miglosch
|
Napsal: úte 21.10.2014 14:54 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 22.5.2006 Příspěvky: 471
|
TomasC píše: Dle mě nejméně 800mm, menší letadla jsou "svině".
Ahoj chtěl bych se zeptat k tématu. Mám Crack Yaka Lite a jsem s ním moc spokojenej a přemejšlím o menší skladnější verzi do auta "napořád" a to Crack Yak Mini http://www.rc-factory.cz/katalog/rc-modely-podle-rozpeti-209/rozpeti-0.60m-0.75m-220/crack-yak-mini-1620.htmlBude ta 60cm verze opravdu proti mému 80cm Lite Yakovi takový rozdíl v letových vlastnostech? Mohl by někdo kdo oba dva typy lítal napsat porovnání jejich letových vlastností? Jde o to, jestli má vůbec cenu do té Mini verze jít, aby to vůbec pořádně lítalo... Budu rád za názory Díky Miglosch
|
|
Nahoru |
|
|
Honza.V
|
Napsal: úte 21.10.2014 18:10 |
|
Zkušený debatér
|
|
|
Registrován: 5.2.2011 Příspěvky: 465 Bydliště: Mělník
|
Crack Yak Mini je spíš na takové blbnutí na velmi malém prostoru. Záleží u něj velmi na hmotnosti. Na pohodové polétání je spíš ta 80cm varianta. Na mini verzi musí být naprosté bezvětří jinak lítání není nějak radostné, na 80cm je lehký vítr v pohodě. Pro časté létání bych spíš preferoval něco z 80cm variant.
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka4000
|
Napsal: úte 21.10.2014 19:50 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 27.9.2013 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlínsko
|
OK, asi to zkusím s Edge540, jsou na něj různé názory, ale myslím, že to bud dobré letadlo.
Jen pořád váhám jakou baterku. Jestli 2S 500mAh nebo 800maH nebo 3s 500mAh. 5 minut polétání mi přijde dost málo. Chci to na ven a ne do haly, ne na soutěž ale na polétání.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: úte 21.10.2014 21:56 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Na ven dej max. 800mAh 2s, jinak to bude těžké. Do haly nanejvýš 2s 610mAh (měl jsem). Ale i to je dost, létám spokojeně na 2s 450mAh (i venku, to ale málokdy - pokud je počasí "na ven", vezmu úplně jiné éro). Pokud je ti 5 minut s motorákem málo, pořiď si větroně... :-)
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka4000
|
Napsal: stř 22.10.2014 7:27 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 27.9.2013 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlínsko
|
Větroněm bych se odchýlil od zadání uvedeného na začátku. Mát o být letadlo k polétání na větší zahradě. Nemusí to mít zrovna vlastnosti soutěžáka. A nemůžete někdo uvést svoje zkušenosti s vrtulemi, jaký je rozdíl ve vlastnostech modelu při použití vrtulí 8x4, 8x6, 9x4 nebo podobných?
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 22.10.2014 7:38 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Jirka4000 píše: ... jaký je rozdíl ve vlastnostech modelu při použití vrtulí 8x4, 8x6, 9x4 nebo podobných? To dost závisí na použitém motoru a jeho kV. Pokud na stejném motoru alternuješ uvedené vrtule a 8x4 má nějaký odběr a letový projev a výdrž, pak 8x6 bude mít podstatně větší odběr, chvíli to bude živější ale brzy to chcípne; 9x4 bude něco mezi, blíž k 8x4.
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka4000
|
Napsal: stř 22.10.2014 11:32 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 27.9.2013 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlínsko
|
No protože dvoučlánek, uvažoval jsem motor +-1400kV. Jaksi se mi příčí motory s kV kolem 2000 pro pomalé akrobaty.
|
|
Nahoru |
|
|
Mic-74
|
Napsal: stř 22.10.2014 11:43 |
|
Mazák
|
|
|
Registrován: 30.12.2009 Příspěvky: 573 Bydliště: Rakovník
|
Na 2-članek a vrt. 8/4 je potřeba motor s kv okolo 2000. Tak pořiď víc baterek, lítám 2S/350mAh 5 minut, beru sebou 5 baterek tj 25 minut to už je dostatečný.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 22.10.2014 12:10 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Jirka4000 píše: ... Jaksi se mi příčí motory s kV kolem 2000 pro pomalé akrobaty. Ale to nevadí, ostatním v těchto érech fungují... :-)
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 22.10.2014 12:12 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka4000
|
Napsal: úte 28.10.2014 9:45 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 27.9.2013 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlínsko
|
To je nějaký ustálený zvyk, že se používaji pro slow flyery motory s kV kolem 2000, nebo to má nějaké výhody? Třeba AT2204 Tiger má v nabíce kV2200 a v tabulce výkonů zase 1800. Budí to dojem, že se nabídka přizpůsobuje poptávce, t.j. motor s nižším kV se nabízí jako s vyšším kV protože vyšší kV líp prodává. Můj amatérský pohled je takový, že mi nezní libozvučně pištící motory a když zvolím motor s nížším kV a vyberu vhodnou vrtuli, tak to nezkazím.
|
|
Nahoru |
|
|
HonzaS
|
Napsal: stř 29.10.2014 19:22 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 29.1.2004 Příspěvky: 5848 Bydliště: Týn nad Vltavou Obrázky: 5
Blog: Zobrazit blog (1)
|
No jen aby ti pak na 80cm éro na zahradu nevyšla 9-10" vrtule - tím to letadlo docela zkazíš
_________________ Vertigo 2m, Extra 330SC, Supertrino F3P (54g)+Lantsov 15", RCFactory Extra 330LT, JETI DS16
|
|
Nahoru |
|
|
Jirka4000
|
Napsal: stř 29.10.2014 20:08 |
|
Celkem nový uživatel
|
|
|
Registrován: 27.9.2013 Příspěvky: 81 Bydliště: Zlínsko
|
Pořád věřím, že vrtule 8x4 by měla být OK.
|
|
Nahoru |
|
|
jyrry
|
Napsal: stř 29.10.2014 20:30 |
|
Moderátor serveru
|
|
|
Registrován: 28.2.2005 Příspěvky: 20822 Bydliště: Rakovník, CZ Obrázky: 0
|
Tu dávám na motor s 2000kV. S menší to neletí. A teď - kde je chyba?
_________________ jyrry.webnode.cz
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|
|