Autor |
Zpráva |
mikipike
|
Napsal: pon 22.12.2014 19:08 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 11.8.2012 Příspěvky: 31 Bydliště: Plzeň
|
Nene mam elektriku, takž první nebo šestá minuta furt to samé
_________________ Jeti DC-16, Trex 450PRO, Logo 550, Kasama Srimok FAIFA, Goblin 700
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: sob 27.12.2014 10:19 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
Koukám, že máme stejně blbou váhu. Mě ty heliny taky vždycky váží o půl kila víc než ostatním pilotům. Když jsem psal, že 690 váží 4,8 kila s pětitisícovkama, tak mě bylo odpovězeno, že je to cihla a že Goblin má míň
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: sob 27.12.2014 11:17 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Goblin ma 5.7 Kg. Ale je to Competition verze, ktera je mirne tezsi nez klasika. Logo 700XX je na 6.2Kg. Jsou letovky s baterkama 12S5000 Vybava Goblina a Loga 700 je naprosto stejna. Stejny motor, regl, serva i bezpadlo. 4.8Kg u L690 je na sedmistovku krasna vaha. To mi vazila Kasama.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: sob 27.12.2014 12:47 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Mám dotaz (teoretický). 690-ka by šla bez úprav zabudovat do F3C trupu od Mikada? Mám na mysli tento: UvularJe původně určen na 600SE, tak si nejsem úplně jist, zda se nějakýma podstatnýma rozměrama neliší.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: sob 27.12.2014 18:22 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
Hlavní rozdíl je délka ocasní trubky a řemínek. 690 je na 700 dlouhé listy. Jinak by to mělo jít. U 690 je hlavně zesilovaná cyklika, volnoběžka a řemen. Ten je ale HTD (má jiné zuby) takže na 690 řemenice nepůjde 600 řemen. Řemenice by se musely dát z 600. Pak ale nebude vycházet výškově volnoběžka. Takže cesta tu je, ale má pár zádrhelů.
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: ned 28.12.2014 11:43 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Asi trosku nepochopena otazka. 600SE na kterou se Bonis pta je velikost 700. Rekl bych ( ale strilim od boku ), ze to bude stejne. Stejny ram, stejne zakladni rozmery.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
romik
|
Napsal: ned 28.12.2014 12:13 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 7.10.2003 Příspěvky: 305
|
prosimtě a tohle je tedy 690sx nebo 600SE??
|
|
Nahoru |
|
|
bonis
|
Napsal: ned 28.12.2014 12:41 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 1.5.2003 Příspěvky: 1215 Bydliště: Hrádek nad Nisou
|
Ano, bylo to myšleno, zda se 690SX vejde do toho trupu. Jinými slovy, zda je vnějšími rozměry shodná s Logo 600SE, což je také skoro 700ka. Když jsem koukal na fotky a popisky, co jsem vygooglil, jediný vnější rozměr, který se neshoduje je ta podložka pod podvozek u 690SX, která zvyšuje celou heli. Ale chtěl jsem si to ověřit.
_________________ LA700, Logo 550SX, MiniProtos 4S, Gaui NX4, Ricco, miniHquad Futaba, Spirit, iCharger
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: ned 28.12.2014 18:58 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
No bývám někdy trochu pomalejší. Z venku se 600SE a 690 liší jen vaničkou pod rámem, poličkou na baterky a tlustšími vzpěrami. Takže to tam musí jít.
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: pon 19.01.2015 10:53 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
Konečně jsem se se 690 sžil natolik, aby jsem se mohl začít vrtat v nastavení bezpádla. No vrtat - snížil jsem trošku rate na vrtulce, což není tak podstatné, ale zkusil jsem jaké je to více ve "vivid stylu". No a docela mě to překvapilo. Létám na otáčky 1200, 1600 a 1800. Na 1800 prakticky nelétám, protože lehounké Logo splňuje vše co od něj očekávám na 1600 otáček. Docela často se vozím se i na 1200 otáček, protože mnoho obratu je na tyhle otáčky docela prga. Co mě na přidáni "vivid" na VBaru překvapilo, že se vrtulník začal chovat jako by najednou tošil tak o 100 otáček víc. Na 1600 otáček šel z obratu do obratu ochotněji, ale nepřijde mě, že by byl na cyklice rychlejší. Pocitově se to projevuje jen při změnách polohy. Na 1200 otáček se vrtulník méně dusil. Jakoby VBar plynuleji dávkoval kolektiv (i když by VBar do kolektivu vůbec sahat neměl) a motor změny zátěže lépe snášel. Máte s nastavením "vivid" někdo také takovéhle zkušenosti?
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Hum4nfrog
|
Napsal: ned 29.03.2015 12:14 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 13.3.2010 Příspěvky: 282 Bydliště: Plzeň
|
I bez boudičky není nikde ani známka o domácím násilí. Ještě že moje vrtulníky neumí mnluvit...
Přílohy: |
027.JPG [ 224.8 KiB | Zobrazeno 3576 krát ]
|
029.JPG [ 108.91 KiB | Zobrazeno 3576 krát ]
|
|
_________________ REX 250, 500; KASAMA Srimok; LOGO 690, 700; JR Forza 700, Gaui X3, X7; VBar Control
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|