Autor |
Zpráva |
Kary
|
Napsal: stř 19.08.2015 22:51 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.3.2012 Příspěvky: 48 Bydliště: Brtnice
|
Navíc pro 3D chodí samozřejmě nejlépe s uhlíkovým listím (Tonda dává vláknem na 45° takže na zkrut super). Lamináty jsou o dost měkčí a při kolizi nic nevydrží
_________________ Trex 500FB, MaxiRicco DFC, Blade 180CFX, Blade mCPX BL, Blade CPX
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
dagx
|
Napsal: čtv 20.08.2015 16:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Nedávno jsem s tím fláknul(odešlo servo na cyklice)a i když jsem vypnul včas motor,uhlíkové listy byly asi na šest kusů.Šlo to bokem do země.Používám uhlíkové ale ted tam mám lamináty a rozdíl v letových vlastnostech zatím nevidím.Je to náhoda.Když to dobře padne vydrží.V akrobacii mě dřív začne omezovat vrtulka.Zkusil jsem toho hodně ale vždy se nakonec vrátím k laheli uhlíkové vrtulce.
Ještě dodám,že laminátové co se ke mě dostaly,tak kvalita zpracování nicmoc.Jako by vrchní a spodní část formy byly posunuté snad o 2mm.Hodně ostrý a nepřesný přechod na náběžce.Lítalo to i tak ale nakonec jsem nevydržel a zaoblil to smirkem.U uhlíkových se mi to ještě nestalo.Ty troje co jsem měl byly vždy perfektní.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Joch
|
Napsal: čtv 20.08.2015 20:03 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 21.9.2014 Příspěvky: 34 Bydliště: Opava
|
já měl zase výborné zkušenosti se SABama, ty vydržely neskutečně pádů, ale už jsem je nikde neviděl k mání...
_________________ Maxir,Ricco FBL,Sniper I FB,Sniper II FBL Spirit, ZMR250+PDB+Naze+BL Heli20A+DYS BE1806
|
|
Nahoru |
|
|
Kary
|
Napsal: pát 21.08.2015 21:39 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.3.2012 Příspěvky: 48 Bydliště: Brtnice
|
Pokud se to nestihne offnout a není to do vzrostlý trávy, tak jsou fakt šance na přežití lupenů vždycky dost malý Lamináty bývají taky dost zkroucený = jiný úhel u gripu a jiný na konci a tím i vyšší aerodynamický odpor rotoru... S uhlíkama v klidu točím kolem 3000ot. To je asi taky důvod, proč to chodí nejlépe s úzkou vrtulkou. Tic - toc s ní na ocasu drží v pohodě
_________________ Trex 500FB, MaxiRicco DFC, Blade 180CFX, Blade mCPX BL, Blade CPX
|
|
Nahoru |
|
|
masa
|
Napsal: pát 28.08.2015 8:17 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 8.11.2011 Příspěvky: 99 Bydliště: Praha
|
Nad hlavni ozubeny kolo se u ricca dava na hridel takova mala plastova vymezovaci podlozka... Staci vam na to, aby nedrhnulo to hlavni kolo o bocnice a nebyla na ty hlavni hrideli vule?
_________________ Jirka Masník [Wind S50E, Mini FuntanaX, E325, Ricco, Rotorshape,...]
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pát 28.08.2015 13:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Jo staci.Ja tam uz delsi dobu mam obycejnou kovovou podlozku a ta je myslim jeste slabsi.Vuli vymezis krouzkem nad hornim loziskem.takze muzes dat podlozku jaka je potreba.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
masa
|
Napsal: pát 28.08.2015 17:29 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 8.11.2011 Příspěvky: 99 Bydliště: Praha
|
Vychazim z toho, ze kdyz je ocas pryc, tj. to hlavni kolo se neopira o pastorek z ocasu, tak by hlavni hridel nemela cestovat nahoru a dolu. Dole se pres tu plastovou podlozku opre o spodni lozisko, nahore se to dotahne primerene tim krouzkem s cervikem. U me kdyz tam dam dolu jednu plastovou, prirazim to nadoraz o spodni lozisko, tak mi drhne ozubeni nahonu na vrtulku o bocnice. Narval jsem tam nakonec takovou samodomo vyssi podlozku, kdy to je pak tak akorat a z myho pohledu spravne. Ale zajimalo me, jestli se s tim setkal jeste nekdo jiny.
_________________ Jirka Masník [Wind S50E, Mini FuntanaX, E325, Ricco, Rotorshape,...]
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: pát 28.08.2015 19:13 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Dělám to ůplně stejně.Mezi ozubením náhonu a rámem mám tak půl milimetru.Jestli to bylo dřív dobrý a ted potřebuješ širší podložku,napadá mě jen že jsi při výměně nebo opravě dal na hřídel nebo do volnoběžky užší ložisko.Nebo pak nějaká nepřesnost v uložení ložisek.Setkal jsem se s tím,když jsem tam měl ještě bočnice z maxira.Tam jsem je i piloval protože byly zuby často obroušené,než mě napadlo si tam dát podložku která to vymezí správně.Ono s tím hlavním kolem moc výškově hýbat nelze.Pak už zas nesedí ideálně náhon kardanu.
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
masa
|
Napsal: pát 28.08.2015 19:22 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 8.11.2011 Příspěvky: 99 Bydliště: Praha
|
No, ono hodne jsem toho asi nalital tak, ze tam proste byla vule a defakto se to vymezilo tim, ze se tam opiral ten pastorek od hridele vrtulky A taky to litalo a nicemu to moc nevadilo, mozna malicko vetsi opotrebeni tech prevodu, ale jinak v pohode. Ted jsem to ale mel rozdelany, tak jsem si toho vsiml a dal to trochu lip dohromady.
_________________ Jirka Masník [Wind S50E, Mini FuntanaX, E325, Ricco, Rotorshape,...]
|
|
Nahoru |
|
|
Kary
|
Napsal: pon 31.08.2015 20:41 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 4.3.2012 Příspěvky: 48 Bydliště: Brtnice
|
Každopádně je důležitý aby ozubení kardanu i motoru dosedlo v celé délce zubu a takřka bez vůle na hlavní kolo. Díky tomu se plastové převody nestrhnou a zaběhnou se samy. Toho lze docílit jak už bylo řečeno podložkami, ale hlavně kvůli pastorku kardanu je třeba zvolit jen takovou podložku, aby bylo možný dotlačit kardan na hlavní kolo až po osazení (límeček) kuželového pastorku kardanu a aby zároveň zuby zapadaly na těsno, ale přitom ne zas moc fest Pak je to OK. Jinak na hlavní hřídeli už dlouhou dobu používám po úpravě domečků ložiska 8/3/4. S životností původních 6/3/3 zvláště po nějaké té ráně jsem totiž jaksi nebyl zcela spokojen (drkotaly kuličky). Pak dokonce není problém ani třeba narovnat lehce ohnutou hl. hřídel přímo ve vrťasu podle kuličky ve vodítku cykliky (jak se posunuje) a jsou tam na furt... Už i 7/3/3 přinesou slušné výsledky. No a na cyklice jsem kvůli častému opotřebení vyměnil MS kuličku ve vodítku za ložisko 4/1,6/2,5 a je pokoj
_________________ Trex 500FB, MaxiRicco DFC, Blade 180CFX, Blade mCPX BL, Blade CPX
|
|
Nahoru |
|
|
zdzd
|
Napsal: úte 14.03.2017 9:46 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 3.5.2003 Příspěvky: 11187 Bydliště: Břeclav, ČR
|
Když už jsme u té FBL přestavby - jaká elektronika se s Ricco kamarádí nejvíc?
|
|
Nahoru |
|
|
OPR
|
Napsal: úte 14.03.2017 10:04 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 20.7.2010 Příspěvky: 5680 Bydliště: Kamenice - Praha východ Obrázky: 1
Blog: Zobrazit blog (2)
|
To sice nevím, bude asi hodně málo uživatelů, kteří vyzoušeli třeba dva a více typů ale tušil bych že nejvíce létané bezpádlo u nás i ve světě je MicroBeast.
Z novodobých třeba spirit se hojně používá. Tu a tam miniVStabi.
Já mám doma pravěkou GT5 od TT a tu bych rád zkusil použít. V Microhelis si ji kdysi dost chválili a zbyla mi po prvotním projektu na Trex 500. Tak ji využiji.
|
|
Nahoru |
|
|
dagx
|
Napsal: ned 19.03.2017 11:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 22.2.2008 Příspěvky: 1959 Bydliště: Kralupy n.vlt Obrázky: 0
|
Mám dotaz k originalnímu regulátoru k maxirovi: LAREG 10 heli. Chtěl bych ho použít jako letecký(do letadla-hydrofoam).Pokud vím je vytvořen spíš do režimu governor a programovat nejde.Lze ho provozovat v režimu jaký požaduju?
_________________ https://www.youtube.com/user/dagxcz/videos http://dagx.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|