Registrován: 6.4.2012 Příspěvky: 1156 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
Dnes jsem udělal malý pokus. Na rozumné hranici viditelnosti metrového samokřídla jsem se otáčel a vracel se, na videu byl vidět bod obratu, tak jsem si na mapě změřil vzdálenost. No netušil jsem, jak daleko si model pouštím
Přílohy:
vzdalenost.jpg [ 51.36 KiB | Zobrazeno 2578 krát ]
_________________ 10 bublinkoletů, F450 jako TBS Discovery, DX6, vimeo.com/martinkatera
Registrován: 23.2.2012 Příspěvky: 573 Bydliště: Hradec nad Moravicí
K tomu přistání do ruky, no záleží přece i na větru. Za bezvětří je nutné jak psal Miťo nenalétávat v zatáčce a tak, nalítnout si třeba v tom 1,6m a to pak geometricky dodržovat až k ruce, kdy už to toro i swift sami od sebe moc nepokazí Při větru děláš to stejné pod motorem, pro naučení se je z toho videa patrný ne příliš dobrý postup Při velké rychlosti si můžeš zkusit nalítnout na nohy a tak metr až metr a půl před sebou dát "plnou" výškovku, parádně to zpomalí a sedne do ruky, která ale musí vystřelit Vnuklo mi to myšlenku natočit nějaké video s tréninkovým materiálem
Registrován: 6.4.2012 Příspěvky: 1156 Bydliště: Hradec Králové Obrázky: 0
Bimov: paráda, moc se mi to video líbí.
BTW: chytání do ruky, dnes jsem natočil tohle. Samokřídlo chytám do dlaně za kameru, to je nejtěžší část letadla. Rookie se chytá jinak, tak nějak za spodek trupu, dlaň tvoří jakousi vaničku. Díky vyklápění křidélek nahoru se mi zdá Rookie pomalejší než samokřídlo.
Promiňte mi jestli už to tady bylo, páč letadélka tady nesleduji, ale občas na trubce na něco narazím a todle mě opravdu dostalo. Lidé jsou opravdu hloupí. Nechápu proč to jen pouštěl
Zenderat " Promiňte mi jestli už to tady bylo, páč letadélka tady nesleduji, ale občas na trubce na něco narazím a todle mě opravdu dostalo. Lidé jsou opravdu hloupí. Nechápu proč to jen pouštěl "
Pat a Mat, dva blbci a model
_________________ MJX F45, Walkera Tali H500, DJI P3A
Ahoj, koukněte prosím na moje video a zkuste mi poradit/osvětlit, čím byly způsobené dnešní propady se Swiftem II (900mm). Vždy to vypadalo jak díra nebo jako kdyby vysílač přestal fungovat a hnul servem. Pokaždý sem to nějak ustál a pak to letělo v pohodě...byl malý vánek...
Registrován: 23.2.2012 Příspěvky: 573 Bydliště: Hradec nad Moravicí
Dle mého za to může elektronika, nikdy jsem neviděl, že by za takových podmínek toto křídlo dělalo. Nejlepší máš udělat vylučovací metodu, motor a regulátor tohle neovlivní, když jsou na zemi v pořádku. Co zbývá potom jsou serva a přijímač. Zkus test dosahu, jestli to má failsafe nevím. Ješte by mohlo pomoct k objasnění, jestli už to někdy dělalo a jestli už jsi tam někdy lítal Připomíná mi to krátké výpadky signálu nebo špatné servo
Registrován: 24.11.2013 Příspěvky: 627 Bydliště: Praha 10, ČR Obrázky:9
Určitě to není nějaká ztráta vztlaku nebo pád do vývrtky. Na to letí křídlo příliš velkou rychlostí. Vypadá to, že servo na levém křídle jde prudce dolů nebo to na pravém prudce nahoru. Osobně bych tipoval to na levém křídle, vzhledem v výraznému sklopení přídě k zemi. Ale samozřejmě to může být i na základě špatného pokynu od přijímače, nebo přerušený kontakt signálového vodiče.
Nevím co máš za rádio, ale spíš bych to viděl na nemocný servozesilovač. Zkus i zemi tim letadlem trošku zaklepat jestli budou serva v klidu nebo budou vrčet případně ujedou někam do pryč.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru