Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Hlasuji pro:
Anketa končí za pon 27.10.2014 12:30
varianta 1) 7%  7%  [ 5 ]
varianta 2) 31%  31%  [ 21 ]
varianta 3) 0%  0%  [ 0 ]
varianta 4) 15%  15%  [ 10 ]
přestup ANO 33%  33%  [ 22 ]
Přestup NE 13%  13%  [ 9 ]
Celkem hlasů : 67
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 23.10.2014 15:35 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2009
Příspěvky: 79
Ještě ta Litva - nešla přiložit k původní zprávě:
https://www.youtube.com/watch?v=UCvRrEooDgc#t=224

Francie: Mají nové sestavy na 2015 - 2016 ve stejném rozložení kategorií - přikládám zatím National
https://www.youtube.com/watch?v=cMpoqNlvqVY


Přílohy:
Poznámka: Litva - těžší středová
Litva 2014.pdf [13.31 KiB]
249 krát
Poznámka: Francie průběžka
f3p_FR-NAT_2015-2016_v1_1.png
f3p_FR-NAT_2015-2016_v1_1.png
[ 148.44 KiB | Zobrazeno 2694 krát ]

Nahoru
 Profil  
 
 
PříspěvekNapsal: pát 24.10.2014 8:04 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 16.4.2008
Příspěvky: 731
Bydliště: Příbram
No hlasoval jsem tedy také a ty termíny 29.11. nebo 13.12.2014 cca od 9.00
do cca 14.00 a co to bude stát ještě upřesním.
Potřebuji to vědět do 21.11.2014.
Předpokládám,že to bude finančně výhodné od 12 účastníků výše.
Přihlašujte se na tel. 724 558 216 nebo mail:
jansefrna@gmail.com


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.10.2014 9:07 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2009
Příspěvky: 79
Setkání haloletců v Příbrami - po dohodě s Honisem
vloženo hlasování http://www.rcmania.cz/viewtopic.php?f=6&t=69058
po dohodě s HonziSem jsem dal jiný první termín kvůli Německu a Mikuláši....

Pls hlasujte a hlavně, zúčastněte se....


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 24.10.2014 16:48 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Aktuální výsledky přepočtené na procenta:
Sestavy:
varianta 1) 4hlasy 13,79%
varianta 2) 17hlasů 58,62%
varianta 4) 8hlasů 27,59%

Přestup:
přestup ANO 19hlasů 73,08%
Přestup NE 7hlasů 26,92%

P.S.
Hlasování jednoho hlasujícího jsem smazal, neboť hlasoval za dvě různé sestavy.


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: ned 26.10.2014 14:44 
Administrátor serveru
Administrátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 24.4.2003
Příspěvky: 10764
Bydliště: Praha Hloubětín ČR
Obrázky: 266
Blog: Zobrazit blog (3)
Aktuální výsledky přepočtené na procenta:
Sestavy:
varianta 1) 5hlasů 15,63%
varianta 2) 19hlasů 59,38%
varianta 4) 8hlasů 25,00%


Přestup:
Přestup ANO 21hlasů 72,41%
Přestup NE 8hlasů 27,59%


Nahoru
 Profil Soukromé album {RCalbum.cz}  
 
PříspěvekNapsal: stř 29.10.2014 10:51 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
TomasC píše:
Aktuální výsledky přepočtené na procenta:
Sestavy:
varianta 1) 5hlasů 15,63%
varianta 2) 19hlasů 59,38%
varianta 4) 8hlasů 25,00%


Přestup:
Přestup ANO 21hlasů 72,41%
Přestup NE 8hlasů 27,59%


Děkuji všem co hlasovali. :D

Zvítězila varianta dvě - tedy rozdělení kategorie RCEA na dvě subkategorie a složitější průběžná sestava. Na základě poznámek od Vás pilotů (nejen z příspěvků zde uveřejněných, ale i po osobních a telefonních konzultacích a s přihlédnutím k národním pravidlům v okolních zemích - DE, AUT) jsem tedy připravil změnu pravidel v tomto duchu.
Avšak s omezením a to následujícím. V pravidlech je zakotveno, že model pro jednodušší sestavu musí vážit minimálně 110g a musí být poháněn pouze jednou vrtulí. Pro složitější sestavu platí pravidlo, že model musí být poháněn pouze jednou vrtulí. Tato pravidla mají však roční odklad účinnosti a budou tedy platit od sezónu 2015 -16 (s ohledem na to, že již dnes existují piloti, kteří si připravili model pro letošní sezónu (2014-15) a jejich stroje těmto pravidlům odporují).

Další změnou je, že průběžná a tedy složitější sestava je RCEA-A a kategorie jednodušší, tedy pro začátečníky, je RCEA-B. ( i to je v duchu pravidel v okolních zemích).

Sestavy létané v sezóně 2014-15 mám v plánu ( pokud budu nadále trenérem této kategorie) pro sezónu 2015-16 změnit a činit tak i dále v dalších letech.

Po oficiálním předání a odsouhlasení sem bude konečné znění pravidel vloženo. To předpokládám začátkem příštího týdne.

Letu zdar - můžete trénovat.

Vláďa Plichta - trenér RC halových modelů letadel.

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 10:17 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Vláďo, ať už budeš trenérem či nikoliv, bylo by chytré se sestavami pro další sezonu přijít už koncem této sezony, aby byl čas vše reálně vyzkoušet a piloti to mohli připomínkovat (dřív než po první zkušební soutěži). Je v podstatě jedno, jestli se to zkusí o volné chvíli na soutěži (kde by to mohl minimálně Mára ukázat, ty okomentovat, někdo natočit na video), nebo si to lidi zkusí při tréninku. Bude tak víc času na případné změny a další návrhy. Ať se to pak nemusí řešit na poslední chvíli jako letos.

Myslíš, že je to tak možné zařídit?

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 11:41 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
HonzaS píše:
Vláďo, ať už budeš trenérem či nikoliv, bylo by chytré se sestavami pro další sezonu přijít už koncem této sezony, aby byl čas vše reálně vyzkoušet a piloti to mohli připomínkovat (dřív než po první zkušební soutěži). Je v podstatě jedno, jestli se to zkusí o volné chvíli na soutěži (kde by to mohl minimálně Mára ukázat, ty okomentovat, někdo natočit na video), nebo si to lidi zkusí při tréninku. Bude tak víc času na případné změny a další návrhy. Ať se to pak nemusí řešit na poslední chvíli jako letos.

Myslíš, že je to tak možné zařídit?


Předpokládám že ano.
Můj časový plán je následující na poslední soutěži zveřejnit nové sestavy tak, aby se daly připomínkovat a první závod nové sezóny, tedy 2015-16 se již letěl s jasnými pravidly a sestavami zakotvenými v pravidlech SMČR.
Pro info můj další výhled do poměrně blízkého budoucna ohledně sestav pro kategorii RCEA-A je následující: přispůsobit sestavy - kopírovat sestavy sestavám německým od DMFV, tak aby piloti byli schopni létat bez problému DMFV meisterschaft. Pro ty, kteří mají zájem informace naleznou zde http://slowflyer.dmfv.aero/.
A pro inspiraci přikládám obrázek sestavy F3P-Sport, což je težší obdoba naší RCEA-A.

Letu zdar všem haloletcům ( a nejen jim)

Vladislav Plichta - trenér RC halových modelů.


Přílohy:
Poznámka: Německá sestava F3P-SPORT obdoba naší RCEA-A.
DMFV_F3P_SPORT.JPG
DMFV_F3P_SPORT.JPG
[ 37.64 KiB | Zobrazeno 2264 krát ]


_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 12:38 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel
Uživatelský avatar

Registrován: 28.5.2009
Příspěvky: 79
clouseau píše:
V pravidlech je zakotveno, že model pro jednodušší sestavu musí vážit minimálně 110g a musí být poháněn pouze jednou vrtulí. Pro složitější sestavu platí pravidlo, že model musí být poháněn pouze jednou vrtulí.

moc se přimlouvám za limit 100 g. To je podle mne reálně dosažitelné bez "šíleností".


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 12:42 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
HonzaP: jen pro info, odfrézovaný dvouploch byl se 4mi servy pod 100g. Trochu pokrácený dráty a tak... 100g mi připadá jako rozumný limit, aby se to nemuselo hrotit ale už to dobře lítalo.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 13:13 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
HonzaS píše:
HonzaP: jen pro info, odfrézovaný dvouploch byl se 4mi servy pod 100g. Trochu pokrácený dráty a tak... 100g mi připadá jako rozumný limit, aby se to nemuselo hrotit ale už to dobře lítalo.



Teď se to měnit už nebude, ale vzhledem k tomu, že toto pravidlo bude platit až od roku 2016, máme na to čas. Navrhuji následující: pro přehled zvážit na soutěži modely a uvidí se. Moje představa je, že RCEA-B tedy jednodušší sestavu poletí člověk s neofrézovaným letadlem např. EPP Clikem od RCfactory. :)

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 14:16 
Moderátor serveru
Moderátor serveru
Uživatelský avatar

Registrován: 29.1.2004
Příspěvky: 5848
Bydliště: Týn nad Vltavou
Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
Tady kdyžtak už nějaký zvážený éra jsou:

viewtopic.php?f=6&t=55399

Občas se tam někdo pod 110g dostane. Ono to bude zas o tom, že lehčí éro je lepší, a je otázka jak moc investovat do odlehčení. Můj názor je, že 100 - 110g letadlo lze udělat VELMI levně a rychle v porovnání s 80g letadlem. Takže ať si piloti nejnižší kategorie klidně hrajou s odfrézováním, (nebo si koupí fréznuté letadlo, nejsou tak drahý), ve vyšší kategorii už budou vědět co a jak při stavbě dalšího letadla. Těch 100g je hezký orientační cíl, ale rozdíl v letu oproti 120g letadlům nebude taková pěst na oko, jko 85g vs 120g.

_________________
Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16


Nahoru
 Profil Soukromé album  
 
PříspěvekNapsal: čtv 30.10.2014 18:32 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 30.4.2008
Příspěvky: 12767
Bydliště: praha 5
HonzaP píše:
moc se přimlouvám za limit 100 g. To je podle mne reálně dosažitelné bez "šíleností".


ono jde podle mého i o to, kolik ten model váží na začátku, hned po dokončení stavby a kolik váží po pár opravách, zvlášt když jde spíš o začátečnickou kategorii.
vzhledem k náročnosti obratu si myslím, že 110g limit je uplně v pohodě, kdo postaví ero lehčí, dováží kouskem modelýny a jak bude opravovat, bude odebírat tu modelínu.

reálně se pak možná dá celá sezona odlétat pouze se 110 ti gramovým modelem, pokud ho dobrý patlač polepí na začátku pod 100g.

já pořád nechápu, proč se i tady tlačí tak na pilu, mě to honění za každým gramem i v začátečnoických kategoriích prostě nepřijde rozumné.

Navíc jde podle mého o zkoušku, jestli rozumě zvolená minimální váha přinese větší počet soutěžících, pokud ano, tak to smysl mělo a čím menší tlak bude na precizní zpracování ,výbavu a nízkou váhu, tím líp, pokud nebude zájem o začátečnickou třídu o nic větší než dříve bez limitu, tak už nemá v dalších ročnících vubec cenu řešit a nějak limitovat .

už nesoutěžím, ale asi největší impuls proč se na to vyprdnout bylo pro mě když se začalo frézovat, já si totoiž stále myslím, že nejenom já jsem ve fázi, kdy pro mě a nejenom mě by bylo podstatně užitečnější častěji páčkovat, nežli víc frézovat.

Ale chápu, že vývoj se zastavit nedá .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2014 7:09 
Mazák
Mazák
Uživatelský avatar

Registrován: 1.3.2004
Příspěvky: 814
Bydliště: Turnov
Obrázky: 0
pepin píše:

ono jde podle mého i o to, kolik ten model váží na začátku, hned po dokončení stavby a kolik váží po pár opravách, zvlášt když jde spíš o začátečnickou kategorii.
vzhledem k náročnosti obratu si myslím, že 110g limit je uplně v pohodě, kdo postaví ero lehčí, dováží kouskem modelýny a jak bude opravovat, bude odebírat tu modelínu.

reálně se pak možná dá celá sezona odlétat pouze se 110 ti gramovým modelem, pokud ho dobrý patlač polepí na začátku pod 100g.

já pořád nechápu, proč se i tady tlačí tak na pilu, mě to honění za každým gramem i v začátečnoických kategoriích prostě nepřijde rozumné.

Navíc jde podle mého o zkoušku, jestli rozumě zvolená minimální váha přinese větší počet soutěžících, pokud ano, tak to smysl mělo a čím menší tlak bude na precizní zpracování ,výbavu a nízkou váhu, tím líp, pokud nebude zájem o začátečnickou třídu o nic větší než dříve bez limitu, tak už nemá v dalších ročnících vubec cenu řešit a nějak limitovat .

už nesoutěžím, ale asi největší impuls proč se na to vyprdnout bylo pro mě když se začalo frézovat, já si totoiž stále myslím, že nejenom já jsem ve fázi, kdy pro mě a nejenom mě by bylo podstatně užitečnější častěji páčkovat, nežli víc frézovat.

Ale chápu, že vývoj se zastavit nedá .


Díky Pepine, mě ta debata připadá taky zbytečná, jde o kategorii pro začátečníky, nebo jinak řečeno pro příchozí, kteří mají nějaké EPP letadlo a chtějí zkusit soutěžit. Ti co o tom limitu diskutují stejně lítají F3P, nebo RCEA-A a tam žádný váhový limit není. Jen jsem chtěl vytvořit kategorii "bez frézování a mylaru" :). Tato diskuze mi připadá typicky česká, řeší se blbosti a ne to podstatné....

_________________
Vladislav Plichta
www.clouseau.eu
místopředseda
KLeM ČR


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31.10.2014 11:23 
Celkem nový uživatel
Celkem nový uživatel

Registrován: 27.2.2012
Příspěvky: 56
Bydliště: Rybí
Proč zakazovat frézování v jednodušší kategorii ?? Dle mého názoru když už dávat do jednodušší kategorie omezení tak Pouze lítat bez Protiběžek. Další omezení je Blbost jelikož i za pár KČ dá sehnat relativně lehká a kvalitní výbava se kterou se dá dostat na 90g. A přeci jen dneska se už dají i za pár KČ koupit vyfrézované modely.

Proč se vůbec řeší nějaké váhové omezení ?? To je to stejné jak kdyby se u Obřích akrobatů řešilo že ten má letadlo o 2kg lehčí tak mu uděláme kategorii.

Ale proč omezovat vývoj i v nižších kategoriích ? Když si někdo svépomocí poskládá Protiběžky nebo frézované letadlo, tak proč ho omezovat ?? V jednodušší sestavě bych vůbec neřešil kdo má odfrézované letadlo a kdo ne. Ano do jednoduché sestavy Protiběžky nepatří.

V těžší sestavě ať si s letadlem dělá kdo chce co chce. Když chce protiběžky, ať si je Postaví/koupí, když chce letadlo pod 80g tak ať si postaví...

Podle mě je tohle začátek konce a dopadne to stejně jak F3M.. Začnou se vymýšlet "kraviny" a nikdo nebude lítat kvůli výmyslům. Už jsem se po první soutěži v Hodoníně setkal s názory že s takovýma pravidlama svoji soutěž letos dělat snad ani nebudou a proč jezdit např 200km pro to aby si dotyčný který lítat RCEA-B zalítal kruhy a přemety ?

Za mě RCEA-A ( jednoduchá) = Zákaz protiběžek a žádné další omezení.
RCEA-B + F3P = žádná omezení
Čím více omezení se začnou vymýšlet tak tím méňe soutěží a pilotů bude, Koukněte jak dopadlo F3M.

_________________
www.lmknj.cz
Modely : RCF Inferno Super Lite, Yak 55M 1,4m GB-Model, Extra 2,7M


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 67 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  

 

  Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group  Český překlad – phpBB.cz 

 

NAVRCHOLU.cz