Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 27.02.2015 10:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
návrh Jana Pastejříka:

Ahoj všem,
končí nám halová sezóna, před námi je poslední závod (u někoho dva...) a tak je asi nejvyšší čas dořešit pravidla pro příští sezónu 2015/2016, než se všichni rozutečeme ven a pak budeme v říjnu zase debatovat na poslední chvíli... :D
Proto sem dávám svůj návrh na typ sestav a povolenou techniku pro jednotlivé kategorie jako vykopnutí debaty (můžeme založit novou kategorii Zimní halová sezóna 2015-2016... to ponechám na moderátorech).

F3P - tam je to jasné, bude nová sestava. Návrh prý už je (info od Jürgena Heiliga z DMFV) - zkuste to někdo někde sehnat... Já napíšu panu Bartovskému. Prý je tam například osmička "na výšku" s výkruty ve visu uprostřed..... :lol:

RCEA-A - navrhuji ponechat techniku naprosto volnou a sestavu zvolit jako mají v Německu F3P-B/National, tedy vylehčenou F3P. Dávám pro náhled a zvážení do přílohy tu, která letos končí (nová bude podle nové F3P). Super na tom je to, že přechod k F3P pak není tak tvrdý, protože některé obraty jsou stejné, jiné podobné a nebo nahrazené lehčími. Ale rytmus letu a rozložení obratů jsou stejné. Pokud se juknete na tu letošní, tak zjistíte, že to tak strašné není. Je tam akorát výkrut do přemetu a to je zprvu "ošiditelný" obrat. Když se letěla poprvé na podzim 2013 v Německu, tak to tam také spousta pilotů úplně ještě "nedávala". Možná ten trombón je také těžší...
A pro vaši motivaci - první "Německo" (DMFV) bude 28-29.11.2015 v Nordhausenu za Lipskem http://termine.dmfv.aero/2014/termine/g ... kunstflug/, tak ať nás tam jede hodně...jako bylo teď o víkendu - bylo to super a byli jsme zdaleka největší tým....

RCEA-B - navrhuji ponechat letošní sestavu (Němci mají stejnou už 6 let...) a techniku omezit na 100 g a s pohonem s jednou vrtulí. V Německu jsme to debatovali s Jürgenem a u nich budou platit stejná pravidla. Navíc EPP se dá za 100 g postavit - viz Aneta - takže je to při troše přemýšlení, šikovnosti a s trošku lepším motorem/baterii dosažitelná váha.

Za mne vše, argumenty nachystány - HonzaP starší


(přeneseno z diskuze - 2014-15 - dal sem to sem - zde budeme diskutovat o přípravě techniky a sestavách na příští sezónu )


díky za otevření debaty, prosím hovořte k tématu - pravidla pro letadla RCEA-A, RCEA-B, a pro totéž sestavy.
Termíny a výsledky pak otevřeme ve zvláštním tématu, tak aby to bylo přehlednější.
Až budu mít pocit, že jsme dospěli do nějakého bodu, kdy už budou vytříbené názory, tak dám hlasovat a doladím pravidla pro příští sezónu. To vše by se mělo odehrát do konce května, aby byl na vše čas. Díky všem za příspěvky a teď se svěřte.

prosím TomasC přilep tuto diskuzi nahoru: díky VP

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: sob 07.03.2015 18:56 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 2.11.2010
Příspěvky: 304
Bydliště: Kyjov
S návrhem zjednodušené sestavy F3P naprosto souhlasím (ostatně to říkám celou dobu).
K omezení techniky se zatím vyjadřovat nehodlám, potřeboval bych si to více promyslet, protože každá verze onoho omezení, má něco do sebe a je třeba zhodnotit, která je přínosnější. :)
Kuba

_________________
Jakub Nečesánek
Czech Aerobatic Team


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: sob 07.03.2015 22:02 
Zkušený debatér
Zkušený debatér
Uživatelský avatar

Registrován: 5.2.2011
Příspěvky: 465
Bydliště: Mělník
Souhlasím s Honzou P.
RCEA-A bude divácky koukatelnější jako průběžka a pro piloty pestřejší. RCEA-B, omezení těch 100g mi přijde akorát, takového Sparka 1. jsem měl za 100g a bylo to dle mého skoro nejlépe vypadající let (ani rychlé, ani nechutně pomalé jako ty dnešní stroje :lol: )


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11.03.2015 10:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
HonzaP nám získal informace týkající se příští sezóny:

Nové sestavy F3P - návrh
Díky panu Bartovskému máme k dispozici návrh změn v pravidlech FAI včetně nových sestav F3P na roky 2016-2017. - Jde o návrhy na dubnové plenární zasedání FAI Aeromodelling Commission, takže změny jsou možné..

Je tam zásadní změna a to jednodušší sestava F3P- AA se zdůvodněním:
The schedule F3P AA is recommended to be flown in local competitions, so as to offer advanced pilots a suitable way to achieve skills to step-up to schedules F3P-AP.
Proto je nutno (pokud to projde) se zamyslet nad naším národním "Áčkem". Z mé strany jasný návrh RCEA-A = F3P AA.

Popisy sestav jsou tady:
ADVANCED SCHEDULE AA-17 (2016-2017)
AA-17.01 Tilted Humpty-Bump K3
AA-17.02 Stall Turn K3
AA-17.03 Horizontal Circle 8 K6
AA-17.04 Half Horizontal Square Circle K2
AA-17.05 Roll Combination with consecutive ½ roll, ½ roll K4
AA-17.06 Knife-Edge Humpty-Bump K3
AA-17.07 Cobra Roll with ½ roll, ½ roll K5
AA-17.08 ½ Horizontal Circle K3
AA-17.09 Vertical Upline with consecutive two ½ rolls K5
AA-17.10 ½ Square Loop K3
AA-17.11 Loop with ½ roll K5
Total K = 42

PRELIMINARY SCHEDULE AP-17 (2016-2017)
AP-17.01 Double Immelman with roll, roll K3
AP-17.02 Figure M with ¼ roll, ¼ roll K3
AP-17.03 Horizontal Circle 8 with two rolls K6
AP-17.04 ½ Horizontal Square Circle with ½ roll K2
AP-17.05 Roll Combination with consecutive 1 ¼ roll, 1 ¼ roll K4
AP-17.06 Knife-Edge Humpty-Bump with ½ roll K3
AP-17.07 Knife-Edge Cobra Roll with ¼ roll, ¼ roll K3
AP-17.08 ½ Horizontal Circle with four consecutive ¼ rolls K5
AP-17.09 Vertical Upline with consecutive two ½ torque rolls K5
AP-17.10 ½ Square Loop with consecutive two ¼ rolls K3
AP-17.11 Knife-Edge Loop with ¼ roll, ½ roll, ¼ roll K5
Total K = 42

FINAL SCHEDULE AF-17 (2016-2017)
AF-17.01 Knife-Edge Humpty-Bump with ¾ roll, ¾ roll K3
AF-17.02 Figure 9 with roll K3
AF-17.03 Vertical 8 with roll integrated K5
AF-17.04 ½ Horizontal Circle with consecutive eight 1/8 rolls K4
AF-17.05 Horizontal Double Immelmann Circle with ¼ roll, ½ roll
integrated, 1 ½ roll, ½ roll integrated, 1 ½ roll, ¼ roll K6
AF-17.06 Knife-Edge Top Hat with two consecutive ¼ rolls K3
AF-17.07 Double Fighter Turn with ¾ roll, ¾ roll K6
AF-17.08 ½ Horizontal Square Circle with ¼ roll, two
consecutive ½ rolls, ¼ roll K4
AF-17.09 Barrel Roll K5
AF-17.10 ½ Square Loop K2

Hned jak se dostanu i k Annexům, tak to sem dám i v Aresti

V návrhu je celá řada změn i vzhledem k F3Mku. Plánuje se MS v F3M, ME v F3P a v F3M, je tam doplněno bodování pro světový pohár v F3M a F3P atd...

konec citátu a děkuji HonzoP

připomínky prosím do tohoto fóra je o příští sezónu - děkuji.

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11.03.2015 10:16 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2009
Příspěvky: 79
clouseau píše:
HonzaP nám získal informace týkající se příští sezóny:


Vláďo, pls zkus napsat Jurgenovi, zda pokud projde to F3P AA, tak jestli ho použijí jako svoje Béčko... Tím by se mnohé vyjasnilo. Dík


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 11.03.2015 12:51 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2009
Příspěvky: 79
Sestavy F3P 2017 - návrh - popis obratů a Aresti

ADVANCED SCHEDULE AA-17 (2016-2017)
Příloha:
F3P AA- 17.pdf [15.14 KiB]
313 krát

AA-17.01 Tilted Humpty-Bump
From upright, pull through a ½ loop, into inverted flight, pull trough a ½ loop, exit upright.
AA-17.02 Stall Turn From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform a stall turn into vertical downline, pull through ¼ loop, exit upright.
AA-17.03 Horizontal Circle 8 From upright perform a ¼ horizontal circle, then perform immediately another (full) circle in the opposite direction, then finish the remaining ¾ of the first circle, exit upright.
AA-17.04 Half Horizonal Square Circle From upright, perform a ¼ horizontal circle with wings level, perform a ¼ horizontal circle with wings level, exit upright.
AA-17.05 Roll Combination with consecutive ½ roll, ½ roll From upright, perform consecutively a ½ roll and a ½ roll in opposite directions, exit upright.
AA-17.06 Knife-Edge Humpty-Bump From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform a ½ knife-edge loop into vertical downline, pull through a ¼ loop, exit upright.
AA-17.07 Cobra Roll with ½ roll, ½ roll From upright, pull through a 1/8 loop into a 45° upline, perform a ½ roll, pull through a ¼ loop into a 45° downline, perform a ½ roll, exit upright.
AA-17.08 ½ Horizontal Circle From upright, perform a ½ horizontal circle, exit upright.
AA-17.09 Vertical Upline with consecutive two ½ rolls From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform consecutively two ½ rolls in opposite directions, push through a ¼ loop, exit upright.
AA-17.10 ½ Square Loop From upright, push through a ¼ loop into a vertical downline, push through a ¼ loop, exit inverted.
AA-17.11 Loop with ½ roll From inverted, perform a loop with a ½ roll integrated in the top 90°, exit upright.

PRELIMINARY SCHEDULE AP-17 (2016-2017)
Příloha:
F3P AP - 17.pdf [22.19 KiB]
387 krát

AP-17.01 Double Immelman with roll, roll From upright, pull through a ½ loop, perform a roll into inverted flight, pull trough a ½ loop, perform a roll, exit upright.
AP-17.02 Figure M with ¼ roll, ¼ roll From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform a ¼ rolls, perform a stall turn into vertical downline, push through a ½ loop into a vertical upline, perform a stall turn into a vertical downline, pefom a ¼ roll, push through ¼ loop, exit inverted.
AP-17.03 Horizontal Circle 8 with two rolls From inverted perform a ¼ horizontal circle while performing the first ¼ of consecutive two rolls to the outside, then while continuing the rolling (¼ of the rolls per ¼ of the circles), perform immediately another (full) circle in the opposite direction, then, while continuing the rolling accordingly finish the remaining ¾ of the first circle, exit inverted.
AP-17.04 ½ Horizonal Square Circle with ½ roll From inverted, perform a ¼ horizontal circle with wings level, perform a ½ roll, perform a ¼ horizontal circle with wings level, exit upright.
AP-17.05 Roll Combination with consecutive 1 ¼ roll, 1 ¼ roll From upright, perform consecutively a 1 ¼ roll and a 1 ¼ roll in opposite directions, exit upright.
AP-17.06 Knife-Edge Humpty-Bump with ½ roll From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform a ½ roll, perform a ½ knife-edge loop into vertical downline, push through a ¼ loop, exit inverted.
AP-17.07 Knife-Edge Cobra Roll with ¼ roll, ¼ roll From inverted, push through a 1/8 loop into a 45° upline, perform a ¼ roll, perform a ¼ knife-edge loop into a 45° downline, perform a ¼ roll, pull through 1/8 loop, exit upright.
AP-17.08 ½ Horizontal Circle with four consecutive ¼ rolls From upright, perform a ½ horizontal circle while integrating consecutively four ¼ rolls, exit upright.
AP-17.09 Vertical Upline with consecutive two ½ torque rolls From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, reduce flying speed to zero in the middle of that line, perform in this position consecutively two ½ torque rolls in opposite directions, then accelerate, push through a ¼ loop, exit upright.
AP-17.10 ½ Square Loop with consecutive two ¼ rolls From upright, push through a ¼ loop into a vertical downline, perform consecutively two ¼ rolls pull through a ¼ loop, exit upright.
AP-17.11 Knife-Edge Loop with ¼ roll, ½ roll, ¼ roll From upright, perform ¼ roll, perform a knife-edge loop with a ½ roll integrated in the top 90°, perform a ¼ roll, exit upright.

FINAL SCHEDULE AF-17 (2016-2017)
Příloha:
F3P AF - 17.pdf [31.89 KiB]
329 krát

AF-17.01 Knife-Edge Humpty-Bump with ¾ roll, ¾ roll From upright, pull through a ¼ loop, perform a ¾ roll, perform a ½ knife-edge loop, perform a ¾ roll, exit inverted.
AF-17.02 Figure 9 with roll From inverted, push through a ¼ loop into a vertical upline, perform a roll, pull through a ¾ loop, exit upright.
AF-17.03 Vertical 8 with roll integrated From upright, push through a loop, push through another loop while performing a roll integrated in the last 90° of the first loop and in the first 90° of the second loop, exit upright.
AF-17.04 ½ Horizonal Circle with consecutive eight 1/8 rolls From upright, perform a ½ horizontal circle while integrating consecutively eight 1/8 rolls, exit upright.
AF-17.05 Horizontal Double Immelmann Circle with ¼ roll, ½ roll integrated, 1 ½ roll, ½ roll integrated, 1 ½ roll, ¼ roll From upright, perform a ¼ roll in the center into a sustained knife-edge flight, perform a ½ circle while performing a half roll to the outside integrated, immediately followed by a 1 ½ roll in opposite direction, perform a sustained knife-edge flight, perform a ½ circle while performing a ½ roll to the outside integrated, immediately followed by a 1 ½ roll in opposite direction, perform a sustained knife-edge flight, perform a ¼ roll in the center, exit upright.
AF-17.06 Knife-Edge Top Hat with two consecutive ¼ rolls From upright, pull through a ¼ loop into a vertical upline, perform a ¼ knife-edge loop into a horizontal knife-edge flight, perform a ¼ knife-edge loop into a vertical downline, perform consecutively two ¼ rolls, push through a ¼ loop, exit inverted.
AF-17.07 Double Fighter Turn with ¾ roll, ¾ roll From inverted, push through a 1/8 loop into a 45° upline, perform a ¾ roll, push through a ½ knife-edge circle into a 45° downline, perform a ¼ knife-edge loop into a 45° upline, push through a ½ knife-edge circle into a 45° downline, perform a ¾ roll, push through a 1/8 loop, exit inverted.
AF-17.08 ½ Horizontal Square Circle with ¼ roll, two consecutive ½ rolls, ¼ roll
From inverted, perform a ¼ roll, push into a 1/4 horizontal circle, perform consecutively two ½ rolls in opposite directions, push through a ¼ horizontal circle, perform a ¼ roll, exit upright.
AF-17.09 Barrel Roll From upright, pull through a 1/8 loop into a 45° upline, perform a barrel-roll with 45° spiral pitch, perform a 45° upline, push through a 1/8 loop, exit upright.
AF-17.10 ½ Square Loop From upright, push through a ¼ loop into a vertical downline, push through a ¼ loop, exit inverted.
AF-17.11 Clover Leaf with ½ torque roll, ¾ torque roll, ¾ torque roll From inverted, push through a 1 ¼ loop,while reducing flying speed to zero, perform a ½ torque roll, then accellerate to push through a loop, while reducing flying speed to zero, perform a ¾ torque roll, then accelerate to push through a loop.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12.03.2015 9:29 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
HonzaP píše:
Vláďo, pls zkus napsat Jurgenovi, zda pokud projde to F3P AA, tak jestli ho použijí jako svoje Béčko... Tím by se mnohé vyjasnilo. Dík


tady je odpověď o Juergena:

Hi Vladislav,
unfortunately the proposed F3P-AA sequence is easier than the current F3P-B or F3P-Sport sequence. I will wait until the FAI proposal is finalised before I make a decision.
Jürgen.

... uvidíme.

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 12.03.2015 9:36 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
podle mého názoru je tahle ADVANCED SCHEDULE AA-17 (2016-2017) sestava pro naše RCEA-A dobrá, jen škoda, že tam není torqueroll jinak bych to bral, splňuje to parametry, kteeré jsme si řekli, že tahle sestava potřebuje: průběžnost a relativně jdnoduché a bodovatelné obraty. Bodovatelné ve smyslu, že se tam dají dělat chyby ( a tady v té sestavě tam jsou místa, která nejsou úplně jednoduchá... :)) a tudíž se dá snadněji bodovat... :).

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16.03.2015 11:38 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 27.6.2005
Příspěvky: 671
Bydliště: Praha/Broumov
Aktuálně se kloním k jedné vrtuli v RCEA. Osobně mě k tomu vede následující důvod
- mezinárodní ambice a čas na trénink, aby se mi zhodnotil nákup kontrapropu, nemám
- ještě vidím rezervy u modelu, když pořídím nový model, lehčí motor - dostanu se (odhadem) na 75g bez zásadnějších investic, což mě trochu posune.


Navrhovaná odlehčená sestava F3P AA se mi líbí.


Nahoru
 Profil {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 16.03.2015 14:07 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
informace z Německa od J.Heiliga je následující - volně přeloženo: "uvidíme jestli bude F3P AA sestava opravdu oficiální, nám se však zdá pro naše účely - F3P - sportsmen ( nebo F3P -B nevím jak to nazvat - že by jako v EAc national? :)) příliš jednoduchá."
Mě tam chybí troqueroll jinak se mi to líbí.
Takže bych se na ten mezinárodní pohled až tak moc nefixoval, pokud sestava ve FAI projde, tak bych ji vzal do kategorie RCEA-A a povolil bych jednu vrtuli.

Ale diskutujme prosím o další názory a tak v květnu až červnu to odhlasujeme ať jsou pravidla i sestavy včas připraveny.


Díky za spolupráci.

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 16.03.2015 14:48 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 16.1.2005
Příspěvky: 2142
Bydliště: Hodonín
Obrázky: 53
Blog: Zobrazit blog (2)
Můj názor:
Úplně bych se těm kontra v národní průběžce nebránil - předesílám že z pohledu mého nebo bráchy je nám to fakt jedno.

Začali jsme oba trénovat současnou sestavu F3P už jen proto že přiští rok nás tento skok stejně čeká i když s jinou sestavou. A musím říct že to je pro nás takový obrovský skok z RCEA do F3P že jsem to až nečekal.
Ale ale alespoň si mohu být jist že v ničem jiném než v rukách to v tuto chvíli není.Techniku máme na F3P průměrnou. Věřím že kdybychom zůstali u starého sparka tak pro příští rok o F3P ani neuvažujeme.
Ostatně když spočitám peníze investované do pronájmu haly taky se nebavíme o nějakých drobných! (od září 2-3x týdně na hodinu v hale ve dvou max ve třech lidech víc lídí už postrádá smysl). Takže ona to uplně levná kategorie není.

_________________
Radim


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 16.03.2015 14:51 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
28.3.2015 se letí Velká moravská viewtopic.php?f=6&t=70780 Požádal jsem organizátora, aby zvážil všechna letadla a dal to do tabulky. Zveřejním.
Pokud se na soutěži objeví nějaký názor, tak si ho nenechte pro sebe, ale dejte ho sem.

Za mě je vyjadřování těžké. Primárně proto, že akrobaty v hale JIŽ nelétám. Nelétám je proto, že bych je pak chtěl hodně trénovat, aby mi to alespoň trochu šlo. To spotřebuje můj volný čas..... Je to vždy něco za něco.

Zopakuji, co jsem psal:
Vnímám to tak, že kategorie by společně s růstem měla respektovat náročnost na "zdroje pilota". Pilotní dovednosti jsou to hlavní.

RCEA B = první halové létání: Zde to musí být snadno postavitelné ze stavebnice nebo z desky izolace. Žádné odfrézování. Letadlo musí něco vydržet. A letadlo postavené halovým začátečníkem. Vpodstatě bych neváhal vyloučit letadla, která odprodají zkušenější piloti F3P. Necítím se povolán k nastavení hranice hmotnosti, ale myslím, že by měla být spíše vyšší, aby bylo letadlo s větší výdrží. Je to stejné pro všechny. A doufám, že kategorie bude pouze chvilkovou zastávkou s brzkým přechodem do RCEA A (F3A AA).

RCEA A =Myslím, že každý, kdo zde tuhle kategorie létal tuší, že bude více trénovat než stavět. To se prostě vyplatí.
Zde jsem prostě pro libovolnou stavbu (bez hmotnosti). Ale opravdu jen jedna vrtule.

F3P = chci létat mistrovsky, tak potřebuji mistrovské nářadí.

Mimochodem se dnes létají oficiální tréninky na mistrovství světa v hale. http://f3p-wch2015.pl/event-site/ tak držmě reprezentantům palce.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pát 20.03.2015 16:23 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 11.10.2012
Příspěvky: 99
Mimochodem se dnes létají oficiální tréninky na mistrovství světa v hale. http://f3p-wch2015.pl/event-site/ tak držmě reprezentantům palce.[/quote]

Tu sú výsledky F3P:

http://www.rcgroups.com/forums/showthre ... 411&page=4


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 23.03.2015 13:33 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Zde jsou kompletní výsledky:
http://f3p-wch2015.pl/results/


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: pon 30.03.2015 17:13 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Přikládám soubor o modelech z velké moravské. Velmi děkuji za zpracování.


Dle mě z toho jasně plyne, že hmotnostní omezení na 110g není pro Bčko absolutně problém.
Pavel mi promine, ten stejně přestupuje, doufám.


Přílohy:
modely.pdf [269.61 KiB]
139 krát
Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz