Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
Ahoj, pomalu dokončuji V1, puvodně plánovanou na pulzák, ale páč ho nikdo nerozchodil, tak to bede definitivně elektro s klasickou oběžkou v čumáku a v rouře nějaké EDF, kuli ofukování té zadní pidisměrovky.
ted tam mám 90 kové EDF, ale váží i s motorem přez 300g a já bych se s tou váhou rád dostal níž---maximálně i s motorem do 150g kuli dovážení a výsledné váze páč by to mělo být kolektivní ero a při rozpětí cca 1200mm a předpokládané letovce se současným dmychadlem to vidím na 3000g a to jsem optimista.
rozhodně nepotřebuji super výkon, ten zabezpečí vrtule v čumáku, takže mě by třeba možná i stačilo něco, co se dává do setovek a pak se toho někdo zbavuje, když tuní.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
Kuba78 píše:
ty 3 kila budou mozna pocitany i s bojovou hlavici..
ono to vychází těžký právě kuli tomu edf hodně vzadu za těžištěm, musím to pak dovažovat hodně vepředu.
Ale už jsem to na pokus o zálet vykoumal, přijde tam obyč malá oběžka s vrtulí před tím difuzorem, tak tu váhu trochu stáhnu právě o váhu EDF a druhého 4čl 3600 v čumáku.
Mám doma 70 , ale bez turbiny. Tou mi poběhl uvolněnej přijimač. Motor je u toho na 4 článek . Váha bez vrtule 130g. Bylo to ve Vampíru z HK. To samý EDF jsem viděl někde v nabídce e-shopu. Možná by se dala sehnat jako n.d.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
Shorty píše:
Mám doma 70 , ale bez turbiny. Tou mi poběhl uvolněnej přijimač. Motor je u toho na 4 článek . Váha bez vrtule 130g. Bylo to ve Vampíru z HK. To samý EDF jsem viděl někde v nabídce e-shopu. Možná by se dala sehnat jako n.d.
já bych právě spíš možná potřeboval pouze tu turbínu--vrtuli, páč jako plášt mi muže sloužit už rovnou ta roura, páč tam žádný velký výkon nebude, v pohodě by ji udržel vlaminovaný kříž, jako jsem udělal ted na ten klasický motor s vrtulkou, je to sice brutus, ale i s tou přední násoskou jsem váhově na cca 125g, pro mě by ted bylo nejspíš ideální 60 kovou vrtulku z edf a jiný motor tam našroubovat obráceně, ale to budu řešit opravdu až po záletu, kdy chci tu pidi vrtulku vypnout abych viděl, jestli se ten model na menší rychlosti nebude chovat jak bez směrovky, prostě mám boby, že pokud v tom tubusu nebude vubec žádná vrtule, bude to vzadu za ním hrozně rozvířený.
Příloha:
IMG_4615.JPG [ 59.75 KiB | Zobrazeno 4023 krát ]
PS: díky tomu odlehčení mi to už v letovce vychází cca 2kg.
Stejně mi to přijde těžký. Když vezmu motor v předu dál před křídlem, než vzadu, tak dovažuju jen baterkou a i ta bude víc v předu. Když vezmu váhy tohoto, kolik to váží samo a z čeho to je? Poku ti nezáleží na super výkonu, co zkusit turbinu ( vrtuli ) z PC větráku. Nevím jak jsou pevný, ale co jsem zkoušel 11 lopatku cca 65 ve fortuně naplno ( prosím, ať se toho nikdo nechytá ) vydržela.
_________________ Co napíšu je jen můj názor, který nikomu nevnucuju.
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
Shorty píše:
Stejně mi to přijde těžký. Když vezmu motor v předu dál před křídlem, než vzadu, tak dovažuju jen baterkou a i ta bude víc v předu. Když vezmu váhy tohoto, kolik to váží samo a z čeho to je? Poku ti nezáleží na super výkonu, co zkusit turbinu ( vrtuli ) z PC větráku. Nevím jak jsou pevný, ale co jsem zkoušel 11 lopatku cca 65 ve fortuně naplno ( prosím, ať se toho nikdo nechytá ) vydržela.
je to olaminovanej polyš, nijak jsem se s tím neprděl.
ta vrtulka z pc větráku není možná vubec blbej nápad, díky za nasměrování
Registrován: 30.4.2008 Příspěvky: 12765 Bydliště: praha 5
Shorty píše:
Doufám, že dáš vědět, jak to dopadlo a jak s tou vrtulkou.
dobře po tomto záletu jsem ještě v rychlosti doma vyosil víc motor a samostatně řízený startovací podvozek--ostruhové kolo potunil o gyro, takže další starty už v pohodě a nikam to neuhýbalo, motor z roury jsem na další lety vyndal , vydával na rychlosti nepěkné zvuky--asi synchronizace při přetočeném motoru. jak dál se uvidí, odlehčení modelu nic nepřineslo, na přistání to má i tak klouzák pekelnej a bez stabilizace to při použití klapek vyvádí nepředvídatelně psí kusy, takže zatím jediná možnost jak trošku přibrzdit je předtočenou vrtulí, příště už tam bude určitě stabilizace a jestli v rouře nakonec nějaké edf se ještě uvidí, jediný co bych tím získal je asi jen pocit, že se v tý rouře něco děje
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru