Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
Hele, neletěl jsem s tím, ty taky nejsi kdo ví jakej zalítávací pilot, takže oba jen spekulujeme... Ale ze zkušeností s Funjetama, DF a podobnýma letadlama: když to po startu udělá čtvrt nebo půl výkrut - relativně pohoda, to srovnáš. Ale jak u toho máš nataženou výškovku, tak je to konec. Fakt to nemohla být hooodně podobná situace?
edit: Jen pokud to tak vyznělo, nic z toho jsem nemyslel zle!
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
Nejsem bůvíjaký zalétávácí pilot, to rozhodně ne (za posledních deset jsem zalétával přes 70 modelů, rozbil jsem tři včetně tohoto a vždycky to byla Čína), ale v mod. deníčku mám (schválně jsem to dneska počítal) skoro třicet ér s podvozkem, tak si myslím, že dokážu posoudit, jestli se to chovalo tak nebo tak. Mám úplné nutkání jednoho koupit a nechat v originálním osazení, ať mi ukážeš jak se to dělá
Ale nechejme to, když jsem šel "s kůží na trh", tak jsem i s takovými reakcemi počítal a je to OK, takto je to prostě v každém koníčku. A to víš, že si občas taky "zaradím"
MImochodem Dogfighter mi nikdy po odhodu čtvrtvýkrut neudělal, ten jel vždycky jak po kolejích (start 1:50)...
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky:5 Blog:Zobrazit blog (1)
Mě právě občas to zatáčky jde, hlavně když je těžší na zadek (ne že by byl úplně těžký na zadek, ale předtím byl těžký na hlavu a tak je trim vop natažený). Ty jsi ho taky hodil honě nahoru, takže šel za vrtuli, já ho hážu jen lehce vzhůru nebo rovně.
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
Registrován: 5.10.2007 Příspěvky: 1222 Bydliště: Zápy - Brandýs nad Labem
Mno po odlehceni mi pripada ze lita obstojne. Jen k tem startum. Pouvazuj o tom, ze ho pustis dele po zemi a netrhej ho tak. Ja si presne stejnej pad uzil s piperem 1,8 metru. Sice spalovak s 8,5 asp 4T, ale s plnou nadrzi ma 2,3kg coz je na spodni doporucene hranici. No a jakej byl muj zaver presne stejne hvezdy ?
muzete hadat.
Byla to vice natazena vyskovka a od zeme se mi odlepil drive nez mel. Pomaleji se rozjizdej a nech jej narovnat potom ho rid jen smerovkou a pomalu odtrhavej od zeme. Tak jak jsi ho trhal v tom poslednim videu tak se ani nedivim, ze ti hodil hvezdu.
Tam kde litas to znam a moc jsem tam tomu na chut neprisel.
Mňa dosť prekvapil Beaver od Pelikána, zálet a celkový letový prejav biedny ale nakoniec to bol 12g rozdiel polovíc krídla, teda na 1,5m EPP model strašne veľa.
Registrován: 16.6.2008 Příspěvky: 7230 Bydliště: Praha 9 Vinoř Obrázky:64
No říkám si když to bude mít přes tři kila a omotoruju to cca 1,2 kW, a to s normální vrtulí (a ne o čtvrtině rozpětí), když nafouknu vztlakové klapky (šestidílné), tak by to letět z tej ruky mělo. To plošné zatížení bude normální.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru