smyk1111 píše:
Snad ještě ta varianta kvalitní nerezové trubky.
určitě i do té nerezové trubky by to ale chtělo vlepit ještě uhlíkovou kulatinu---stačí minimální přechod mezi pouzdram trupu a křídlama---aby se v tom spojení nemohla ta trubka zavřít.
já to sice v Nimbusovi letos létal na prasáka--jen trubka, ale přez zimu tam tu uhlíkovku už vlepím---je to mín práce, než vydělat na nového nimbuse
na prasáka jsem to létal pouze proto, že u Nimbuse je opravdu seriozní dvojitá spojka křídla--jedna desítka a jedna osmička a tu jsem létal pořád ocelovou kulatinu.
jinak si stále poamatuji, jak jsem před lety na větrné podmínky na svahu používal u Habichta ocelovou spojku a na termiku uhlíkovou---pak jsem na to zapoměl že létám na uhlíkové a posedlo mě, že jsou ideální podmínky pero seřízení diferenciace a dalšího seřízení--eru jsem dal za uši a zkončilo to ruplou jednou uhlíkovou spojkou jednoho křídla a Habicht šel po neřízeném pádu pomlácenej na operační sál---no jak jsem už psal, uhlíkovka, co by kulatinová spojka fakt moc nefunguje.
uhlík se fakt při přetížení neohýbá ale jen rupne.