Autor |
Zpráva |
petrfm
|
Napsal: pon 22.09.2014 18:08 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
No, docela me to prekvapilo, vypada to jako odporne cinske blato. Lepit pricnou do lozisek s takovou vuli podle mne nema valny vyznam, protoze se to prilepi beztak nakrivo - vzdycky se to nejak zkrizi. To by se tam muselo vlepit nejake vymezeni, coz je zase prasarna. Ja mel za to, ze to drzi na tech axialech, treba ocasni unasece byly taky spatne. Jeden mel taky takovou vuli. Tak jsem to cele povolil, naloctitoval srouby a poradne pritahnul a uz to drzi a ani se nehne, ale tam je to asi resene jinak.
Prekvapuje mne, ze to delaji i ty nahradni gripy, ktere maji svoje loziska, takze vlastne jako bych vymenil hlavu kus za kus a uplne to same. Tam bude nejaka konstrukcni bota, beztak ta debilni zuzena pricna hridel. Predtim jsem mel klasicky rovnou, bez axialu a plastove gripy a ani se to nehlo.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
|
|
|
Nakadah
|
Napsal: úte 23.09.2014 8:15 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 19.8.2007 Příspěvky: 8426
|
Nojo, ale ložisko do plastu natlačís s minimální vůlí, spíš bez. Pak je ještě otázka jak přesně je obrobená ta příční hřídel, jestli nemá příliš velkou vůli v ložisku. Na gripu samotném to není moc poznat, ale když k tomu přidáš list s délkou 325mm tak na jeho konci už je to sakra vidět. Mě to přilepení pomohlo, seřídíl sem pak stopu listů a fik v jedné linii. To L222 je nízkopevnostní, takže v případě potřeby to rozděláš. Další věc je kvalita ložisek které dodávají číňani. Někdy složíš hlavu, utáhneš šrouby příčné hřídele a axiální ložiska (nové) drhnou. Rozebereš, přeházíš misky ložisek za nějaké jiné náhradní co máš, utáhneš znova a nic nedrhne. Prostě u téhle výroby kopií se někde musí projevit nižší cena.
A jak už sem řekl, teď mi přišla nová hlava, kde jsem ji nakonec jenom rozebral, máznul axiály, složil a nikde žádná vůle která by potřebovala vymezit lepidlem. Jenom sem vyměnil gumy za tvrdší, osadil moje vlastní broušené podložky mezi gripy a kámen hlavy, a hotovo. Vůle žádná, axiály nadrhnou, ale stažené je to natěsno. Každý pes jiná ves. Nak
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pon 13.10.2014 23:35 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Tak jsem to konecne prozkoumal, kde ta vule vznika, protoze mne to zatim pri tom mem letani neomezuje, tak letam s tou vuli, ale je to hnus - stopa lita centimetr sem, centimetr tam, z jemne techniky mam zemedelsky stroj, uz jen cekam, kdy se to rozleti a ja to zaoram Ale k veci - ta vule je mezi lozisky v gripu a pricnou hrideli. Lita to jako blazen i v ruce - to lozisko se gegla samo o sobe, navic hridel je v nem docela volna, to budou nejake cinske loziska prodavane dolar za kilo. Da se nekde sehnat lozisko s vnitrnim prumerem 4mm a vnejsim 7mm? V tom gripu jsou dve loziska - vnitrni prumer x vnejsi prumer x tloustka 4x7x2.5 a 4x8x3. Idealne tedy obe, presne, kvalitni, at v tom ta hridel nelita jak lzicka v caji. Doporucte, udelate radost Diky, P.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
beka
|
Napsal: úte 14.10.2014 3:56 |
|
Mazák
|
|
Registrován: 12.10.2012 Příspěvky: 603 Bydliště: Praha 6 ČR
|
petrfm píše: Tak jsem to konecne prozkoumal, kde ta vule vznika, protoze mne to zatim pri tom mem letani neomezuje, tak letam s tou vuli, ale je to hnus - stopa lita centimetr sem, centimetr tam, z jemne techniky mam zemedelsky stroj, uz jen cekam, kdy se to rozleti a ja to zaoram Ale k veci - ta vule je mezi lozisky v gripu a pricnou hrideli. Lita to jako blazen i v ruce - to lozisko se gegla samo o sobe, navic hridel je v nem docela volna, to budou nejake cinske loziska prodavane dolar za kilo. Da se nekde sehnat lozisko s vnitrnim prumerem 4mm a vnejsim 7mm? V tom gripu jsou dve loziska - vnitrni prumer x vnejsi prumer x tloustka 4x7x2.5 a 4x8x3. Idealne tedy obe, presne, kvalitni, at v tom ta hridel nelita jak lzicka v caji. Doporucte, udelate radost Diky, P. Tady je máš oba rozměry: http://www.tobex.cz/ domluv se telefonicky mají dost kvalitní japonská.
_________________ MCPX-BL, blade 130x,trex 500, trex 550 dominator, dx7
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: úte 14.10.2014 12:18 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Ok uz mi leti 4ks cinskych lozisek z tobexu, pokud to bude jen o neco malo lepsi, objednam asi rovnou japonske
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
petrfm
|
Napsal: pon 27.10.2014 14:46 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 21.6.2014 Příspěvky: 708 Bydliště: ČR Obrázky: 0
|
Takze po vymene zadna zmena Ta hlava je proste pitome navrzena. To lozisko by se na tu pricnou hridel muselo nalisovat, aby tam nebyla zadna vule. Kvedla se to teda priserne, radsi za to ani netaham, pac bych se z toho pozvracel a radeji litam, litam a litam. Nekdy mam stopu jak ziletku, jindy se to silene rozhodi. Pristanu, zataham za listy, odstartuju a je to OK. Takze je to takova trhova kvalita, skoro skoda do toho davat nejake loziska, mozna by to mohli v pristi verzi udelat kluzne Lepit pricnou do lozisek mi prijde jako nesmysl, protoze pak se to prece nemuze centrovat? A to by mi jeste misto vuli zacala heli i vibrovat, to bych uz neprezil a prasknul s tim do popelnice Podstatne je, ze to lita, tak na to radeji nemyslim, at z toho nemam spatne spani.
_________________ DX8, DX6i || T-rex 600ESP, 500ESP FL, 450PRO, 450S || Algol, MaxiSwift
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: pon 27.10.2014 16:25 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
Ahojky mám 2 roky tarot 450 a chtěl bych ho předělat na 6 článek, motor mám vybrán s Dominátora. Mužete mi prosím poradit jaký pastorek? musím měnit i převodové kolo? tet tam mám 150T. A hlavně jaký mi doporučíte regl tet létám na křivky a chtěl bych vyzkoušet governor. Díky moc.
|
|
Nahoru |
|
|
Woita
|
Napsal: pon 27.10.2014 17:50 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 8.7.2011 Příspěvky: 6960 Bydliště: Písek, ČR
|
Koukni se, jaké má tvůj současný motor kV. Pak se koukni, jaké kV má tvůj budoucí motor. Pak si spočti otáčky obou motorů (kV krát napětí baterky (11,1 tříčlánek a 22,2V šestičlánek)). No a počet zubů pastorku uzpůsob tak, že počet zubů změníš v poměru těch otáček, abys měl stejné otáčky jako nyní. Čím menší pastorek, tím nižší budou otáčky rotoru.
Pokud ti otáčky vyhovují tak jak máš teď, tak to udělej tak jak tady píšu. Případně, kdybys uvítal trochu nižší otáčky, tak uber jeden zub na pastorku, a opačně (pro vyšší otáčky jeden zub přidej).
Pozor na průměr osičky u nového motoru, abys koupil pastorek který tam bude pasovat. A taky pozor, abys nekoupil pastorek se šikmými zuby - u Tarota máš hlavní kolo s rovnými zuby že?
Regl - nemůžu poradit nic jiného než Castle Edge 50. Cenově ještě není nějak dramaticky vysoko a odmění se ti perfektní funkcí, snadným nastavením a přidanou hodnotou v podobě logů (záznamu z letu - otáčky, napětí, proudy, teplota, ...).
_________________ FrSky Horus, letadla, heli+koptéry. http://rc.ludl.cz
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: pon 27.10.2014 18:43 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
tet mám motor tarot 3800KV a pastorek 14 zubu. a budu dávat motor 460MX Brushless Motor(1800KV).takže 3800x11,1=42180 když počítám 1800x22,2=39960. tak abych zachoval stejné otáčky jaké mám tet musím použít pastorek s kolika zuby?
|
|
Nahoru |
|
|
milaro
|
Napsal: pon 27.10.2014 19:40 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 14.9.2008 Příspěvky: 293 Bydliště: Český Těšín Obrázky: 0
|
Tady si to můžeš nechat spočítat.... http://rc.runryder.com/helicopter/galle ... =headspeedTaky bych viděl pastorek 14z, pro governor potřebujes mít rezervu alespoň 20 - 15%. To znamená, že regulátor otevírat maximálně na 80 až 85%. Jinak u nás na letišti létají 3 z nás regulátor Robbe roxy, governor chodí velmi slušně. A pak ještě mohu doporučit regl YGE (příp. kopii YEP) sám má tu druhou volbu v Trex500 a taky governor bez problémů.
_________________ Spektrum DX8, T-REX 500 (MB),Tarot 450pro, Home made airbrush kabinky: http://milaro.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
|
ddano007
|
Napsal: pon 27.10.2014 20:24 |
|
Mecenáš serveru
|
|
|
Registrován: 18.3.2010 Příspěvky: 2878 Bydliště: Zavar, SK
|
mascom22 píše: tet mám motor tarot 3800KV a pastorek 14 zubu. a budu dávat motor 460MX Brushless Motor(1800KV).takže 3800x11,1=42180 když počítám 1800x22,2=39960. tak abych zachoval stejné otáčky jaké mám tet musím použít pastorek s kolika zuby? Kedze budes mat 2x vacsie napatie, pre rovnake otacky a pastorok by si mal dat motor s polovicnym KV, t.j. 3800/2 = 1900KV. Align ma 1800KV, co je +/- dobre, toz nechaj 14zubov.
_________________ X9D & T16Pro & TX16S & nejaké lietadlá, heli a koptéry www.rcmodelytt.sk
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: pon 27.10.2014 20:46 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
|
Nahoru |
|
|
jaroslav.falcon
|
Napsal: pon 27.10.2014 20:55 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 8.10.2012 Příspěvky: 1539 Bydliště: Kladno
|
ESC:
Castale Edge je opravdu super, dle mé skušenosti daleko lepší než YEP. Pokud zvedneš napětí na dvojnásobek, tak při zachování výkonu máš poloviční proud, tak na zvážení jestli opravdu potřebuješ 50A. Jinak na škodu to nebude.
Pozor na verzi Lite tam mně nevhodně chodil BEC.
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: ned 02.11.2014 10:19 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
|
Nahoru |
|
|
mascom22
|
Napsal: pon 03.11.2014 16:01 |
|
Protřelejší uživatel
|
|
Registrován: 13.8.2012 Příspěvky: 192 Bydliště: Šumperk
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|