit nějaký odkaz. Nebo popis ideálně v češtině. Abych si tam nezaváděl chybu špatným překladem. Jinak to budu muset asi zanést do prodejny. Nějaké video na tu 230 sem našel, ale taky mě to nějak nesedí. Díky.
|
|
Nahoru |
|
|
gobi
|
Napsal: pát 11.12.2015 19:16 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
Registrován: 12.7.2014 Příspěvky: 82 Bydliště: Praha
|
jdi na http://www.bladehelis.com/Products/Supp ... 00#manualstam to vsechno je. Trimy na nule jen trim plynu je vejš. nejdriv nastav serva do neutralni polohy pak paky serv kolmo a tahlama dorovnat desku c. Panic tlacitko ti srovna vrtulnik,ale ty ho musis dal ridit najdi si polohu vrtulniku ve visu ktera ti vyhovuje tu si zapamatuj a nauc a pak pristan.
|
|
Nahoru |
|
|
Martin82
|
Napsal: pon 14.12.2015 18:25 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 10.12.2015 Příspěvky: 25
|
Trimovací let, nepomohl, tak sem zašel do prodejny. Prý mám částečně strhlé ozubení v jednom servu. Zřejmě proto nejde pořádně vytrimovat + mě poradili další věci k seřízení. Zkusím objednat nové a pak uvidíme. Díky za typy.
|
|
Nahoru |
|
|
kokpilot
|
Napsal: pon 29.02.2016 23:47 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 29.2.2012 Příspěvky: 24 Bydliště: Křenice P-V
|
Tak už je taky doma, verze bnf. Nalouskal jsem to do visílačky, pak přesně jak říkáte všechny trimy v nule kromě plynu ten prý až nahoře podle návodu, a nic. Pří zapnutý 200 jsem trimoval plyn dolu než se konečně chytil motor respektive zapípal regulátor a v poho. Plyn mám taky v nule a je to ok. Provedl jsem krátký trimovací let v ložnici cca 1min. a asi v pohodě. Ještě radeji dám ten jeden trimocí let a pak už se těším až si zalítám. Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený? Nevíte někdo - mám DX6i, to panic tlačítko je na bindovací páčce, že?
_________________ DX6i, DX7 G2, Blade 200 SR X, Blade MCP X BL, Blade 330s
|
|
Nahoru |
|
|
milagros
|
Napsal: úte 01.03.2016 18:07 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 9.3.2013 Příspěvky: 468 Bydliště: Blansko
|
Jo je to spolecny.....kdybys chtel nejaky dily tak mam.....
|
|
Nahoru |
|
|
Martin82
|
Napsal: ned 06.03.2016 22:35 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 10.12.2015 Příspěvky: 25
|
kokpilot píše: Ten trimovací let - to opravdu jen zapnu vrtulník cca 3min. vyset zase přistát vypnout a je to nastavený?
Jestli to máš v režimu pro trimovací let tak ano. Oba kniply do rohů – plynová samozřejmě dolu a do kraje a podržet panic tlačítko. Přesně si už tu polohu kniplů nepamatuji, už jí doma nemám. Ale je to na netu (youtube nebo ofiko stránky Blade) Plyn musí být přes půlku a stačí tuším jen 30 sec. visu. Podobně se programuje i ten motor na 200% a serva atd, ale tam jdou oba kniply tuším na stejnou stranu a od sebe.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|