petrfm
|
Napsal: úte 25.11.2014 11:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Castle je doma, vypada hezky, ale priznam se, ze blbejsi regulator co se tyka nastaveni, jsem jeste v ruce nemel. 1) vycitani logu a nastavovani parametru pres jediny kablik, ktery je zapojeny do radia? Proboha, PROC tam nemohli dat jeste jeden, at se nemusi davat prodlouzeni, nebo neustale odpojovat radio? Stejne tak treba USB link mohl mit pamet, ktera do sebe mohla stahnout regl bez nutnosti pripojovat NB k heli pokazde, kdyz chci nacist logy - ale to je detail. Stejne, velikost logu je docela smesna, logovat neco 1x za s nema valny smysl. Nekteri piloti zvladnou za sekundu 3-10 obratu Proste vyrabet regl za takove prachy a setrit par dolaru za poradnou pamet je docela ubohost. Takhle je to logger jenom jako marketingovy radek do nabidky, ale prakticke vyuziti je nulove. 2) kalibrace plynu - nevim, jestli neumim anglicky, ani cesky, ale nechapu to ani podle CZ ani EN manualu, vubec. U normalnich reglu dam plny plyn, nulovy plyn a je to. Proc tedy tak jednoduchy krok tak debilne komplikovat s nejakym nastavenim rozsahu vychylky a kdesi cosi? 3) volba autorotace - eeeeehm? Vubec nechapu... Rozumim tomu, ze to ma slouzit k rychlemu prechodu z 0 do Idle, ale zase, proc tak komplikovane? Proc nema autorotace treba hodnotu plynu -10? Mam nastavene 3 otacky. Pro normal, idle1 a idle2. Cili jsem tusil, ze paka plynu 10% 60% a 100% bude OK. Pokud nepouziju funkci autorotace (ktera jak chapu, mne pripravi o prvni polohu? nevim vubec proc???) tak si s timhle vystacim? Diky za radu, nebo osvetleni hlavne poslednich dvou bodu, docela mne to rozladilo.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 25.11.2014 13:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Hmm, to je reseni. Zatim tam asi dam prodluzku a vyvedu ji tak, aby se dobre rozpojovala. Problem s nastavenim plynu je vyresen - nekdo to asi udelal predemnou, nebo je to v defaultu spravne, proste mi to chodi. Autorotaci neresim, s tim se poperu pozdeji, takze uz to chodi
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
Robinsson
|
Napsal: úte 25.11.2014 13:32 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 9.10.2010 Příspěvky: 1012
|
janekx píše: a není to jen klasická rozdvojka ? Za ty peníze jich uděláš tucet
|
|
Nahoru |
|
|
baui
|
Napsal: úte 25.11.2014 13:34 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 10.11.2010 Příspěvky: 4631 Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
|
No ja nevim, ale mozna bych se s tim hodnocenim zase tak neunahloval... Příloha:
logging.jpg [ 68.89 KiB | Zobrazeno 2671 krát ]
Robinsson: Klasicka rozdvojka to neni. Pripojeni Castle Linku neni mozne, pokud regulator dostava signal z prijimace, proto je nutne bud uplne odpojit prijimac a nebo pouzit Quick Connect (nebo prosty mechanicky spinac, pripadne integrovany spinac, ale nevidim moc duvod na nekolika desetitisicove masine setrit koruny).
_________________ Tom
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 25.11.2014 13:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
baui : jo, ja vim, ze se to da prepnout, ale uprimne, budu si kvuli logum na letiste tahat NB? Takze kdyz nastavim rozumne rozliseni, tak ulozim 7 minut - to je tak jeden start. Hmm Ta pamet je tragicky mala, kdyby byla 2x vetsi, stalo by to dva dolary a vlezl by do toho v pohode cely den litani. Ta rozdvojka neni rozdvojka, ale spise to vypada, ze je to elektronicky prepinac, ktery se aktivuje pripojenim napeti z te USB propojky. Budou tam cca tak asi 2 tranzistory, mozna nejake hradlo. Cena je to urcite docela prestrelena (fascinuji mne treba ceny prislusenstvi k FrSky telemetrii, to jsou kolikrat docela sofistikovane desticky za cenu u nas, jako v cine - do 100 Kc), ale pro jeden kus se s tim nema cenu patlat, leda by to nekdo chtel prodavat (asi na tom nezbohatne)
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
baui
|
Napsal: úte 25.11.2014 14:09 |
|
Helimaniacs Brno
|
|
|
Registrován: 10.11.2010 Příspěvky: 4631 Bydliště: Brno, CZ
Blog: Zobrazit blog (4)
|
Po pravde nevidim moc uzitku v tom koukat do logu neustale. Dvakrat, trikrat, kdyz ladim governor, tak se na to podivam, pak na to stejne zapomenu. Leda tak misty mrknout na zvlneni vstupu jak starnou baterky, ale to je stejne jednou za pul roku. A vzit na plochu notebook dvakrat do roka zase takova tragedie neni... S tou rozdvojkou mas pravdu a presne jak pises - patlat se s tim doma sice jde, jenze proc tim zabijet cas, pokud chce clovek primarne litat
_________________ Tom
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 25.11.2014 14:15 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
No, jde mi hlavne o to mereni baterek - da se z toho docela dobre usoudit, jaky maji vnitrni odpor, atd. Jeste zajimavejsi by sice bylo, logivat jednotlive clanky, ale i tohle staci. Takze kdyz mam vice packu a chci trochu sondovat, tak se celkem nadrbu. Taky mne dost rozladil ten jejich soft, ktery treba nebeha ani pod wine. Skoro vsude mam Linux a jen kvuli helinam musit bootovat do Win Co jsem koukal, stezujou si i MACisti. Firma, ktera dela vyrobek s takovym podilem na trhu by si mohla dat tu praci a tak primitivni SW utilitku prepsat do neceho slusnejsiho, multiplatformniho. Pak by nebyl treba takovy problem, dodelat k tomu bluetooth a aplikaci pro Android. Nerikam, ze na tom clovek musi lustit grafy, ale aspon si po kazdem letu stahnout CSV na kartu a lustit doma. A neopovazujte se mi navrhnout tablet s Win8
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: úte 25.11.2014 15:06 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
A co treba tablet s Win ?
Jak to tak ctu, jsem docela rad za JLog. Tam mam na SD karte ulozeny logy za celou sezonu.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 25.11.2014 20:45 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
PROVOKATERE Win jeste na tabletu? FUJ Ale je fakt, ze pri rozdilu v cene mezi JIVE a Castle by mi na nej zbylo Ale to uz bych sel radeji do neceho takoveho http://www.eagletreesystems.com/index.p ... duct_id=54Jen je prusvih, ze je to jen do 100A pkotatko píše: A co treba tablet s Win ?
Jak to tak ctu, jsem docela rad za JLog. Tam mam na SD karte ulozeny logy za celou sezonu.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
pkotatko
|
Napsal: stř 26.11.2014 7:23 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 13.1.2007 Příspěvky: 6689 Bydliště: Berounsko
|
Dela se i 150A verze http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1631Vim ze Jive je drahy, ale v kombinaci s JLogem to nema chybu. Eagletree na 150A mam. V supleti a nepouzivam ho. JLog cte data primo z regulatoru, vidi i jeho otevreni, interni teplotu BECu a vykonove casti a mnoho dalsiho. Da se na nej pripojit alarm s LED, takze litas na spotrebovanou kapacitu baterek a ne na cas. Stejna LED te upozorni na nizke napeti baterky nebo vysokou teplotu reglu. Vse je jednoduse nastavitelne. A pokud mas radio s telemetrii, tak JLog funguje i jako interface pro telemetrii snad pro vsechny systemy. Pak vidis veskera data z reglu online plus mas zaznam na SD karte. Dlouho jsem Kontronikum odolaval. Nechtelo se mi za ne davat tolik penez. Dneska je mam ve vsech helinach. A lide okolo mne take. S Jive radou nevim o nikom, kdo by resil nejake problemy. Ja mel problemy s Kosmikem, ale to uz je take vyreseno a pouzivam ho ted s velkou spokojenosti.
_________________ Bell 206, Mi-8, nejaka letadla, Jeti DS-16
|
|
Nahoru |
|
|
BoŠ
|
Napsal: pon 01.12.2014 10:37 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 26.5.2013 Příspěvky: 1538 Bydliště: Brno
|
pkotatko píše: Dela se i 150A verze http://www.horejsi.cz/Pages/DetailProdu ... cislo=1631Vim ze Jive je drahy, ale v kombinaci s JLogem to nema chybu. Eagletree na 150A mam. V supleti a nepouzivam ho. JLog cte data primo z regulatoru, vidi i jeho otevreni, interni teplotu BECu a vykonove casti a mnoho dalsiho. Da se na nej pripojit alarm s LED, takze litas na spotrebovanou kapacitu baterek a ne na cas. Stejna LED te upozorni na nizke napeti baterky nebo vysokou teplotu reglu. Vse je jednoduse nastavitelne. A pokud mas radio s telemetrii, tak JLog funguje i jako interface pro telemetrii snad pro vsechny systemy. Pak vidis veskera data z reglu online plus mas zaznam na SD karte. Dlouho jsem Kontronikum odolaval. Nechtelo se mi za ne davat tolik penez. Dneska je mam ve vsech helinach. A lide okolo mne take. S Jive radou nevim o nikom, kdo by resil nejake problemy. Ja mel problemy s Kosmikem, ale to uz je take vyreseno a pouzivam ho ted s velkou spokojenosti. Tak, tak - Kontronik a J-Log
_________________ MC-20HOTT,DS-16,X10S,14SG,S-trino MkII,SpeedFire, Extra 102",MiniCorado,LOGO550SE,Goblin570
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 01.09.2015 11:39 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Tak minulý týden mi shořel i YEP40A. Nevím proč. Měl jsem ho v rexovi 450, se setovým motorem, najednou ve vzduchu kouř, rotor zpomalil, cvakl jsem autorotaci, motor se točil dál a já dosedl do vysoké trávy. Škody - jenom ten motor, nic jsem naštěstí nerozbil. Myslel jsem si, že odešel motor, měl by už nárok, má skoro 10 let, ale létal jen asi 3 sezony. Na regu nic očouzeného, i připojil jsem jiný motor, abych testnul, zda je regl OK. Zapnul jsem, motor zacukal a už se z něj hulilo. Tak do (_!_) , je to možný? Vykuchal jsem regl z vrtulníku a ze strany kabelů k motoru je u každého kabelu jeden SO8 šváb. Z těch třech je jeden opálený. Tak a teď kdo ví, co se stalo? Odešel motor a vzal sebou YEPa, nebo odešel YEP a vzal sebou dva motory? Cena je dobrá, ale jestli je to takový šmejd, i za ty prachy je to drahé a půjdu radši do druhého castlu ale pořád ve mně hlodá, že je v tom ten YEP nevinně. Divné je, že ten motor shořel v podstatě za dvě vteřiny? Už jsem regl spálil, když jsem přistál s letadlem do trávy a pozdě stáhl plyn, ale motor to normálně ustál, žádný kouř, jenom chyběla jedna fáze, tak se cukal motor, ale aby to pálilo motory? Divné. P.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
IgorGSM
|
Napsal: úte 01.09.2015 11:50 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 6.2.2011 Příspěvky: 1040 Bydliště: Šurany Obrázky: 7
|
Ja som v tych najvacsich teplach upiekol motor v 700. Normalne sa roztavilo vinutie a motor so sebou zobral aj YEP120A HV regl. Motor som uz previnul a regl som zase vyreklamoval v HK.
_________________ T-Rex600E@Spirit T-Rex600N@Spirit T-Rex450@Spirit RaptorG4E720@Spirit Chase360@Spirit
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|