Autor |
Zpráva |
copilotek
|
Napsal: sob 06.12.2014 15:10 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.11.2014 Příspěvky: 10
|
napríklad: Antistatik 100 spray, ja už ho nepotrebujem
Přílohy: |
image.jpg [ 84.6 KiB | Zobrazeno 2538 krát ]
|
|
_________________ MD 700/800, Mikado Logo 600SX, Goblin 420 sport, Spirit system, JR XG8, JR XG11
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
stanikg
|
Napsal: sob 06.12.2014 20:29 |
|
Zkušený debatér
|
|
Registrován: 16.2.2014 Příspěvky: 305
|
To ako nastrikes co snim ?
_________________ VBar Control , Logo 550 SX+Neo, Goblin700 Competition+neo , Icharger 4010duo ,
|
|
Nahoru |
|
|
copilotek
|
Napsal: sob 06.12.2014 21:55 |
|
Nováček serveru
|
|
Registrován: 18.11.2014 Příspěvky: 10
|
remen ale lepsie je ukostrenie
_________________ MD 700/800, Mikado Logo 600SX, Goblin 420 sport, Spirit system, JR XG8, JR XG11
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: sob 06.12.2014 22:58 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
bonis píše: Presne takhle to chci taky.
Ja mam GensAce 4500 25C a nevejdou se. Musim je dotlacit a oprit o podporu a pak mam teziste tak akorat, ale nejsem rad, ze jsou baterky opreny o kovovou podporu.
Mám Gens ACE LiPo - 6S 4400mAh 22.2V 6S1P 35C, Dual Lock a vejdou se pod oporu. A ukostření mám také.
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
prtka
|
Napsal: ned 07.12.2014 11:44 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 11.8.2010 Příspěvky: 1724 Bydliště: Brno Obrázky: 0
|
krtek2k píše: No tak já jsem v bočnicích ořezal ten vstup(vnitřní stěny vstupu), podle mě to ničemu nevadí. Tím pádem tam baterky široký 57mm zasunu, a je po problému. Nebál bych se toho.
Taky jsem se toho nebál . Baterku mám teď na ležato . Pojistkou rámu je výztuha.
_________________ Specter 700 V2, Blade 230S with custom belt, Heli-Baby NT, OMPHOBBY M2 EVO, M4 Max
Futaba 14SG
|
|
Nahoru |
|
|
Helikotel
|
Napsal: čtv 25.12.2014 20:53 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 14.11.2014 Příspěvky: 26 Bydliště: Tábor
|
paveld píše: Jaké otáčky NR máte nastaveny u vrtulníku velikosti 550 ? U Loga 550SX se mi dosažených 2180/min pro ostřejší létání zdá málo. Při pastorku 16z, motoru 1100kv a hl.kole 153z mi governor (Talon 90) více "nedá". Zvýšit lze výměnou pastorku za 17z na 2300kv nebo 18z na 2400kv. nedávno jsem toto také řešil musí se v Talonu nastavit nominální napětí 4V plně nabitá aku má 4.2 a po dolétání cca 3.8V na článek pak tě governor pustí na větší otáčky
_________________ Goblin 500 sport Spirit , Goblin 380 Spirit , Jeti DS-14 , iCharger308DUO
|
|
Nahoru |
|
|
Dandyč
|
Napsal: pát 26.12.2014 21:49 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 21.12.2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubice Obrázky: 11
|
krtek2k píše: Jak je to se statikou na 550SX? Měl s tím někdo problém, zatím jsem trubku na motorový lože nepropojoval, ani jsem žádný cukání nezaznamenal. Moje 550SX má odlétané dvě sezóny bez uzemnění a taky jsem žádný problém nezaznamenal i za vysoké vlhkosti. Kabeláž od JIVA mám udělanou z kroucených kabelů. Nicméně teď je na generálce a dostane uhlíkovou trubku a radši i uzemnění. Hold jistota je kulomet .
_________________ Aurora 9 LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015 LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
|
|
Nahoru |
|
|
Dandyč
|
Napsal: pát 26.12.2014 22:51 |
|
Nováček serveru
|
|
|
Registrován: 21.12.2014 Příspěvky: 7 Bydliště: Pardubice Obrázky: 11
|
Já mám otáčky 2000/2100 na kolektivu 12st. Pro příští sezónu plánuju jít na 2200 a kolektiv 13 st. (budou nové baterky ). Tady jsou údaje, které jsem naměřil při prvním nastavení. Setup: JIVE 100LV mode-4 (ATV-endpointy nastaveny), Scorpion HKIII-4025-1100KV, pastorek 15T/M0,7, baterie 6S/30C. plyn - otáčky 50% - 1900 60% - 2000 70% - 2100 80% - 2200 90% - 2300 100%- 2400
_________________ Aurora 9 LOGO 480 XXTREME/KBar/JIVE 80LV/HK 4015 LOGO 550 SX/Mini VBar/JIVE 100LV/HK-III 4025
|
|
Nahoru |
|
|
slepic
|
Napsal: sob 10.01.2015 11:27 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
|
Registrován: 18.2.2006 Příspěvky: 141 Bydliště: Praha
|
Dnes mi to nedalo a Logo 550sx jsem zvazil. Letam 6S 3700mAh, motor KDS, regulator Hobbywing, serva Savox. Porad mi hloda v hlave 12S 2500mAh, motor Scorpion 4035. Vse mam doma.
A ted vysledky vazeni: 6S 12S heli 2320g motor 315g 440g baterky 590g 846g Celkove 3225g 3606g
Akorat si rikam, zda uz skoro 400g nebude hodne. Nezkousel jsem Logo s doporucenyma 5000 mAh.
Co vy na to?
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: sob 10.01.2015 18:24 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Podle mne je uplne zbytocne predelat Logo550SX na 12S. Treba tam zvolit vhodny motor, regulator, prevodovy pomer a dobru baterku. 550SE s 600mm alebo 625 mm listamy mozno vyplati predelat na 12S. 550SX s 550mm listamy predelat na 12S, da sa urcite, ale vela s tym neziskas. No ked chces laborovat a mas na to zeton, tak kup si dlhu chvostovu trubku a napriklad tie lopaty: http://www.heli-port.sk/heliport-sk/esh ... I-YB-625V2A to uz by mal zmysel prerobit na 12S. A ked vaha bude troska vacsia, no mas aj vacsie lopaty, tym padom proste vacsi, kludnejsi a predsa vykonny vrtulnik.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
Naposledy upravil helipali dne ned 11.01.2015 8:19, celkově upraveno 1
|
|
Nahoru |
|
|
krtek2k
|
Napsal: sob 10.01.2015 19:11 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 4.6.2008 Příspěvky: 4042 Bydliště: Děčín Obrázky: 0
|
Zefektivnit pohon se dá i jinak , než přechodem na 12S. Pro moje logo 550SX na 6S jsem si převinul motor na 1400kV a lítám ho s 12zubovým pastorkem, pořád to jde vytočit na 2350 otáček. http://krtek2k.rajce.idnes.cz/Scorpion_ ... _7_4_3_YY/Lítám 4 a půl minuty, dobíjím 3000-3300mAh když se tomu snažím co nejvíc nakládat. Když to šetřím, tak i třeba 2700. Teďka mám na stole ten mikado-scropion HKIII 4025 - 1100kV a budu ho dělat na cca 1200kV pro použití s 14z pastorkem. Já bych do 12S nešel už jen kvůli sdílení baterek mezi mojím 550SX a 700XX. A kdyby už jo, tak proč nepoužít znova 4025 motor s potřebným kV? Proč dávat težší? Proč dávat těžší 12cti článek? Tomu nerozumím ani za mák.
_________________ Frsky X10S Carbon Heliny od Mikada, fpv race koptéry a trochu F3K
|
|
Nahoru |
|
|
ZeXx86
|
Napsal: sob 10.01.2015 19:57 |
|
Platící zákazník RCManie
|
|
|
Registrován: 29.12.2009 Příspěvky: 1357
|
Moje logo550sx vazi 2900g vcetne lipo. Setovy Scorpion ma vykonu tolik, ze si nedokazu predstavit, proc bych mel potrebovat vice. Otacky drzi jako pribite at se deje cokoli. Tic tocuje to hezky rychle. Nehreje se vubec nic, lita to 4 minuty. Drzi presne s hobbywing i spirit governorem.
_________________ Spirit System
|
|
Nahoru |
|
|
helipali
|
Napsal: ned 11.01.2015 8:28 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.11.2014 Příspěvky: 576
|
Alebo nechat 0.7 modul ozubene koleso, vymenit piniom na 12T alebo 13T (neviem aku tam mas), vymenit regulator na HV a prejst na 8S baterku. Ked vykon chces zvysit. Ale faktom je to, ze vyhoda 550SX je v tom, ze bezi na 6S baterku. Takze je optimalny bud motor okolo 1400 KV a 12Tpinion a 6S baterka, alebo 8S baterka a 12T pinion a 1100KV motor. (A tu hovorim o prevod 0.7modulovym zubom) Vacsi pinion ako 15T by som v ziadnom pripade nedaval pre zvysenie otacky.
_________________ KDS 450 Q FBL _DEVO 10 v deviation4.0.1 (deviationtx.com)
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|